Samenwerkingstopic tegen Summer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
383
Rob speelt met zichzelf
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
ik ben een eos baazeke
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
tevens hoofdspeler van schedel en conceived by communism maar deze wereld eos
 
Reactiescore
8
Goedenavond allen!

Ik ben zelf niet vaak op het forum, dus aangenaam kennis te maken! Interessant topic dit over Summer! Even ter beeldvorming om het allemaal beter te begrijpen, op welk account speelt Rob.? Reageert veel en heeft een duidelijke mening, dus was benieuwd! :)

Fijne avond gewenst!
Hallo, zelf niet vaak op het forum, ik ben babbos. Aangenaam kennis te maken.
 
Reactiescore
1.704
hallo mijn klier is weer op volle oorlogssterkte dus wie wil hem dit keer vangen?
 
Reactiescore
8
Goedemorgen allemaal!

Ik zeg nooit was op het AF, maar kon het deze keer niet laten om niet te reageren.

WAT EEN GEJANKK!! Netjes gereageerd door de desbetreffende speler, ff slikken deze , komen ze weer met kattas?
Dan wordt t een ander verhaal.

En oja, ik kom hier niet vaak, maar volgens mij spat juist de arrogantie af van Rob als ik het allemaal zo lees

Nja bakje koffie en deze dag rustig beginnen

Kusjes xx
 
Reactiescore
1.498
Goedemorgen allemaal!

Ik zeg nooit was op het AF, maar kon het deze keer niet laten om niet te reageren.

WAT EEN GEJANKK!! Netjes gereageerd door de desbetreffende speler, ff slikken deze , komen ze weer met kattas?
Dan wordt t een ander verhaal.

En oja, ik kom hier niet vaak, maar volgens mij spat juist de arrogantie af van Rob als ik het allemaal zo lees

Nja bakje koffie en deze dag rustig beginnen

Kusjes xx
Ik zou eerst de koffie nemen en dan slikken.

Beetje gekke volgorde.
 
Reactiescore
1.498
Goedemorgen allemaal!

Ik zeg nooit was op het AF, maar kon het deze keer niet laten om niet te reageren.

WAT EEN GEJANKK!! Netjes gereageerd door de desbetreffende speler, ff slikken deze , komen ze weer met kattas?
Dan wordt t een ander verhaal.

En oja, ik kom hier niet vaak, maar volgens mij spat juist de arrogantie af van Rob als ik het allemaal zo lees

Nja bakje koffie en deze dag rustig beginnen

Kusjes xx
Over arrogantie gesproken overigens.

Het was maar één keer, de kleinere spelers wie niet 1000 euro in hun account stoppen moeten maar slikken dat de grote jongens kata's eenmalig gebruiken. Het is niet alsof ze al genoeg voordelen hadden t.o.v. anderen.
 
Reactiescore
8
Moguh, daar ga je weer… gejank…

Don’t blame de spelers voor de beurs, blame team tw en Inno.

Verder heeft de desbetreffende speler toch netjes gereageerd ?
Dat hij niet op de hoogte was de ongeschreven katta regel.

Ook vind ik het een beetje schadelijk dat zulke jongens de grond in worden getrapt. Ik vind het juist goed dat ze mensen opleiden etc. En niet non stop elke wereld het zelfde vertrouwde groepje is. Op deze manier blijft tw toch leven, met een nieuwe lichting spelers die het willen en de KANS krijgen om t te leren…?

En ik snap de link niet tussen PP spenden , en niet weten dat katta’s een no go zijn- je bent wel heel gefrustreerd lijkt het.

Jij kan hetzelfde doen, farm of spend je vakantie geld.
Tw en inno geven die mogelijkheid, maak er gebruik van zal ik zeggen?

Kus
 
Reactiescore
1.498
Moguh, daar ga je weer… gejank…

Don’t blame de spelers voor de beurs, blame team tw en Inno.

Verder heeft de desbetreffende speler toch netjes gereageerd ?
Dat hij niet op de hoogte was de ongeschreven katta regel.

Ook vind ik het een beetje schadelijk dat zulke jongens de grond in worden getrapt. Ik vind het juist goed dat ze mensen opleiden etc. En niet non stop elke wereld het zelfde vertrouwde groepje is. Op deze manier blijft tw toch leven, met een nieuwe lichting spelers die het willen en de KANS krijgen om t te leren…?

