Stoppen met het toelaten van teams

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
338
Ik vind kwaliteit altijd belangrijker dan kwantiteit.

Ik zal de vraag anders stellen, waarom zouden er nog stammen moeten zijn als je iedereen kan ondersteunen?
 
Reactiescore
14
Ik vind kwaliteit altijd belangrijker dan kwantiteit.

Ik zal de vraag anders stellen, waarom zouden er nog stammen moeten zijn als je iedereen kan ondersteunen?
De adelsplanner, het forum, de kaart en het stam level. Ik vind het al raar dat TW gaat bepalen wie ik wel en wie ik niet mag ondersteunen.
Oke, voor mensen die in een rol als moraalbreker of dorpen uitbouwer zitten van grotere spelers hebben hier voordeel bij, maar het weg halen dat bondgenoten elkaar kunnen ondersteunen is volgens mij een veel groter nadeel.

We kunnen blijven discussiëren maar wij gaan het toch niet eens met elkaar worden. Alleen de dingen die TW hebben aangepast zodat het 'eerlijker' wordt hebben averechts gewerkt.

En als je het mij vraagt is dit hele spel zo corrupt als wat. Het wordt er niet naar gemaakt dat iedereen een eerlijke kans heb om te winnen of het tenminste ver te schoppen. Het wordt zo beïnvloed dat de teams, waar dus ook admins in zitten, het leven makkelijker wordt gemaakt.
 
Reactiescore
338
De adelsplanner, het forum, de kaart en het stam level. Ik vind het al raar dat TW gaat bepalen wie ik wel en wie ik niet mag ondersteunen.
Oke, voor mensen die in een rol als moraalbreker of dorpen uitbouwer zitten van grotere spelers hebben hier voordeel bij, maar het weg halen dat bondgenoten elkaar kunnen ondersteunen is volgens mij een veel groter nadeel.

We kunnen blijven discussiëren maar wij gaan het toch niet eens met elkaar worden. Alleen de dingen die TW hebben aangepast zodat het 'eerlijker' wordt hebben averechts gewerkt.

En als je het mij vraagt is dit hele spel zo corrupt als wat. Het wordt er niet naar gemaakt dat iedereen een eerlijke kans heb om te winnen of het tenminste ver te schoppen. Het wordt zo beïnvloed dat de teams, waar dus ook admins in zitten, het leven makkelijker wordt gemaakt.

Je hebt ons door! We willen zelf veel te graag winnen, daarom mogen game mods helemaal niet spelen en wij (forummods) enkel op werelden waar we niet het forum van doen. (Dit was sarcasme, ik zou het forum er iets meer op gaan nalezen)

Extra tip: je kan altijd op de leer gaan bij enkele solo spelers. Die gaan je met plezier uitleggen, hoe je op een sterke en efficiënte manier kan terugvechten!
 
Reactiescore
14
Je hebt ons door! We willen zelf veel te graag winnen, daarom mogen game mods helemaal niet spelen en wij (forummods) enkel op werelden waar we niet het forum van doen. (Dit was sarcasme, ik zou het forum er iets meer op gaan nalezen)

Extra tip: je kan altijd op de leer gaan bij enkele solo spelers. Die gaan je met plezier uitleggen, hoe je op een sterke en efficiënte manier kan terugvechten!
Ik weet niet, maar als jij 27 dorpen hebt en je wordt aangevallen door 300 kan ik alle advies vragen aan iemand, maar ik zal altijd het zelfde advies krijgen: Ga het opnieuw proberen op de volgende wereld.
En dat jij niet mag meespelen op werelden waar jij forum mod op bent of wat dan ook, betekend nog niet dat jij geen inspraak heb op eventuele veranderingen die jouw voordeel geven. Je zit in het team, je hebt contact met het team. Je kan daar je voordeel uit halen.
 
