[Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

Reactiescore
397
calamus dan?

tenslotte is die normaal altijd inactief in elk spel waarin hij deelneemt
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet snap nu jij wisselt. Maar als jij wisselt zijn jullie ook geen g/s blijkbaar dus dan winnen de wolven nu bijna en zit Calamus iets te bedenken. Calamus
Kan maar als t g/g is dan is er met een evt lunch 3 goedjes weg ...kunnen we dit nog wel hebben dan ...

Ik vind nonkel wel verdacht ...maar hoe zeker zijn we en hoe groot is de kans dat er vandaag vele goedjes eruit gaan
Ik ben geen koppel jammer genoeg, maar als je iets verder kijkt, zie je wellicht hoe het zit.

@nonkel jos @ItsDash @bappos @Rob. Wisselen naar Calamus? Als ze geen g/s koppel zijn, is hij sowieso slechtje.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet snap nu jij wisselt. Maar als jij wisselt zijn jullie ook geen g/s blijkbaar dus dan winnen de wolven nu bijna en zit Calamus iets te bedenken. Calamus

Ik ben geen koppel jammer genoeg, maar als je iets verder kijkt, zie je wellicht hoe het zit.

@nonkel jos @ItsDash @bappos @Rob. Wisselen naar Calamus? Als ze geen g/s koppel zijn, is hij sowieso slechtje.

Mooie laatste reddignspoging van je g/skoppel of medewolf.

Als ik er vanavond uitga so be it, dan verdienen de slechtjes het te winnen, met deze domme goedjes jezus christus :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
 
Reactiescore
397
Mooie laatste reddignspoging van je g/skoppel of medewolf.

Als ik er vanavond uitga so be it, dan verdienen de slechtjes het te winnen, met deze domme goedjes jezus christus :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Het is wel heel obvious dat jullie dicht bij een overwinning zijn zo.

@FloofyPanda @mohniels1 @ItsDash Nog geen stemmen van jullie.

@laila Wellicht eens kijken dat je niet de wolfjes hier een overwinning geeft. Aangezien babbos op jou zit steeds, gok ik dat jij als enige goedje hier stemt op nonkel. Anders wellicht @xena prinses. Denk dat de wolven Circle, bappos en CL in elk geval zijn. Van de laatste twee ben ik niet zeker.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Ik neem aan dat met name dash wel ziet dat hij op nonkel moet stemmen als hij een goedje is.

Floofy en moh hopelijk ook.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Het is wel heel obvious dat jullie dicht bij een overwinning zijn zo.

@FloofyPanda @mohniels1 @ItsDash Nog geen stemmen van jullie.

@laila Wellicht eens kijken dat je niet de wolfjes hier een overwinning geeft. Aangezien babbos op jou zit steeds, gok ik dat jij als enige goedje hier stemt op nonkel. Anders wellicht @xena prinses. Denk dat de wolven Circle, bappos en CL in elk geval zijn. Van de laatste twee ben ik niet zeker.

Hoe panischer wil je trouwens over komen als G/S koppel jezus iedereen ziet nu toch wel dat nonkel en ks gs zijn :D
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
prima, al is dit om mijn stem invloed te geven en niet zozeer omdat ik calamus meer verdenk dan anthraxxol , wel meer dan nonkel

anthraxxol

calamus
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
prima, al is dit om mijn stem invloed te geven en niet zozeer omdat ik calamus meer verdenk dan anthraxxol , wel meer dan nonkel

anthraxxol

calamus

Eerst reddingsactie voor nonkel op anthraxxol, nu redt ie nonkel door mij weg te stemmen.

Als ik vanavond dood ga en jullie hebben nog een kans, nonkel is wolf, rob is wolf, ks is wolf of g/s en dan zitten en zoek zelf de volgende dan maar. Wellicht Jan.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
prima, al is dit om mijn stem invloed te geven en niet zozeer omdat ik calamus meer verdenk dan anthraxxol , wel meer dan nonkel

anthraxxol

calamus

Echt wie nu nog goedje en online is en niet inziet dat robbert wordt gevraagd om vlak voor de deadline nonkel nog te redden.....
 
Reactiescore
1.707
van bappos ben ik 100% zeker dat hij slecht is alleen wil de rest van de domme goedjes het niet inzien
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Echt wie nu nog goedje en online is en niet inziet dat robbert wordt gevraagd om vlak voor de deadline nonkel nog te redden.....
ik zit gewoon voor men pcke, mijn league game net gedaan zoals jij wel kan zien als vriendke dus heb 2 minuten leestijd??
 
Bovenaan