Samenwerkingstopic tegen Summer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
276
Hoi Rinske!

Bedankt voor je sollicitatie. Na lang beraad met medeco @simeco hebben we uiteindelijk besloten om je aan te nemen. Wel een proefperiode van 1 maand en geen stagevergoeding.

mvg
Hi Killingsspreeee,

Wat een heugelijke nieuws op een al prachtige dag! Van zoiets kan men alleen dromen en dat het nu ook uitkomt. Woorden schieten me tekort wat dit voor me betekent. Dit gaat voor mij zonder meer de boeken in als een van de meest memorabele momenten ooit!

Wat zullen ma&pa trots op me zijn, heb ik het alsnog gemaakt in het leven.

Een duizendmaal dank, een duizendmaal dank! Ik zal de beste co zijn die er ooit is geweest.

Mvg rinske

PS: Denk dat er nu wel een slotje op dit topic kan nu ks en zijn medeco simeco hun co hebben gevonden :)
 
Reactiescore
3
Wat een kritiek op onze stam Summer.
Jammer deze verwijten te moeten lezen.
Ik bezie onze stam als gezellig en een warm nestje.
Groeten Ritchie
 
Reactiescore
1.525
Beste Ritchie,

Heb je een foto van jezelf als avatar?
Zo ja, dat heb ik echt nog nooit iemand anders eerder zien doen op dit forum sinds 2010.
Groet Spieder
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
heb ook gwn een foto van mezelf?
 
Reactiescore
156
Ik ook
 
Reactiescore
3
Beste Ritchie,

Heb je een foto van jezelf als avatar?
Zo ja, dat heb ik echt nog nooit iemand anders eerder zien doen op dit forum sinds 2010.
Groet Spieder
Awel dan heb je niet goed gekeken want in 2010 tot 2013 kwam ik hier heel veel op het forum met eigen foto ;-)
Heb niets te verbergen moet niet anoniem :) Groeten
 
Reactiescore
65
:boer:

Summer dacht wat icetubbie tegen ons doet (zit onderhand zelf in summer whaha) doen wij bij anderen.
icetubbie heeft gewoon gedaan wat nodig was.
Als jullie mensen aan het lijntje houden gaat hij niet wachten tot jullie groot genoeg zijn om hem te edelen maar zelf initiatief nemen.
Jullie zijn allebei gewoon door een noob weggespeeld.
Accepteer dat nu eens gewoon i.p.v. ingame te smeken om jullie leven (bewijs aanwezig) en hier een beetje de " zelfbenoemde topspelers " uit te hangen.
Het is mooi weer buiten, geniet ervan en wacht lekker op de volgende wereld en gebruik wat je op deze geleerd hebt.
 
Reactiescore
493
icetubbie heeft gewoon gedaan wat nodig was.
Als jullie mensen aan het lijntje houden gaat hij niet wachten tot jullie groot genoeg zijn om hem te edelen maar zelf initiatief nemen.
Jullie zijn allebei gewoon door een noob weggespeeld.
Accepteer dat nu eens gewoon i.p.v. ingame te smeken om jullie leven (bewijs aanwezig) en hier een beetje de " zelfbenoemde topspelers " uit te hangen.
Het is mooi weer buiten, geniet ervan en wacht lekker op de volgende wereld en gebruik wat je op deze geleerd hebt.

Onze noah word niet weg gespeeld door een noob.

Mvg
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
icetubbie heeft gewoon gedaan wat nodig was.
Als jullie mensen aan het lijntje houden gaat hij niet wachten tot jullie groot genoeg zijn om hem te edelen maar zelf initiatief nemen.
Jullie zijn allebei gewoon door een noob weggespeeld.
Accepteer dat nu eens gewoon i.p.v. ingame te smeken om jullie leven (bewijs aanwezig) en hier een beetje de " zelfbenoemde topspelers " uit te hangen.
Het is mooi weer buiten, geniet ervan en wacht lekker op de volgende wereld en gebruik wat je op deze geleerd hebt.

Wat heb jij in hemelsnaam geslikt?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Probeer eens een normaal antwoord te geven op feiten i.p.v. zo'n semi populair nietszeggend antwoord.
Maar gezien jouw niveau hier op het forum zal dat wel een lastige klus worden voor zo'n Popie Jopie. :D
Wat heb jij in hemelsnaam geslikt?
 
Reactiescore
140
Maar het is dus duidelijk dat je bij bepaalde spelers geen afspraken maken maken die ze echt nakomen!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Probeer eens een normaal antwoord te geven op feiten i.p.v. zo'n semi populair nietszeggend antwoord.
Maar gezien jouw niveau hier op het forum zal dat wel een lastige klus worden voor zo'n Popie Jopie. :D

Sjanant.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
icetubbie heeft gewoon gedaan wat nodig was.
Als jullie mensen aan het lijntje houden gaat hij niet wachten tot jullie groot genoeg zijn om hem te edelen maar zelf initiatief nemen.
Jullie zijn allebei gewoon door een noob weggespeeld.
Accepteer dat nu eens gewoon i.p.v. ingame te smeken om jullie leven (bewijs aanwezig) en hier een beetje de " zelfbenoemde topspelers " uit te hangen.
Het is mooi weer buiten, geniet ervan en wacht lekker op de volgende wereld en gebruik wat je op deze geleerd hebt

icetubbie heeft gewoon gedaan wat nodig was.
Als jullie mensen aan het lijntje houden gaat hij niet wachten tot jullie groot genoeg zijn om hem te edelen maar zelf initiatief nemen.
Jullie zijn allebei gewoon door een noob weggespeeld.
Accepteer dat nu eens gewoon i.p.v. ingame te smeken om jullie leven (bewijs aanwezig) en hier een beetje de " zelfbenoemde topspelers " uit te hangen.
Het is mooi weer buiten, geniet ervan en wacht lekker op de volgende wereld en gebruik wat je op deze geleerd hebt.
Post je bewijs trouwens vooral dit zou ik erg apprecieren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan