[Speeltopic] WvW #343

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
1.534
goedesmorgens. wederom een potje waarin ik mn medegoedjes naar de overwinningen wil leiden. na mn overtuigende wolfvangkunsten de vorige keren als goedje stel ik me kandidaat als burgemeester. stem wijs, stem spieder! materlotti
 
Reactiescore
1.278
Babbos mag van mij wel weer BM worden. Die ving laatst zo goed de wolven voor ons?
 
Reactiescore
1.804
@Tigor93 kan je me de wolven wel even doorsturen in DM zodat ik ze kan vangen?

Merciekes
 
Reactiescore
1.804
Wil je hierbij iet wat risicovol laten uitschijnen dat je de wolven niet zou kennen? Komt althans wel zo over.
nee ik wil ontdekken wie de wolven zijn ik raad jou aan hetzelfde te doen?
 
Reactiescore
27
Ik moet zo naar mijn werk. Ik lees vanavond even bij en zal dan mijn stem uitbrengen. Succes aan alle deelnemers.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
misschien kent hij de wolven niet zou dat kunnen?
 

Deleted User - 2265087

Guest
Wat een onzinnige discussie is hierboven ontstaan met Jannes die Simeco probeert aan te vallen (om reacties uit te lokken denk ik?) op een slechte grap en dan Jan die daar op een heel rare manier op mee springt. Ben er nog niet helemaal uit of Jans opmerking oprecht een halve verdachtmaking is of ook gewoon een grap, maar komt bij mij meer over alsof hij Simeco daadwerkelijk verdacht probeert te maken met het slechtste argument ooit.
 
Reactiescore
1.014
Wat een onzinnige discussie is hierboven ontstaan met Jannes die Simeco probeert aan te vallen (om reacties uit te lokken denk ik?) op een slechte grap en dan Jan die daar op een heel rare manier op mee springt. Ben er nog niet helemaal uit of Jans opmerking oprecht een halve verdachtmaking is of ook gewoon een grap, maar komt bij mij meer over alsof hij Simeco daadwerkelijk verdacht probeert te maken met het slechtste argument ooit.
Capri voor BM :D
 
Reactiescore
403
Wat een onzinnige discussie is hierboven ontstaan met Jannes die Simeco probeert aan te vallen (om reacties uit te lokken denk ik?) op een slechte grap en dan Jan die daar op een heel rare manier op mee springt. Ben er nog niet helemaal uit of Jans opmerking oprecht een halve verdachtmaking is of ook gewoon een grap, maar komt bij mij meer over alsof hij Simeco daadwerkelijk verdacht probeert te maken met het slechtste argument ooit.

Verkeerd citaat gebruikt
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.804
Nu laat je weer iet wat risicovol uitschijnen je de wolven niet kent. Vanwaar de behoefte dit tot 2 maal toe te benadrukken.
wat is hier risicovol aan? ik begrijp niet goed wat je hier probeert te bereiken
Wat een gek doel
Ik dacht dat jou doel was om ze te vangen
Maar nu is identiteit achter halen voldoende voor je
voor iemand met mijn palmares staat ontdekken gelijk aan vangen maat
 
Bovenaan