Kata aanval

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
de .netters die zich een hele classic hebben kunnen bewijzen dat ze wel goed kunnen spelen maar hier bewust niet voor kozen en in faalden op momenten dat het wel kon, gaan nu anderen hun kwaliteit beoordelen

jullie sucken nog steeds stuk voor stuk maar blijf vooral jezelf de hemel in prijzen, daar word je vast beter van
 
Reactiescore
16
de .netters die zich een hele classic hebben kunnen bewijzen dat ze wel goed kunnen spelen maar hier bewust niet voor kozen en in faalden op momenten dat het wel kon, gaan nu anderen hun kwaliteit beoordelen

jullie sucken nog steeds stuk voor stuk maar blijf vooral jezelf de hemel in prijzen, daar word je vast beter van

we hebben inderdaad gefaald :boer::sad:
 
Reactiescore
1.918
wat een saaie wereld

wie deze wint is hoe dan ook de loser van 2021, dat staat buiten kijf
 
Reactiescore
8
wat een saaie wereld

wie deze wint is hoe dan ook de loser van 2021, dat staat buiten kijf

Kleine verbetering, als deze wereld zo saai is dan zijn de losers de echte losers van 2021 :rolleyes:

Neemt overigens niet weg dat dit super saai was als iedereen er gewoon mee ophoudt :cata:
 
Reactiescore
660
Ik weet niet hoe accuraat TWStats toen was, maar op eerste gezicht lijk ik er niet ver af te zitten: Click.


Ik was altijd onpartijdig hoor. Maar ik snap wel wat je bedoelt. Zaken als die "Latijnse teksten zijn wel toegestaan" regel waren wel een grote :D inderdaad.


Welk fair spel? Dan moet je tegenwoordig op de .nl markt echt wel heel goed zoeken tussen alle multi-accounters, boosters, pushers, dorpenuitbouwers, backstabbers, etc etc etc...

Als je van onder begint te tellen tel je 18 groene bollen voor de eerste rode en dan is het een komen en gaan.
 
Bovenaan