Massa's Cult top of flop

Reactiescore
903
Dus jij zegt dat ieder account zelf gedeft heeft en niemand van de toppers onder jullie andere accounts geholpen heeft waaronder Bugs?
Als dat zo is dan heb ik niks gezegd. Het is ook puur van wat ik hoor en wat andere zeggen he.

Klopt we hadden vanaf het begin toen er ook nog tijd was naar 2 stammen moeten gaan met enkele mb accounts dan. Helaas dacht iedereen goed genoeg te zijn om een main account te kunnen zijn.

@Goth Angel er is niks salty aan. Sterker nog ik spreek vol lof over jullie als stam, maar zoals eerder aangegeven sommige van jullie hebben moeite met lezen.

Daarbij zijn wij (talend) niet kansloos gerekt maargoed denk dat de drugs veel schade aanricht bij jou ;)
De allereerste massa is er 1 floater op bunny geweest omdat die qua timing heel vervelend uit kwam voor ons team en ons team was toen nog niet compleet. Die is daarna snel compleet gemaakt waardoor wij zelf alles gedefft en gegooid hebben qua off.

Dusja op 1e massa is er hulp geweest als 3e man, daarna is het door het team zelfstandig gedaan.

Nee voordeel voor jullie was wel geweest dat bij een fusie van accounts dat de bezetting wss ook beter was geweest, maarja dat is achteraf
 
Reactiescore
1.380
De allereerste massa is er 1 floater op bunny geweest omdat die qua timing heel vervelend uit kwam voor ons team en ons team was toen nog niet compleet. Die is daarna snel compleet gemaakt waardoor wij zelf alles gedefft en gegooid hebben qua off.

Dusja op 1e massa is er hulp geweest als 3e man, daarna is het door het team zelfstandig gedaan.

Nee voordeel voor jullie was wel geweest dat bij een fusie van accounts dat de bezetting wss ook beter was geweest, maarja dat is achteraf

Top dan is het helemaal netjes van jullie.

Ja is altijd achteraf gepraat.
 
Reactiescore
2.477
@Goth Angel er is niks salty aan. Sterker nog ik spreek vol lof over jullie als stam, maar zoals eerder aangegeven sommige van jullie hebben moeite met lezen.

Daarbij zijn wij (talend) niet kansloos gerekt maargoed denk dat de drugs veel schade aanricht bij jou ;)
Haha als je enigszinds ballen aan je lijf had gehad, had je een deftig front genomen. Dan moesten accounts als pony niet zo een ondraagbaar front hebben en hadden ze nooit zo hard nat moeten gaan. Of jullie topstam had kunnen floaten maar dat vertikte je ook. Verliezen doe je samen. Daarbij zijn er ook winsten geboekt op jou stam, alleen besloten om de prioriteiten naar de nog zwakkere schakels van je alliantie te leggen. De wereld kon ook gewonnen worden bij Talent hoor, zou alleen mss wat langer duren.

Hou die persoonlijke ‘sneren’ maar voor jezelf. Ik ken je niet eens en na de ongelooflijk onintelligente dingen die je allemaal net hebt zitten uitkramen wil ik dat ook absoluut niet
 
Reactiescore
1.380
Haha als je enigszinds ballen aan je lijf had gehad, had je een deftig front genomen. Dan moesten accounts als pony niet zo een ondraagbaar front hebben en hadden ze nooit zo hard nat moeten gaan. Of jullie topstam had kunnen floaten maar dat vertikte je ook. Verliezen doe je samen. Daarbij zijn er ook winsten geboekt op jou stam, alleen besloten om de prioriteiten naar de nog zwakkere schakels van je alliantie te leggen. De wereld kon ook gewonnen worden bij Talent hoor, zou alleen mss wat langer duren.

Hou die persoonlijke ‘sneren’ maar voor jezelf. Ik ken je niet eens en na de ongelooflijk onintelligente dingen die je allemaal net hebt zitten uitkramen wil ik dat ook absoluut niet

En toch reageer je.

Tijdje terug zijn er 4 man gestopt ivm priveredenen dus om dan front te nemen was niet verstandig. Nadat wij weer op volle sterkte waren wouden wij front alleen wouden anderen niks afgeven. Dan wordt het lastig om front te nemen.
Front van pony zou een tijd terug al ingenomen moeten worden waarbij nog veel meer dingen. Het is gewoon niet zo gegaan zoals een aantal spelers het voor ogen hadden helaas. Soms win je soms verlies je en in dit geval hebben wij inderdaad goed verloren van een te sterke stam wat goed samen gespeeld heeft.

btw geef mij eens aan wat ik onintelligent gezegd heb dan?
 
Reactiescore
2.477
En toch reageer je.

Tijdje terug zijn er 4 man gestopt ivm priveredenen dus om dan front te nemen was niet verstandig. Nadat wij weer op volle sterkte waren wouden wij front alleen wouden anderen niks afgeven. Dan wordt het lastig om front te nemen.
Front van pony zou een tijd terug al ingenomen moeten worden waarbij nog veel meer dingen. Het is gewoon niet zo gegaan zoals een aantal spelers het voor ogen hadden helaas. Soms win je soms verlies je en in dit geval hebben wij inderdaad goed verloren van een te sterke stam wat goed samen gespeeld heeft.

btw geef mij eens aan wat ik onintelligent gezegd heb dan?
Ik reageer voor een inhoudelijke discussie? Niet voor persoonlijke sneren naar iemands kop te gooien. Je kent me niet eens, hebt me nog nooit gesproken en toch ga je zo een dingen verkondigen? Vind dit gewoon raar

In mijn ogen is het altijd beter om de fronten iets of wat gelijk te verdelen ipv sommige geen en sommige wel, ongeacht ‘activiteitsproblemen’. Waarom zou je op een aftrekfrontje een massa gooien? Indien t wel gebeurd kan je dit zelfs oplossen met vv’s en floaters. Vind dat een redelijk domme redenering, kon je zelfs beter op intern worden gegooid en een edelspamaccie worden als er toch te weinig activiteit was. Clears en deff moeten nog steeds verzonden worden?

Gewoon al de posts van vandaag, moeilijk is het niet. Stop met je belachelijk te maken, heb je je al genoeg igm gedaan
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
1.365
Ik vraag me echt af welk beeld jullie hebben bij cult en de accounts. Me hulp etc want volgens mij klopt er niets van!

Maar het probleem aan jullie kant zit inderdaad al vanaf het begin in 3 stammen gaan functioneren ipv 2 en de lijnen die gelegd zijn
Jullie nemen gewoon weer stabbers aan id stam. Gewoon zonde.
90% van jullie clubje zijn gewoon een bende meeloperige, infantiele , arrogant dom zooitje bij elkaar. Weet jij ook wel. Nog steeds grote complimenten aan lau + jordy om die bij elkaar te houden hoor. Zou mij niet gelukt zijn.
 
Reactiescore
5.701
Heb jou bij deze gerapporteerd voor cyberpesten
 
Reactiescore
903
Jullie nemen gewoon weer stabbers aan id stam. Gewoon zonde.
90% van jullie clubje zijn gewoon een bende meeloperige, infantiele , arrogant dom zooitje bij elkaar. Weet jij ook wel. Nog steeds grote complimenten aan lau + jordy om die bij elkaar te houden hoor. Zou mij niet gelukt zijn.
Wij nemen een stabber aan?

Ja Lau en Jordi zijn bae hoor!
 
Reactiescore
271
Jullie nemen gewoon weer stabbers aan id stam. Gewoon zonde.
90% van jullie clubje zijn gewoon een bende meeloperige, infantiele , arrogant dom zooitje bij elkaar. Weet jij ook wel. Nog steeds grote complimenten aan lau + jordy om die bij elkaar te houden hoor. Zou mij niet gelukt zijn.
Je beschrijft momenteel enkel jezelf

Wie zijn de stabbers?
 

DeletedUser84257

Guest
Zonder Willy "twee walletjes" en meesterspiejon combino was dit alles idd niet gelukt
 
Reactiescore
449
Chris snuif nog een lijntje maat, dan komt alles weer goed
 
Reactiescore
1.365
Wij nemen een stabber aan?

Ja Lau en Jordi zijn bae hoor!
Michiel zit op cbc hoorde ik? Of id stam.
Aaron is ofc ook n snitch. (hijs al gekapt)
Dus jullie nemen stabbers aan.
 
Reactiescore
903
Michiel zit op cbc hoorde ik?
Of bij jullie.. Dus jullie nemen stabbers aan.

De Michiel bij ons op bunny is me vaste co die heeft nog nooit gestabt, dus weet niet waar je die info vandaan haalt?
 
Reactiescore
1.365
De Michiel bij ons op bunny is me vaste co die heeft nog nooit gestabt, dus weet niet waar je die info vandaan haalt?
Idk welke gast dat is. Als t demarkie/do not eat yellow snow Michiel is, is t een stabber. Jammer genoeg onthou ik alles. Die gozer hoort nergens te spelen.
 
Reactiescore
2.477
chris jij bent degene die met stabbers blijft spelen dus ga ergens anders de moraalridder uithangen aub
 
Reactiescore
903
Idk welke gast dat is. Als t demarkie/do not eat yellow snow Michiel is, is t een stabber. Jammer genoeg onthou ik alles. Die gozer hoort nergens te spelen.
Nee dit is een andere Michiel die heeft altijd bij mij op het account gespeeld dus het klopt niet
 
Bovenaan