Reactiescore
338
Ik weet niet, maar als jij 27 dorpen hebt en je wordt aangevallen door 300 kan ik alle advies vragen aan iemand, maar ik zal altijd het zelfde advies krijgen: Ga het opnieuw proberen op de volgende wereld.
En dat jij niet mag meespelen op werelden waar jij forum mod op bent of wat dan ook, betekend nog niet dat jij geen inspraak heb op eventuele veranderingen die jouw voordeel geven. Je zit in het team, je hebt contact met het team. Je kan daar je voordeel uit halen.

Ik haal nergens mijn voordeel uit. beslissingen rond werelden worden genomen door Innogames. De enige die daar inspraak toe heeft is @Duckje en die info wordt niet gedeeld.
 
Reactiescore
1.145
Ik weet niet, maar als jij 27 dorpen hebt en je wordt aangevallen door 300 kan ik alle advies vragen aan iemand, maar ik zal altijd het zelfde advies krijgen: Ga het opnieuw proberen op de volgende wereld.
En dat jij niet mag meespelen op werelden waar jij forum mod op bent of wat dan ook, betekend nog niet dat jij geen inspraak heb op eventuele veranderingen die jouw voordeel geven. Je zit in het team, je hebt contact met het team. Je kan daar je voordeel uit halen.

Aangezien je het volgensmij nog niet door hebt.
Het team zijn gewoon spelers die vrijwillig wat van hun vrijetijd op offeren om te modereren op het forum bijvoorbeeld.
Meestal wisselt de samenstelling van het team op een hoog tempo en invloed op dit soort dingen hebben ze echt 0.0
Althans niet meer als jouw en mij namelijk door gewoon op het forum een topic te openen en een mening te geven en als die genoeg bijval krijgt zal Duckje dit door geven aan Inno en die nemen dan vervolgens een beslissing om er wat mee te doen of niet.
 
Reactiescore
33
Ik vind kwaliteit altijd belangrijker dan kwantiteit.

Ik zal de vraag anders stellen, waarom zouden er nog stammen moeten zijn als je iedereen kan ondersteunen?

Wel een goede maar bg alleen voor off is ook niet echt een bg..
 
Reactiescore
1.145
Wel een goede maar bg alleen voor off is ook niet echt een bg..
Opzich is het natuurlijk meer dan alleen off.
één van de belangrijkste aspecten van tw is clustervorming het is niet voor niets dat je bijna altijd de top stammen voor de rim ziet gaan.
Bg's dragen veel bij aan hoe je cluster er uit ziet als je beide 1 flank kunt negeren omdat je bg daar ligt houdt je beide ontzettend veel def over voor je andere front dus daarmee levert een bg indirect ook een hoop def op.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Zoals ik al zei in het eerdere bericht, het maakt mij geen reet uit wat jullie vinden.

Imagine dat iemand een post op een forum maakt, maar niet wilt discussiëren. Hoe kan iemand jou serieus nemen?
 
Reactiescore
14
Imagine dat iemand een post op een forum maakt, maar niet wilt discussiëren. Hoe kan iemand jou serieus nemen?
Niet discussiëren? Ik heb hem 3 redenen gegeven waarom ik het er niet mee eens ben, en ik heb nog geen één goed tegen argument gehoord van het team van TW. Er valt niet te discussiëren met een betonnen muur.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Niet discussiëren? Ik heb hem 3 redenen gegeven waarom ik het er niet mee eens ben, en ik heb nog geen één goed tegen argument gehoord van het team van TW. Er valt niet te discussiëren met een betonnen muur.

Feit dat erover gestemd is in de community en een gigantisch grote proportie tegen solo-only accounts was is geen goed genoeg argument? Doe normaal joh, er zijn genoeg valide redenen gegeven. Dat je het niet eens ermee bent betekent niet dat ze daarmee ook feitelijk incorrect zijn.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Je kiest er voor om solo te spelen of om met andere te spelen toch? Wat beperkt jou om niet met co's te spelen? Ik speel met co spelers omdat dat het juist voor mij leuk maakt, ik hoef niet 24/7 op te letten en heb meer sociaal contact in het spel. Juist solo spelen zou het voor mij niet leuk maken. Daar komt bij dat als je solo speelt en werkt je in het nadeel bent tov iemand die thuis in de bijstand zit. Zou dit ook verboden moeten worden dan? Het is nou eenmaal een spel wat 24/7 door gaat en dan ga je soms achter het net vissen, tenzij je een hechte groep spelers/stamgenoten om je heen hebt.
 
