Kata aanval

Reactiescore
510
Jullie hebben vooral een grote mond, dat mag ook gezegd worden
 
Reactiescore
490
Aah, Heres20BoostsKillMe is ook weer van de partij.
 
Reactiescore
2.064
Mag ik ook mee doen
 
Reactiescore
1.094
Blijven die gasten nog steeds hier spammen? Opzich snap ik dat wel, blijven weinig spelers over om tegen de P&P'en als je met 100 in een stam zit. Geen wonder dat er sinds 20 juli niks meer op .net cl forum is gezegd
 
Reactiescore
16
Blijven die gasten nog steeds hier spammen? Opzich snap ik dat wel, blijven weinig spelers over om tegen de P&P'en als je met 100 in een stam zit. Geen wonder dat er sinds 20 juli niks meer op .net cl forum is gezegd
wist niet dat 2 stammen 100 spelers betekenden

misschien zou je minder klagen als je beter was?



er is niets gezegd op .net omdat er niets te zeggen valt, de wereld is voorbij, ze wachten om aan de win-eisen te voldoen
 
Laatst bewerkt:

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Moeilijk he zonder deftig front. Maar aan jullie clusters te zien snap je daar geen fuk van.

Tbh, als je de activiteit hebt is het hebben van 1 solide gemengd stamcluster een stuk vervelender om tegen te liggen dan de eindeloze NLse phalanxjes met altijd gezeur over lijnen.
 
Reactiescore
461
Tbh, als je de activiteit hebt is het hebben van 1 solide gemengd stamcluster een stuk vervelender om tegen te liggen dan de eindeloze NLse phalanxjes met altijd gezeur over lijnen.
Hangt ervan af of ze goed samenwerken, kan zo wel zijn om te offen maar om te deffen al zeker niet met zo uit elkaar te liggen in verdeeld over 3 stammen.
Maar tot nu toe hebben ze ook nog geen massa gekregen en weten we dat ze niet weten wat een cluster is en dat ze niet vies van kata's zijn, dus wel wat misplaatste arrogantie. Maar zullen het gaan zien.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
het p&p kanon van .net is ook weer van de partij

jezus wat doen die berichten pijn om te lezen
 
Reactiescore
16
Depends on whether they work well together, could be to offend but certainly not to defend by being so far apart in 3 tribes.
But so far they have not gained any mass and we know that they do not know what a cluster is and that they are not averse to kata's, so a bit of misplaced arrogance. But will go see.

3 stammen? vertel me meer :confused2: :confused2: :confused2:

logisch dat je tot dezelfde stam behoort en constant op zoek bent naar excuses om je slechte prestaties te rechtvaardigen
 
Reactiescore
864
3 stammen? vertel me meer :confused2: :confused2: :confused2:

logisch dat je tot dezelfde stam behoort en constant op zoek bent naar excuses om je slechte prestaties te rechtvaardigen

Het is een gedeelte van SV, CAT, SB, gedeelte van .:H:. en HS waarmee je samenwerkt(NAP's e.d.). Je haalt de uitdaging voor jezelf en je vrienden volledig weg.
 
Reactiescore
461
3 stammen? vertel me meer :confused2: :confused2: :confused2:

logisch dat je tot dezelfde stam behoort en constant op zoek bent naar excuses om je slechte prestaties te rechtvaardigen
Als het kon waren het er meer, hoe minder moeite voor de 30% hoe beter niet ?
 
Reactiescore
16
Het is een gedeelte van SV, CAT, SB, gedeelte van .:H:. en HS waarmee je samenwerkt(NAP's e.d.). Je haalt de uitdaging voor jezelf en je vrienden volledig weg.

HAHHAHAHAH
het is onnauwkeurig

maar zoals het klinkt, zou je gebruik kunnen maken van diplomatie om je slechte prestaties te verklaren
 
Bovenaan