[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Vind het vreemd dat hij gisteren de nadruk wou leggen dat alles wat hij doet slecht wordt uitgelegd
is het echt vreemd dat ik verdacht wordt maar niemand kan zeggen waarom dus dat ik uitleg vraag?? en als ze wel een argument aandragen er niets van klopt

prima dat ik verdacht wordt, maar als er zonder reden gestemd en meeloopstemmen geplaatst worden komt dit het potje echt niet ten goede
 
Reactiescore
1.279
Met welk potje doe jij mee?
Behalve dat je totaal geen inbreng hebt en merendeel afwezig bent.

Ga je op ks af terwijl die g/s koppel was.
Juist daarom. G/s moet alle wolven slopen. Dat is HET gevaar voor goed slecht. Halen ze er wolven uit zijn ze daarna bewezen en kunnen ze winnen. Door de actie van CL weet ik dat ik goed zit met die 2.
 
Reactiescore
406
Rob ten eerste was mijn antwoord op een vraag van leila en niet op jou vraag
Ten tweede dat je verdacht wordt door wat spelers wil niet zeggen dat ik het ook doe
Heb na mijn inzienswijze nog niet gezegd
Rob slecht of rob wolf
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Rob ten eerste was mijn antwoord op een vraag van leila en niet op jou vraag
Ten tweede dat je verdacht wordt door wat spelers wil niet zeggen dat ik het ook doe
Heb na mijn inzienswijze nog niet gezegd
Rob slecht of rob wolf
je praat over mij en ik mag daar niet op inpikken?

Rob ten eerste was mijn antwoord op een vraag van leila en niet op jou vraag
Ten tweede dat je verdacht wordt door wat spelers wil niet zeggen dat ik het ook doe
Heb na mijn inzienswijze nog niet gezegd
Rob slecht of rob wolf
exact mijn punt dit, nul argumenten ;dd

zijn de goedjes hier gewoon zo bizar slecht dit potjes of de slechtjes nog met zo bizar veel?
 
Reactiescore
559
Ik kijk straks als ik thuis ben. Zit nu op mn telefoon en is moeilijk te volgen zo dat forum -,-
 
Reactiescore
406
je praat over mij en ik mag daar niet op inpikken?


exact mijn punt dit, nul argumenten ;dd

zijn de goedjes hier gewoon zo bizar slecht dit potjes of de slechtjes nog met zo bizar veel?

Dat mag zeker
Zouden meer spelers moetendoe
Maar je doet net of ik een argument gaf waarom jij slecht ben
En dat heb ik nog niet gedaan
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Maar je doet net of ik een argument gaf waarom jij slecht ben
En dat heb ik nog niet gedaan
dat weet ik en daar ligt het probleem, niemand zegt zen argumenten omdat er simpelweg geen zijn

de slechtjes spannen jullie allemaal voor hun kar en iedereen stemt gewoon mee
 
Reactiescore
406
Rinske en babbos zeiden gisteren morgen rob dus vandaag
Daar mee zeggen ze dl uitslag is onbelangrijk of ze wisten de uitslag al

Waarom de wolven ci hebben op gegeten is volgens mij om ci stemmers verdacht te maken
En misschien hadden ze door dat monkel gs was en daarom hem wouden doden
Met als effect dat ze door sommige goedjes als goed worden gezien
 
Reactiescore
276
mooie meeloop stemmekes dit ;d
Zal het niet ontkennen deels een meeloop stem . Maar vond je al eerder verdacht op dag 1 toen bappos en speeder met elkaar bleven discussiëren en het voor mij overkwam alsof je bappos probeerde te laten overkomen als slechtje. En gisteren toen je wel heel plotseling online kwam om je stem te veranderen naar CI .. leek alsof je daar in de wolvenchat werd opgeroepen die snel te wijzigen.
 
Reactiescore
276
Rinske en babbos zeiden gisteren morgen rob dus vandaag
Daar mee zeggen ze dl uitslag is onbelangrijk of ze wisten de uitslag al
We wisten dat nonkel eruit zou gaan idd omdat die de meeste stemmen had en zelfs met de raaf was de uitslag zelfde geweest.
Waarom de wolven ci hebben op gegeten is volgens mij om ci stemmers verdacht te maken
En misschien hadden ze door dat monkel gs was en daarom hem wouden doden
Met als effect dat ze door sommige goedjes als goed worden gezien
Lijkt me duidelijk waarom ze hem gelucht hebben?? Hij was te overtuigd van nonkel wat al wees op een zienende rol en heeft hij dankzij time zijn theorie meesten weten te overtuigen te volgen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Hoe denk je hoe het zit
babbos gewoon slechtje, het kan niet dat iemand in zijn volle bewustzijn al het hele potje zonder argumenten op mij tunnelt. Heeft al het gehele potje niets bijgedragen (zoals velen overigens) maar probeert zich wel als een soort bewezen goedje te gedragen om volk voor hem te winnen

Zal het niet ontkennen deels een meeloop stem . Maar vond je al eerder verdacht op dag 1 toen bappos en speeder met elkaar bleven discussiëren en het voor mij overkwam alsof je bappos probeerde te laten overkomen als slechtje. En gisteren toen je wel heel plotseling online kwam om je stem te veranderen naar CI .. leek alsof je daar in de wolvenchat werd opgeroepen die snel te wijzigen.
het enige wat ik op dat moment probeerde was babbos uit te leggen wat speeder bedoelde aangezien babbos speeder zen woorden verdraaide. Dat babbos er zo op bleef doorhameren komt hem niet te goede natuurlijk, dat mensen daaruit conclusies trekken dat babbos een slechtje zou zijn is ook de oorzaak vgm dat hij zich opeens meer op de "achtergrond" hield, nog steeds aanwezig in het potje maar niet meer in discussies mengen uit angst

Zal het niet ontkennen deels een meeloop stem . Maar vond je al eerder verdacht op dag 1 toen bappos en speeder met elkaar bleven discussiëren en het voor mij overkwam alsof je bappos probeerde te laten overkomen als slechtje. En gisteren toen je wel heel plotseling online kwam om je stem te veranderen naar CI .. leek alsof je daar in de wolvenchat werd opgeroepen die snel te wijzigen.
ik kwam niet plotseling online, de avond zat ik gewoon deels te gamen en tussen het gamen door keek ik naar dit topiek, cl gedraagde zich gisteren extra verdacht dus veranderde ik mijn stem van babbos (denk ik??) naar cl. Je zegt opgeroepen in wolvensjet, maar wie nog stemde cl en waarom zouden wolven zich extra in het daglicht zetten met zo een actie die eigenlijk al bij voorbaat kansloos was?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Rob je gaat na alle waarschijnlijkheid gelyncht worden nog andere verdachten buiten babbos
als dit gebeurd dan verdienen de slechtjes het gewoon, dan ga ik ze echt niet meer helpen
 
Reactiescore
559
Ik vind het vreemd dat er al meerdere keren aan bappos gevraagd is wat zijn argumenten voor rob zijn en dat wordt gwn genegeerd.

Enige wat ik voorbij heb zien komen is dat CI ook vond dat rob wolf was.
maar blijkbaar weet niemand echt waarom.

ik neig meer naar jan en dash
 
Bovenaan