Reactiescore
14
Je kiest er voor om solo te spelen of om met andere te spelen toch? Wat beperkt jou om niet met co's te spelen? Ik speel met co spelers omdat dat het juist voor mij leuk maakt, ik hoef niet 24/7 op te letten en heb meer sociaal contact in het spel. Juist solo spelen zou het voor mij niet leuk maken. Daar komt bij dat als je solo speelt en werkt je in het nadeel bent tov iemand die thuis in de bijstand zit. Zou dit ook verboden moeten worden dan? Het is nou eenmaal een spel wat 24/7 door gaat en dan ga je soms achter het net vissen, tenzij je een hechte groep spelers/stamgenoten om je heen hebt.

Als jij een groep kan vinden heb je mazzel, ik kan niet al mijn vrienden gaan verplichten een spel te spelen wat ze niet willen. En ik hoef niet met mensen die ik niet ken in een team te zitten. En ja als iemand in de bijstand zit en altijd thuis is heeft een voordeel dat die 24/7 online kan zijn. Maar ik kan niet de link zien waarom dat dus een reden is dat teams toegestaan zijn. De persoon in de bijstand zit in een bijzondere situatie, de teams maken die situatie zelf.

Ik kies om dit spel te spelen, maar ik kan moeilijk mensen gaan verplichten om met mij mee te spelen. Ik heb ook een 40 uur per week baan en daarnaast moet ik ook nog TW bij houden.

En ik vraag mij erg af, met de mensen waarmee ik nu aan het discussiëren ben, of die niet allemaal in een team spelen. Zoals ik dus al eerder zei, jullie gaan het nooit met mij eens worden dat wat jullie doen gewoon totaal oneerlijk is voor andere spelers die wel alles zelf moeten doen. Voor jullie is het spel makkelijker geworden voor mij moeilijker.

Dus of ik nou tegen het TW team argumenten geef, of tegen mensen die in een team spelen, is voor mij discussiëren tegen een betonnen muur.

Als het in de eigen regels staat, dat niemand anders dan de GEBRUIKER op het account mag inloggen, hebben de moderators dus gewoon lak aan de eigen regels omdat er wel een loophole wordt gemaakt of gevonden.

En dan het 'argument' van @Conceived by Communism dat er gestemd is over solo spelers waarvan grootste gedeelte tegen solo spelers is, is ziek. Hij beweert dus dat er een vote is geweest op het forum, waar dus als ik na dit forum kijk meer teams op zitten dan solo spelers, dat de teams hebben besloten dat de solo spelers het probleem zijn. Terwijl die hele vote alleen over een wereld ging, niet over het feit dat teams in elke wereld verboden moeten worden. Vervolgens heeft dat topic maar 1 pagina, en zie ik dat dus wat ik van @DenDuvel begrijp dat @Duckje uiteindelijk de keuze moet maken of hier invloed op heeft, vervolgens reageren dat dit voor een 'normale' wereld niet kan. Ik noem de werelden tegenwoordig met al die teams ook al niet meer normaal. Dat dus het spel zogenaamd op deze manier 'geëvolueerd' is, dat is een onzin smoes. De admins/moderators hadden op dat moment ook kunnen zeggen, nee, dit is niet eerlijk voor iedereen. Maar wat ik denk is dat op dat moment die meeste van de admins/moderators al in een team zaten en het zo wel prima vonden dat ze minder hoefde te doen en makkelijker de wereld konden overwinnen. En vandaar dat ik zei dat de solo spelers de tyfus mogen krijgen, want ik weet nu ook al dat ik op wereld 84 geen schijn van kans ga krijgen. En als mensen op hun teentjes zijn getrapt vanwege het woordje tyfus, of het kan mij geen reet schelen, we zitten niet in de tweede kamer.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.145
Djonsen dat jij je eigen waarheden verzint maakt het nog geen valid argument.
Die zin waar jij het woordje gebruiker uit quote is verre van een bevestiging dat in de regels staat dat je niet met co's mag spelen.

Het is niet toegestaan in te loggen op een account van een andere gebruiker. Zelfs de poging tot inloggen is strafbaar.


Das het zelfde als concluderen dat als in de wet staat dat je niet mag inbreken in een winkel jij zegt haha maar ik mag dus wel inbreken in winkels!

Co's zijn gewoon toegestaan op Tribalwars net zoals premium punten je kunt het vervelend vinden maar dat zijn nou eenmaal de feiten.

En nee ik speel zelf zonder team me laatste 5 werelden ofzo waren allemaal solo en het is nog altijd met gemak te doen om top 10 te staan zonder co's mits je genoeg tijd er in steekt.
 
Reactiescore
14
Djonsen dat jij je eigen waarheden verzint maakt het nog geen valid argument.
Die zin waar jij het woordje gebruiker uit quote is verre van een bevestiging dat in de regels staat dat je niet met co's mag spelen.



Das het zelfde als concluderen dat als in de wet staat dat je niet mag inbreken in een winkel jij zegt haha maar ik mag dus wel inbreken in winkels!

Co's zijn gewoon toegestaan op Tribalwars net zoals premium punten je kunt het vervelend vinden maar dat zijn nou eenmaal de feiten.

En nee ik speel zelf zonder team me laatste 5 werelden ofzo waren allemaal solo en het is nog altijd met gemak te doen om top 10 te staan zonder co's mits je genoeg tijd er in steekt.

Eigen waarheden maak? Ik heb nog geen 1 argument van mij gezien die 'verzonnen' is. Wel van het TW team.
Daarnaast zie ik inderdaad nergens staan in de regels dat het is toegestaan om met meerdere op 1 account te zitten. Ik zie wel in de regels staan dat je niet mag inloggen op het account van een andere gebruiker, er staat zelf bij dat het strafbaar is. Heeft er iemand die in een team zit al een straf gekregen?

'Das het zelfde als concluderen dat als in de wet staat dat je niet mag inbreken in een winkel jij zegt haha maar ik mag dus wel inbreken in winkels!' En deze opmerking slaat ook gewoon weer echt nergens op. Je wordt gestraft voor het inbreken, of dat nou een winkel(s) is of bedrijfspand(en) of huis(en) zijn.

Kom met een goed argument en anders niet.

Maar het is mij al duidelijk dat de mensen die in een team zitten nooit gaan toegeven dat ze fout zitten en elkaars kont af zullen likken waar nodig is. Wat ik in dit topic al veel merk. Jullie spelen liever oneerlijk zolang het spel maar wel leuk blijft voor jullie. De rest wordt letterlijk aan de kant gezet en mag de tyfus genieten. De aanpassingen die ik over de jaren heb meegemaakt, is alleen maar in het voordeel geweest van de accounts die samen spelen. Niet voor de accounts die solo spelen. Als jij dat een 'verzonnen' argument vindt, prima, maar dan wil je het niet geloven of je bent gewoon hartstikke blind en partijdig.
 
Reactiescore
1.145
Ik zeg toch net dat ik zelf niet in teams speel?

Laat ik het dan zo uitleggen als jij in een huis woont samen met je familie dan zeg je toch ook niet dat je bij iemands anders huis naar binnen gaat?
Ofwel er kunnen meerdere gebruikers zijn die eigenaar zijn van een account, dat het er toevallig in enkelvoud staat wilt dus niet zeggen dat er maar 1 eigenaar van een account hoeft te zijn.
 
Reactiescore
14
Ik zeg toch net dat ik zelf niet in teams speel?

