[Speeltopic] WVW Speeltopic 353

Reactiescore
1.014
Reactiescore
35
Oke ik call t

Als sultan wolf is dan is candiu ook wolf. Ze weigert connectie met sultan
En als ik geen wolf bent, dan klopt al de namen die ik zei,
Dat betekent dat jij de verdachte bent.
Ik verdenk je omdat jij Simenco continu helpt.
Kijk hij reageert nu niet. Erg vreemd in de laatste minuten.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
nog 2 minuten om te stemmen.

vgmis er sinds mijn laatste update niets aangepast qua stemmen.
 
Reactiescore
1.014
Oke ik call t

Als sultan wolf is dan is candiu ook wolf. Ze weigert connectie met sultan
Ik zal t wel definitief maken dan. Sultan rood

anderen geen effect meer.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Goed ik ga even een verhaaltje maken ofzo zonder inspiratie, uitslag volgt over 15 minuutjes ofzo.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Even tussendoor Sultans Serhats discord bestaat al meer dan 2 jaar en ik geloof dat hond hem kent (nu hij er toch uit is) dus volgende keer hij is geen dubbelaccount.
 
Reactiescore
1.804
CL laat het weer op z’n beloop jammer dit
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
TRIBALWARS MEETING

23 mensen kwamen bijeen om het dode forum triebelwers weer leven in te blazen. Ongeveer een week zou er in het pitoreske dorpje Tienen een kamp worden gehouden waar men gezamenlijk ideeën zouden opbrengen.

Traditiegetrouw begon dit met een voorstelrondje van de leden. Smieco trapte af en stelde zich voor als 'Mister TW 2011', helaas was daar evenveel van over als het forum sinds 2011. In een hoekje zat Dash op zijn laptop alle informatie keurig bij te houden in zijn excelsheetje.
De volgende die zich voor zou stellen was bloodwolf, voor hij zijn zin begon werd deze luid onderbroken door een blikje veltins die werd opengetrokken door MOH, gevolgd door 'interesseert me toch allemaal geen hol joh' en stak zijn peukje op.
Speeder verrast dat hij niet de enige is met buitenlandse roots wijst naar een persoon in het uiteinde van de driehoek waar we inzitten, wie is dat? Voor sultan serhat de kans krijgt om zich v oor te stellen, begint iedereen te mompelen. Wie de fuck is dit? En al snel vermoeden mensen dat we een grepolitaan hebben in de TW meeting.
Niet in staat om zichzelf te verdedigen pakken nonkel jos en rinske hem vast en brengen hem bij Candiu, die de leiding heeft over het kamp. Wat doen we er mee? Candiu twijfelt even maar is dan toch resoluut; ja die maken we af. Iemand die dit wil doen?
Combimbo stelt zich direct kandidaat en neemt serhat mee ergens de bossen in en komt na een uurtje alleen terug. Einde tw meeting van serhat

Hij was: wijze burger

Door al het gedoe was men, tot vooral onsteltenis van kalemus, vergeten te eten. Er was geen lunsj.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan