Samenwerkingstopic tegen Summer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.532
Lezen jullie die posts van die RickieNever op de een of andere manier ook zo snel en gehaast? Ik weet niet waarom, maar er ontstaat een bepaalde onrust bij me? Heel gek. Ik hoop dat het niet aan mij ligt dus als iemand dit zou kunnen bevestigen zou dat fijn zijn. Kusjes.
 
Reactiescore
8
Hahahahaha en hoe die dan ook geliked wordt door RickieNever met z'n gebrekkig ABN. Aan de teksten die hij stuurt kan je gewoon al inschatten wat voor iemand er achter dat beeldscherm schuilt. Maar het meest komische is nog wel dat de bovenstaande quote wordt afgeleverd aan het adres van notabene Anthraxxol :biggrin:
Zeer volwassen die opmerking, dus als je ABN wat minder is, is dat blijkbaar een big deal en kan je op basis daarvan een inschatting maken? Die RickieNever ook. (zieke joke )

Kom anders even Skype of discord voice, dan kan je zien/leren met wie je te maken hebt: het gaat je 100% meevallen :)

(geen dreigement gewoon serieus) want wat je zegt is niet alleen bullshit maar ook zeer neerbuigend.

in plaats van op basis van ABN typen, een inschatting maken over de PERSOON
 
Reactiescore
1.532
Goed dan staan we kiet met je opmerking wb “tientje per uur werken”. Zal ik je nu een guide sturen hoe je in het Nederlands typt of zal ik die achterwege laten?
 
Reactiescore
276
Hey Rinske!! Wil je co worden op mn account?
Hey killingsspreeee!! Jij ook al opzoek naar een co :)

Allereerst wat een eer en ware genoegen om gevraagd te worden. Als ik op iemands account co zou willen zijn dan was het zeker van jou!

Maar ik begin niet meer aan tw, heb het al meerdere keren opgestart en verwijderd. Ik hou het bij wvw , bespaart me tijd en drama.

Wens je veel succes bij je zoektocht naar een geschikte co!

Mvg
 
Reactiescore
8
Nja de indruk wordt gewekt dat er mensen zijn die geen pp kunnen betalen ( zo de reacties op het tientje gezien)

het kopen is een keuze wat mij betreft.



kan/wil je dat niet. Farm dan je pp zoals ik aangeef, maar blame geen spelers die gebruik maken van het feit dat de mogelijkheid er is(??)

en wel wat meer geld eventueel over houden om te spenden, of de thuis situatie zo is, dat je het wel kan missen.

Of in België woont waar de benzine niet duur is :p
 
Reactiescore
26

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Hahahahahah jullie zijn echt zo hypocriet :D Hele classic lopen janken over dat het niet eerlijk is maar jullie hebben wel overal jullie slaafjes hahahahah, ga toch is buitenspelen man, vitamine d zou jullie goed doen denk.

Ouwe internet warrior

Ga eerst maar keertje werkweken van 60 uur draaien daarna mag je pas praten jochie. Heb je knaken zat

Aan dit bericht zie ik al dat je te weinig op school hebt opgelet, misschien had je dat iets meer moeten doen dan kon je nog begrijpend lezen en de context begrijpen. Vervelend voor je naasten. Sommige mensen hebben wel verplichtingen nog die ze op een dag hebben ;)

Ja soms heb je ook nog iets van persoonlijk leven wat ertussen kan zitten, moet je is proberen een vriendin zoeken of werk vinden, zal je goed doen.

Terug naar basis onderwijs jij

Gelukkig gaat het met mootje zo goed dat hij zich genoodzaakt voelt om de helft van zijn posts zo te maken.

Wat een loserke :biggrin:
 
Reactiescore
397
Hey killingsspreeee!! Jij ook al opzoek naar een co :)

Allereerst wat een eer en ware genoegen om gevraagd te worden. Als ik op iemands account co zou willen zijn dan was het zeker van jou!

Maar ik begin niet meer aan tw, heb het al meerdere keren opgestart en verwijderd. Ik hou het bij wvw , bespaart me tijd en drama.

Wens je veel succes bij je zoektocht naar een geschikte co!

Mvg
Hoi Rinske!

Bedankt voor je sollicitatie. Na lang beraad met medeco @simeco hebben we uiteindelijk besloten om je aan te nemen. Wel een proefperiode van 1 maand en geen stagevergoeding.

mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan