[Speeltopic] Wokecultuur van Wakkerdier #349

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
200.gif
 
Reactiescore
1.498
Spelerslijst:

1. Candiu --> cupido
2. Rob
3. Dash blauw
4. Jokersbrain --> cupido
5. Calamius Incendium
6. Jan1996
7. Nonkel gaat los
8. Nonkel jostiband
9. Arrighi
10. Speeder
11. Jeffrey defqon1 --> jager
12. Dronken manthraxxol --> jager
13. Rinske --> wolf
14. Miketijger
 
Reactiescore
1.014
Had antrax maar in hoog eigen persoon mee moeten doen, we hadden een deal namelijk..
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Vet rood cl

Doet.cl mee
 
Reactiescore
401
Een interessante uitslag van dl
Effe terug lezen wat ggs hebben gedaan misschien is daarin wat nuttigs te vinden
 
Reactiescore
1.277
Een interessante uitslag van dl
Effe terug lezen wat ggs hebben gedaan misschien is daarin wat nuttigs te vinden
Net hetzelfde gedaan. Spieder en mike verdacht maken. Maakt voor mij die 2 heren best intressante keuzes voor lynch morgen.
 
Reactiescore
401
Candiu en joker hadden beide hun stem effe op speeder staan
Daarom denk ik speeder wolf
Voor nu
Speeder rood
 
Reactiescore
1.532
Hele wolfse actie om direct door te gaan op wat GGS gedaan heeft. Als je goed leest zie je dat het slechtje uit de groep liever op een ander stemt dan op mij, wellicht wilde die er een wolf uithalen om makkelijk als GGS door te gaan. Ook je stem gister is frapant. Voor mij ben juist jij nu de grootste wolf jan1996
 
Reactiescore
401
Hele wolfse actie om direct door te gaan op wat GGS gedaan heeft. Als je goed leest zie je dat het slechtje uit de groep liever op een ander stemt dan op mij, wellicht wilde die er een wolf uithalen om makkelijk als GGS door te gaan. Ook je stem gister is frapant. Voor mij ben juist jij nu de grootste wolf jan1996


Rinske heeft toch ook haar stem op jou gehad
 
Reactiescore
723
Hele wolfse actie om direct door te gaan op wat GGS gedaan heeft. Als je goed leest zie je dat het slechtje uit de groep liever op een ander stemt dan op mij, wellicht wilde die er een wolf uithalen om makkelijk als GGS door te gaan. Ook je stem gister is frapant. Voor mij ben juist jij nu de grootste wolf jan1996
En waarom zeg je dan niks verder over mij als ik toch wellicht wolf ben.
Speeder rood
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ik herlaas straks alles eens om dan een wolf eruit te halen dit beloof ik jullie
 
Bovenaan