[Speeltopic] WvW #346

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Je vond het vreemd dat bappos jou dood wou laten vallen maar jij hoopt het nu wel voor speeder en materlotti?
Hoop dat het potje voorbij was ja. En niet omdat ik een slechtje ben.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Goed we zijn nog met 10. Vrij grote kans dat met infecfiewolf we 5 goedjes en 5 slechtjes hebben, mogelijk een premiejager.

Aangezien ik bm ben is het potje nog niet voorbij bij deze ben ik bewezen goedje lijkt me. Rip ik morgen
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Goed tussen de simeco stemmers zitten meerdere wolven heel vermoedelijk zelfs alledrie
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ja, rinske ik simeco (juist daarom leeft ie nog) chmegers en mike goedjes

Joker time dash moh en bloodwolf slechtjes

Zo zit het.
 
Reactiescore
276
Dash lijkt me iets meer bewezen slechtje maar ik vind jokersbrain ook prima als we daarmee zekerder chmegers meekrijgen
Ik was zelf liever voor blood dan joker gegaan. Joker stemde dag 1 blood vanwege zijn makkelijke stem op anthraxx en veel spelers hadden hem toen kunnen volgen. Want het was een goede reden om op blood te gaan, dag erna stemt hij ineens op mij omdat blood geen stemrecht had en dag 3 weer op mij.

Vandaag een stem op blood maar het was een vrij veilige stem want het leek er toch al naar dat het anthrax zou worden en iig geen blood.
Dus ik denk joker lieveling en blood wolf

Dash of moh vanwege je theorie zou ook prima kunnen
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ik was zelf liever voor blood dan joker gegaan. Joker stemde dag 1 blood vanwege zijn makkelijke stem op anthraxx en veel spelers hadden hem toen kunnen volgen. Want het was een goede reden om op blood te gaan, dag erna stemt hij ineens op mij omdat blood geen stemrecht had en dag 3 weer op mij.

Vandaag een stem op blood maar het was een vrij veilige stem want het leek er toch al naar dat het anthrax zou worden en iig geen blood.
Dus ik denk joker lieveling en blood wolf

Dash of moh vanwege je theorie zou ook prima kunnen

Dmv postgedrag en wegstrepen ben ik voor 90% zeker dat mijn post en lijstje kloppen zo ervanuitgaande ook dat er geen premiejager is en dat het potj nog doorgaat omdat ik bm ben.
 
Bovenaan