En ik snap de link niet tussen PP spenden , en niet weten dat katta’s een no go zijn- je bent wel heel gefrustreerd lijkt het.

Jij kan hetzelfde doen, farm of spend je vakantie geld.
Tw en inno geven die mogelijkheid, maak er gebruik van zal ik zeggen?

Kus
Goede argumenten afschrijven als gejank is natuurlijk reinste onzin.
Net als de rest van je tekst overigens. Je spreekt over frustraties aan mij kant, terwijl jij steeds komt met "gejank". Het lijkt erop dat je eerst in de spiegel moet kijken.

Het argument is niet het besteden van veel PP punten, het argument is met de extra voordelen die je al hebt (een voordeel die niet voor iedereen weggelegd is, gezien niet iedereen financiële middelen heeft om dat uit te voeren) er alsnog wordt besloten om tegenstanders te katapulten. Je misbruikt daarmee de bevoorrechte positie die je al hebt.
Dat afdoen met "kan gebeuren" is niet terecht. Een reactie met meer bewustzijn van de situatie is gepaster.
Net als jouw reactie overigens. Jij gaat er ook vanuit dat iedereen maar de mogelijkheden heeft om in dit spel zoveel geld te pompen. Los van de actie die genoemd is in dit topic, is dat natuurlijk ook vrij ongepast om te zeggen.
 
Reactiescore
1.498
Oja en kusje, want blijkbaar zijn we werkende mensen met vakantiegeld die nog kusje zeggen.
 
Reactiescore
8
Dat is omdat ik het ook gejank vind, farm dan je pp als je geen hoger uurloon hebt dan een tientje , komt op hetzelfde neer, als de wil er is kan je gebruik maken van die middelen.

Dan heb je volgens mij de reactie niet goed gelezen van de speler, het was misschien een bewuste keuze idd om kattas te gooien, maar meneer was niet op de hoogte ervan, ik zie daar het probleem niet van in. Het lijkt dat je gefrustreerd bent om de pp abuse van hun kant, waarvoor je bij inno en tw moet zijn.
 
Reactiescore
1.704
jidd het is schandalig om het gebruik van kata goed te praten terwijl de werelders zelf degene zijn die de regel hebben bedacht. Maar blijkbaar zijn ze 'eenmalig' vergeten dit door te vertellen. Vast in de hoop dat ze ermee weg zouden komen.
 
Reactiescore
1.704
Dat is omdat ik het ook gejank vind, farm dan je pp als je geen hoger uurloon hebt dan een tientje , komt op hetzelfde neer, als de wil er is kan je gebruik maken van die middelen.

Dan heb je volgens mij de reactie niet goed gelezen van de speler, het was misschien een bewuste keuze idd om kattas te gooien, maar meneer was niet op de hoogte ervan, ik zie daar het probleem niet van in. Het lijkt dat je gefrustreerd bent om de pp abuse van hun kant, waarvoor je bij inno en tw moet zijn.

vet blauw vind ik echt een schandalige opmerking en daar mag best tegen opgetreden worden. Ik zal je bericht dan ook rapporteren.
Dit spel wordt heel veel gespeeld door oudere mensen met een kleinere beurs. Je zal ze nooit horen, maar weet dat ze er massaal zijn.

Ik walg van je.
 
Reactiescore
8
vet blauw vind ik echt een schandalige opmerking en daar mag best tegen opgetreden worden. Ik zal je bericht dan ook rapporteren.
Dit spel wordt heel veel gespeeld door oudere mensen met een kleinere beurs. Je zal ze nooit horen, maar weet dat ze er massaal zijn.

Ik walg van je.
Farm dan je pp geef ik toch aan?
Op die manier kan je gebruik maken van dezelfde middelen wanneer je niet de middelen hebt om het te kopen.

En ja misschien kort door de bocht geef ik toe, aannemende dat iedereen die tw speelt niet vakken vult bij AH voor minder dan 10 p/u
 
Reactiescore
21
Over het kata gebruik is toch duidelijk gezegd dat het een vergissing was en hij er geen weet van had dus blijf daar niet over doorzeuren . En ik denk net dat je door de beurs geen onderscheid kunt maken tussen wie er echt geld in steekt. Ik heb 4 werelden op de beurs gespeeld en geen echte euro er in gestoken. Dus s ap niet waar jullie allemaal mee afkomen over vals spel en al die zever. Speel gewoon je spel ipv hele dag over summer te lopen zagen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan