Massa's Cult top of flop

Reactiescore
1.380
Ben dan benieuwd naar de definitie van een hoogstaande massa.

Vind jij het hoogstaand dan?
Zo veel mogelijk gooien en zoveel mogelijk edels erachter plakken? Vind ik niet hoogstaand. En wat precies een hoogstaande massa is kan ik zo niet zeggen.
Dat het goed uitgevoerd is vind ik wel mooi zeker sommige timings.
 

DeletedUser84257

Guest
Zoals ik dus gezegd heb. Het valt niet te deffen wat er kwam en def wat er was. Dan speel je op recap en ga je al recaps gooien van ver voor dat er überhaupt een edel gegooid is. Als je dan dorpen verliest wat logisch zou zijn met zoveel edels en incs dan verlies je het aan je front en niet achter je front. Hiermee kunnen de buren ook helpen met recappen en gelijk het front verkleinen.

Dit lijkt mij de enige goeie manier om zo een bash te deffen als er niet genoeg def is.

Waar hoor je mij zeggen dat ik goed ben? Weten hoe het moet (denken dat ik het weet) of hoe de ander denkt zegt niet dat je het ook kan uitvoeren. Nergens staat dat ik me goed vind dus ga geen onzin verkondigen.

Waarom voel je je zo aangevallen? Geen sex gehad of zo?

Laat dat doordrukken bij de stam nou het grootste probleem zijn. Elke keer gezeik van bepaalde spelers die ertegenin gingen en zelf niks uitvoerde.
Ik ben redelijk recht voor de raap en zeg gelijk wat ik denk (soms beter om even na te denken voor ik wat zeg) dit is bij enkele af en toe verkeerd gevallen of ze interpreteren het op een andere manier dan dat ik het bedoel, maar het is wel uitgekomen helaas. Dit is niet om mijn gelijk te halen maar meer iets dat als je een stam hebt en je hebt een leiding dat die leiding niet met iedereen vriendjes hoeft te maken maar gewoon door moet drukken dat wat hun denken wat goed is. Zie het als een bedrijf runnen. Niet iedereen kan je tevreden houden en dat is fout gegaan bij de Alliantie. Als het aan mij gelegen had waren er veel meer dingen anders gegaan dat kan Robert en Tim ook beamen. Vaak wel eens een discussie gehad met ze.

Dus nogmaals en probeer dit te lezen Cult spelers ipv weer dingen erbij te halen die er niet zijn.
Jullie Massa's waren gewoon goed elke keer, alleen ik vind het geen hoogstaand.
Nu is dit gewoon de manier om iemand simpel te slopen aangezien niet veel accounts zoveel incs en edels goed kunnen verwerken.

En ja qua edelspam bedoel ik inderdaad CBR mijn excuus. Daarbij is er ook eens een massa geweest op bugs waar weinig edels gegooid zijn omdat veel spelers te weinig gegooid hebben.

Wat had moeten anders gebeuren om de massa's van Cult naar een hoger niveau te tillen?
Ben veel weg geweest tussendoor, maar voor zover ik weet liep alles meestal redelijk goed. Dus geen idee wat je meer verwacht
 
Reactiescore
1.380
Wat had moeten anders gebeuren om de massa's van Cult naar een hoger niveau te tillen?
Ben veel weg geweest tussendoor, maar voor zover ik weet liep alles meestal redelijk goed. Dus geen idee wat je meer verwacht

Wat is er dan hoogstaand aan zo een massa gooien? Leg me dat eens uit dan. Het was absoluut geen verassing dat Pony trarget zou zijn en Greedy voorheen.
En dan niet komen met timings, want dat heb ik al gezegd dat dat goed is en soms hoogstaand en dat iedereen mee gooit heb ik ook gezegd dat dat goed is.

Dus leg mij eens uit wat er hoogstaand is aan deze massa's?
 
Reactiescore
493
Wat had moeten anders gebeuren om de massa's van Cult naar een hoger niveau te tillen?
Ben veel weg geweest tussendoor, maar voor zover ik weet liep alles meestal redelijk goed. Dus geen idee wat je meer verwacht

Nouja die massa op arith was niet goed, de rest volgens mij wel
 
Reactiescore
493
Wat is er dan hoogstaand aan zo een massa gooien? Leg me dat eens uit dan.
En dan niet komen met timings, want dat heb ik al gezegd dat dat goed is en soms hoogstaand en dat iedereen mee gooit heb ik ook gezegd dat dat goed is.

Dus leg mij eens uit wat er hoogstaand is aan deze massa's?

De cult massa’s

mvg
 
Reactiescore
1.380
Iets met groene bijltjes en 999 lc bijvoorbeeld

Nee dit was enkel iets wat ik niet kende en niemand in de alliantie die dit vertelde. Achteraf komen ze er natuurlijk mee. Daarbij was elke edel gesniped door ons alleen net iets te weinig.
 
Reactiescore
1.380
De cult massa’s

mvg

Totaal nutteloos antwoord.
Dat je hier niet eens een fatsoenlijk antwoord op kan geven zegt al genoeg dat je het zelf ook niet weet.

Nogmaals tussen een massa goed (hoogstaand) uitvoeren wil niet zeggen dat het een hoogstaand plan is.
Het gaat om het plan en niet om de uitvoering maargoed blijf lekker lezen wat je wil lezen. Ik geef het op om het uit te leggen geen nut bij enkele van jullie
 

DeletedUser84257

Guest
Wat is er dan hoogstaand aan zo een massa gooien? Leg me dat eens uit dan. Het was absoluut geen verassing dat Pony trarget zou zijn en Greedy voorheen.
En dan niet komen met timings, want dat heb ik al gezegd dat dat goed is en soms hoogstaand en dat iedereen mee gooit heb ik ook gezegd dat dat goed is.

Dus leg mij eens uit wat er hoogstaand is aan deze massa's?

Wat is dan WEL hoogstaand? Lol

Als een massa goed uitgevoerd is, de juiste aantallen worden eruit gegooid, juiste kleur fakes door torens laten komen, deeltje splitedels laten aankomen, edelspam strak na clears getimed, ... Wat moet er volgens jou dan beter?

Met alle respect maar je kan niet komen lullen dat het vroeg duidelijk was wie target is, om daarna een stamgenoot -100 te laten gaan en schreeuwen dat de massa niet van een bepaald niveau was...
 
Reactiescore
493
Totaal nutteloos antwoord.
Dat je hier niet eens een fatsoenlijk antwoord op kan geven zegt al genoeg dat je het zelf ook niet weet.

Nogmaals tussen een massa goed (hoogstaand) uitvoeren wil niet zeggen dat het een hoogstaand plan is.
Het gaat om het plan en niet om de uitvoering maargoed blijf lekker lezen wat je wil lezen. Ik geef het op om het uit te leggen geen nut bij enkele van jullie

Nee jij geeft goede antwoorden, wij vragen aan jou wat is goede hoogstaande massa is en je antwoord is diezelfde vraag terug stellen
 
Reactiescore
903
Reactiescore
1.380
Dat bedoelde ik juist.
Even zelf nadenken en je had dat ook bedacht.

Kunnen allemaal nu wel heel stoer gaan praten wat ook logisch is met jullie jaren ervaring in dit spel, maar je kan het ook waarderen dat iemand zijn fout tenminste toe durft te geven en iets over het hoofd gezien heeft. Uiteindelijk ook niet door verslagen dus goed leermoment geweest.
 
Reactiescore
1.237
Reactiescore
271
Kunnen allemaal nu wel heel stoer gaan praten wat ook logisch is met jullie jaren ervaring in dit spel, maar je kan het ook waarderen dat iemand zijn fout tenminste toe durft te geven en iets over het hoofd gezien heeft. Uiteindelijk ook niet door verslagen dus goed leermoment geweest.
Denk dat jij al langer speeld met de huidige meta dan 99% van het team op bunny
 
Bovenaan