Laat ik het dan zo uitleggen als jij in een huis woont samen met je familie dan zeg je toch ook niet dat je bij iemands anders huis naar binnen gaat?
Ofwel er kunnen meerdere gebruikers zijn die eigenaar zijn van een account, dat het er toevallig in enkelvoud staat wilt dus niet zeggen dat er maar 1 eigenaar van een account hoeft te zijn.
Dat is toch de hele betekenis van enkelvoud? Eén persoon. En waarom staan er dan allemaal andere accounts onder je bericht, speel je opeens met meerdere namen/acounts? En je zei de afgelopen 5 werelden, dus je hebt waarschijnlijk wel al eens samen gespeeld met mensen. Dus je kent de voordelen en hoe easy het was.

@ParciTerminator
Er hebben dus 28 mensen hierop gestemd, van de 2600 spelers ongeveer per wereld.
 
Reactiescore
1.145
Het 1 sluit het ander niet uit he.
je kunt alleen wonen en met meerdere mensen in een huis dit gaat zo ook op voor accounts.
stel er had gestaan je mag niet inbreken bij een huiseigenaar dat wil niet zeggen dat alle huizen dus maar 1 eigenaar hebben maar gewoon dat als jij er niet woont je er niet mag inbreken.

En klopt handtekeningen kunnen tegenwoordig minder linkjes aan dus sinds dat aangepast is ben ik gestopt met het updaten van mijn handtekening.
 
Reactiescore
14
Het 1 sluit het ander niet uit he.
je kunt alleen wonen en met meerdere mensen in een huis dit gaat zo ook op voor accounts.
stel er had gestaan je mag niet inbreken bij een huiseigenaar dat wil niet zeggen dat alle huizen dus maar 1 eigenaar hebben maar gewoon dat als jij er niet woont je er niet mag inbreken.

En klopt handtekeningen kunnen tegenwoordig minder linkjes aan dus sinds dat aangepast is ben ik gestopt met het updaten van mijn handtekening.
Je kan dat inbreken wel weer terug halen maar zoals ik zei wordt je hier gestraft voor het inbreken, ook al is dat bij de tweede kamer wordt je gestraft voor het inbreken. Dat is het strafbare feit.

Als er in de TW regels staat dat het niet is toegestaan om in te loggen, of proberen, op het account van een andere gebruiker en dat gebeurt toch omdat het zogenaamd meerdere gebruikers mag hebben klopt de hele regel niet. Als ik weer hetzelfde voorbeeld moet gebruiken, Kees maakt het account aan. Kees is de gebruiker van het account, staat op zijn email en zijn gegevens en als die premium koopt komt dat van zijn credit card/bankrekening. Als Kees zegt dat Jan op zijn account mag inloggen (strafbaar feit), overtreed Jan de regels. En volgens deze regels is dit dus strafbaar. Dat het TW team allerlei smoesjes verzint om het toch toe te staan vind ik ook zwak en zielig van het TW team. Als jij geen zin hebt om 100+ dorpen bij te houden als het goed gaat moet je gewoon stoppen met spelen, niet snel iemand anders het laten overnemen en dan samen op 1 account verder gaan. Want 2 personen of meer op 1 account kan veel meer doen dan 1 speler op 1 account.

Is eigenlijk hetzelfde met de regel over het delen van een internet verbinding, als ik dus inderdaad thuis zo wonen en ik wil bijvoorbeeld met mijn broer TW spelen kan dit niet. Terwijl we zijn toch echt 2 personen, maar we mogen geen 2 accounts hebben omdat we in het zelfde huis wonen. Het is gewoon absurd. Zelfs als ik op bezoek bij mijn vrienden ging, en ik heb met 1 vriend van mij samen op 2 accounts op wereld 65 gespeeld (deze wou niet samen spelen maar zelf net als ik). Ik mocht niet op zijn wifi zitten anders konden wij elkaar geen ondersteuning, grondstoffen of dezelfde speler aanvallen sturen. Er zijn allemaal regels gemaakt die voor spelers die solo spelen het spelen onmogelijk maakt, terwijl de spelers die in een team zitten hier totaal geen last van hebben.

Als je niet wil toegeven dat het toestaan van teams een oneerlijke situatie creëert in het spel, dan ben je echt blind.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan