Kata aanval

Reactiescore
473
wist ook niet dat allianties niet waren toegestaan? de talloze excuses waaronder je deze nederlaag zult begraven zijn hilarisch

Jezus, zie je zelf niet hoe gefrustreerd je over komt :biggrin:
Ik ben niet (meer) actief op deze wereld ik geef gewoon enkel commentaar op het geen wat ik hier lees op het AF.

dan begrijp je mij denk ik verkeerd. Wij starten met een aantal spelers en verwachten inderdaad dat enkele de eindfase niet zouden halen. Dat heeft niks te maken met twijfelen aan onze kwaliteiten. Dat is vrij normaal als je een agressieve manier van spelen gebruikt. op .net is het vrij normaal om enkele accounts te verliezen gedurende de startfase. spelers slapen een stukje langer uit en worden geedeld terwijl ze op een oor liggen en niemand in de stam die daar iets aan zou kunnen doen.

Dit is gewoon de fout van de speler zelf, als je dit een reden vind om met het dubbele van het ledenlimiet te starten, dan heb je echt een plaat voor je kop.
Als je verliest ben je uit. zo werkt het spelletje nu eenmaal.

Dat met meerdere accounts starten enzo gebeurt hier ook door de meeste premades dus daar heb je gelijk in.
Vind het alleen heel misplaatst om hier zo een grote mond te komen opzetten terwijl jullie nog geen enkele massa hebben moeten deffen en spelers hebben opgedeeld door kata massa's waardoor jullie nu kwantitatief zwaar voorstaan op de rest. Terwijl hier in het zuiden al wat fights hebben plaatsgevonden waarbij er goed verdedigd en aangevallen is waardoor het hier wat vast zit.
Het wordt idd steeds meer gedaan maar dat is toch geen reden om het te normaliseren.
een groot aspect van de early game sla je gewoon over.


Wat ik by far het meest hypocriet vind van veel comments hier, is over het feit dat wij met twee stammen starten. In het zuiden is er zo keihard geboost in het begin, dat Boer! binnen mum van tijd boven alles en iedereen uitsteeg zonder daar maar een bijlstrijder aan te verliezen. Dat hebben ze alleen niet aan kunnen houden, aangezien wij veel sneller door de wereld heen gaan.

Als je denkt dat Boer! early game veel heeft geboost heb je echt geen kijk op de wereld, kan natuurlijk ook niet als je van .net komt en de spelers op .nnl niet kent.
Desondanks is het gewoon niet waar en heeft Boer! een van de moeilijkere starten gehad deze cl omdat ze juist midden in een vijandelijke pre-made, die wel een hoop boosts hadden, zijn gestart?
 
Reactiescore
2.444
Dat met meerdere accounts starten enzo gebeurt hier ook door de meeste premades dus daar heb je gelijk in.
Vind het alleen heel misplaatst om hier zo een grote mond te komen opzetten terwijl jullie nog geen enkele massa hebben moeten deffen en spelers hebben opgedeeld door kata massa's waardoor jullie nu kwantitatief zwaar voorstaan op de rest. Terwijl hier in het zuiden al wat fights hebben plaatsgevonden waarbij er goed verdedigd en aangevallen is waardoor het hier wat vast zit.

Lijkt me eigenlijk dat ze uitstekend passen op de huidige Nederlandse server, boosten en een grote mond opzetten op het AF. Echt dingen die hier niet gebeuren haha...
 
Reactiescore
17
want met 10 + bg's ipv 5 spelen is verre van boosten natuurlijk

jullie zijn en blijven helaas een bende noobs die het moet hebben van overmacht en kwantiteit, en zelf al winnen jullie zou niemand op deze server een greintje respect of bewondering opbrengen voor deze manier van spelen; een kataende massa stam
Wauw jij laat je wel erg kennen maatje

zonde om ons zo weg te zetten, vind ik oprecht jammer.. deze classic ga jij zeker niet winnen en dan laat je he zo gaan,flauw
 
Reactiescore
276
Wat ik by far het meest hypocriet vind van veel comments hier, is over het feit dat wij met twee stammen starten. In het zuiden is er zo keihard geboost in het begin, dat Boer! binnen mum van tijd boven alles en iedereen uitsteeg zonder daar maar een bijlstrijder aan te verliezen. Dat hebben ze alleen niet aan kunnen houden, aangezien wij veel sneller door de wereld heen gaan.
Ter aanvulling op mijn vorige comment, ik start altijd alleen op iedere wereld waar ik op speel. Geen boost accounts en geen andere regel-omzeilende flauwekul. Geen insurance voor als we een misplay maken. Juist dat maakt de wereld spannend voor ons op het account.

Verder geldt: Two wrongs don't make a right. Een beter en eerlijker spel begint uiteindelijk bij jezelf.

Tot slot, buiten hun eigen stamforum is Boer! vooral het lachertje van deze wereld hoor. Die worden echt door niemand serieus genomen.
 
Reactiescore
17
Dat met meerdere accounts starten enzo gebeurt hier ook door de meeste premades dus daar heb je gelijk in.
Vind het alleen heel misplaatst om hier zo een grote mond te komen opzetten terwijl jullie nog geen enkele massa hebben moeten deffen en spelers hebben opgedeeld door kata massa's waardoor jullie nu kwantitatief zwaar voorstaan op de rest. Terwijl hier in het zuiden al wat fights hebben plaatsgevonden waarbij er goed verdedigd en aangevallen is waardoor het hier wat vast zit.
Huh?? We hebben niet massa hoeven deffen omdat we alleen doorpakken, tegenstander krijgt geen eens tijd terug aan te vallen

we hebben een keer een paar kata gebruikt en daarna niet meer, dus welk voordeel
 
Reactiescore
13
Dit is gewoon de fout van de speler zelf, als je dit een reden vind om met het dubbele van het ledenlimiet te starten, dan heb je echt een plaat voor je kop.
Als je verliest ben je uit. zo werkt het spelletje nu eenmaal.

eens en oneens. inderdaad gebeurt het hier bar weinig en daar heb ik mij oprecht over verbaasd maar op .net en vrijwel elke andere server waar ik heb gespeeld zie je gewoon Turkse of Roemeense stammen waar je gewoon in het begin al tegen 10+ stammen staat, niet eens te spreken over dat geen enkele stam wilt helpen want je bent de verliezende partij.

vaak genoeg tactieken gevonden (ja, ook met katas) om uit deze situaties te vechten en de winnende partij te zijn. Misschien

Ik zou het dus juist omkeren en zeggen dat de Nederlandse/belgische spelers op deze server te weinig anticiperen op wat tegenspelers doen. er wordt enkel gehuild om hoe oneerlijk wij zijn terwijl we "gewoon" via de officiele regels spelen.


Als je denkt dat Boer! early game veel heeft geboost heb je echt geen kijk op de wereld, kan natuurlijk ook niet als je van .net komt en de spelers op .nnl niet kent.
Desondanks is het gewoon niet waar en heeft Boer! een van de moeilijkere starten gehad deze cl omdat ze juist midden in een vijandelijke pre-made, die wel een hoop boosts hadden, zijn gestart?

Ik ken wel degelijk iemand van van Boer! en weet hoe zure start zij hebben meegemaakt dus hier ben ik het wel mee eens. Ook daarin valt te zeggen, had op geanticipeerd kunnen worden.
voor boer heb ik uiteraard respect hoe ze die boosters alsnog hebben verslagen :)
 
Reactiescore
473
eens en oneens. inderdaad gebeurt het hier bar weinig en daar heb ik mij oprecht over verbaasd maar op .net en vrijwel elke andere server waar ik heb gespeeld zie je gewoon Turkse of Roemeense stammen waar je gewoon in het begin al tegen 10+ stammen staat, niet eens te spreken over dat geen enkele stam wilt helpen want je bent de verliezende partij.

vaak genoeg tactieken gevonden (ja, ook met katas) om uit deze situaties te vechten en de winnende partij te zijn. Misschien

Ik zou het dus juist omkeren en zeggen dat de Nederlandse/belgische spelers op deze server te weinig anticiperen op wat tegenspelers doen. er wordt enkel gehuild om hoe oneerlijk wij zijn terwijl we "gewoon" via de officiele regels spelen.

altijd gemakkelijk als je de regels zo naar je hand zet zodat je er een voordeel uithaalt :D
Als ik het me goed herinner kwamen jullie in het begin van de Classic vragen in de tw discord of er met "pre-dominance" werdt gestart op .nl ik had zelf geen idee wat dit was omdat ik het woord nog nooit had gehoord.
Jullie zeiden dat het starten is met een bepaalde dominance, met andere woorden met meer accounts starten dan het ledenlimiet toe laat.
Dus als ik het zo lees hier is het enkel een probleem als de vijand het doet en als je zelf met het dubbele ledenlimiet start is het "slim anticiperen".

en nu we het over anticiperen op de tegenstander hebt, zullen we dan ook met bots en illegale scripts gaan spelen? daar staan de roemenen en turken nochtans voor bekend, dan zijn we de illegale scripts tenminste gewoon als er hier een verdwaalde Roemeense stam komt spelen.

Het is natuurlijk altijd gemakkelijker om de schuld op een ander te schuiven ipv gewoon het spelletje te spelen met de gegeven instellingen van hoger af
 
Reactiescore
17
@nachfritz ik vroeg dat idd over pre dominance.. zo noemde elko zijn groep hiervoor., ik doelde erop of hij mee speelt
 
Reactiescore
13
altijd gemakkelijk als je de regels zo naar je hand zet zodat je er een voordeel uithaalt :D
Als ik het me goed herinner kwamen jullie in het begin van de Classic vragen in de tw discord of er met "pre-dominance" werdt gestart op .nl ik had zelf geen idee wat dit was omdat ik het woord nog nooit had gehoord.
Jullie zeiden dat het starten is met een bepaalde dominance, met andere woorden met meer accounts starten dan het ledenlimiet toe laat.
Dus als ik het zo lees hier is het enkel een probleem als de vijand het doet en als je zelf met het dubbele ledenlimiet start is het "slim anticiperen".

en nu we het over anticiperen op de tegenstander hebt, zullen we dan ook met bots en illegale scripts gaan spelen? daar staan de roemenen en turken nochtans voor bekend, dan zijn we de illegale scripts tenminste gewoon als er hier een verdwaalde Roemeense stam komt spelen.

Het is natuurlijk altijd gemakkelijker om de schuld op een ander te schuiven ipv gewoon het spelletje te spelen met de gegeven instellingen van hoger af

wat er met pre-dominance bedoelt wordt weet ik niet. ik heb de term nog nooit eerder gehoord. kan hier dus niet te veel over zeggen.

Wat ik meestal zie in stammen die starten met meerdere stammen is dat ze erg slecht georganiseerd zijn. het is niet alleen zo dat het je een voordeel geeft. er zijn veel tools gekomen waarbij de leider volledig zicht heeft op wat een stamgenoot in zijn dorp heeft, dat voordeel hadden wij niet.
bovendien kunnen we tussen de stammen ook geen ondersteuning aan elkaar geven dus zit je some ook dat je gewoon heel erg word geblokt door de andere stam/stammen.


Het is niet dat wij dit onder stoelen of banken hadden geschoven en als dit echt tegen de principes waren gegaan van de Nederlandse regelgeving, dan hadden we hiervan op de hoogte gesteld kunnen worden en hadden wij ons aangepast, zoals we hebben gedaan met het gebruik van katas.

Ik probeer deze groep altijd zo te leiden dat het niet alleen voor ons leuk blijft maar ook voor onze tegenstanders, vaak krijg ik daar aardig gezeur over met mijn eigen team of schiet ik mijzelf in de voet door mijn eigen groei te belemmeren. sta daarom ook altijd open voor de mening van anderen en een goed gesprek doet meer goeds dan enkel azijn zeiken. waar ik niet tegen kan is bestempeld worden als "cheater" terwijl ik nog nooit een ban heb gekregen voor wat dan ook :) geef absoluut niemand de schuld van iets, ik verdedig alleen de keuzes die ik heb gemaakt voor mijn stammen.
 
Reactiescore
473
Je probeert bijna credits te krijgen voor het overleven van de start met 10 accounts omdat je de in-game, stamleiding tools niet kan gebruiken.... Jezus....

Ik noem niemand een cheaters ik benadruk enkel dat als we moeten gaan anticiperen op dingen die misschien wel of misschien niet toegepast gaan worden door de tegenpartij het spelletje er enkel op achteruit zal gaan.

Moeilijk kan het toch niet zijn dat als er een ledenlimiet is van 5 dat je niet met meer dan 5 accs start :redface:
Als je dan komt met argumentatie zo als: "als iemand een dag uitslaapt en hij wordt geedeld dan kunnen we dat opvangen" slaat gewoon nergens op.

Daarmee is het ook totaal onterecht dat jullie zo hoog van de toren blazen dat jullie het early game, oh zo geweldig doen...
Zou bijna beschamend zijn als je met 10 actieve accounts start en het lukt nog niet.
 
Reactiescore
8
Je probeert bijna credits te krijgen voor het overleven van de start met 10 accounts omdat je de in-game, stamleiding tools niet kan gebruiken.... Jezus....

Ik noem niemand een cheaters ik benadruk enkel dat als we moeten gaan anticiperen op dingen die misschien wel of misschien niet toegepast gaan worden door de tegenpartij het spelletje er enkel op achteruit zal gaan.

Moeilijk kan het toch niet zijn dat als er een ledenlimiet is van 5 dat je niet met meer dan 5 accs start :redface:
Als je dan komt met argumentatie zo als: "als iemand een dag uitslaapt en hij wordt geedeld dan kunnen we dat opvangen" slaat gewoon nergens op.

Daarmee is het ook totaal onterecht dat jullie zo hoog van de toren blazen dat jullie het early game, oh zo geweldig doen...
Zou bijna beschamend zijn als je met 10 actieve accounts start en het lukt nog niet.

Ben je op het strand geweest?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Wauw jij laat je wel erg kennen maatje

zonde om ons zo weg te zetten, vind ik oprecht jammer.. deze classic ga jij zeker niet winnen en dan laat je he zo gaan,flauw
ik laat me kennen? :d dat je dit zegt wijst er enkel op dat je me totaal niet kent, maar goed bedankt voor je stevige analyse?

en dat ik ga winnen lijkt me idd ook sterk, ik ben namelijk al minstens 3 weken niet ingame geweest?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Huh?? We hebben niet massa hoeven deffen omdat we alleen doorpakken, tegenstander krijgt geen eens tijd terug aan te vallen
heel verbazend is dat natuurlijk niet als je met het dubbele van de stamlimiet speelt :redface:
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Naja laten we wel wezen, elke wereld wordt er gezeurd over boosts, samenwerkingen, kata's etc. etc. Of het nou een Classic of normale wereld is, 't is altijd hetzelfde liedje. Als het binnen de regels van de game valt is het (soms helaas) gewoon toegestaan dus dan moet je het maar bestrijden met meer BG's of meer boosts? De ene stam start met 14 spelers, de ander met 40 boostaccounts en weer een ander met niets. Ieder z'n ding I guess.
 
Reactiescore
5.686
Deze Engelse boeren hebben geluk dat de grote Lord geen klessiks speelt??
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
eens met bovenstaande

en ik heb ook geluk daarmee want zo heb je meer tijd voor mij?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
dit komt omdat jullie een te makkelijk doelwit zijn wellicht
 
Bovenaan