[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

Reactiescore
10
Solo. Te laat en lastig om alsnog met ander te koppelen. Zeker als je wolf/burger over hebt ;-)
In het echte spel gebeurt dit ook weleens, dan moeten een wolf en burger overblijven en mogen ze niet delen met wie ze samen over moeten blijven. De wolf moet dan zijn maatje (burger) boven zijn mede wolfjes zetten. Geeft wel een leuke wending.
 
Reactiescore
228
ik vind het een enorm moeilijk spelletje zo op een forum enorm veel berichten lijken voor mij veel tekst zonder echt iets te zeggen.
Daarom ga ik mijn stem baseren op een paar dingen die mij opgevallen zijn en een eerdere quote van mijzelf.

Er zijn een paar mensen actief in dit topic, al lijken sommige nogal snel op hun tenen getrapt als ze aangevallen worden.
de volgende mensen vallen me op (goed of slecht)
KS: schiet nogal snel in de verdediging, al kan hij zijn goedje rol ook proberen te beschermen
CI: vaak wel logische posts waar ik me in kan vinden, desondanks kan hij het populariteitsspel spelen?
Candiu: soms idd wel wisselvallig in posts, al lijken anderen ook gretig om samen te spannen hiertegen. Slachtoffer of deel van het complot?
Speeder: ondanks zijn BM rol nog niet veel orde zien scheppen? benieuwd wat hij hier nog mee gaat aanvangen
problieb: nogal persoonlijke argumenten over sommige mensen, hier kan ik dus niet echt een oordeel over vellen.

Daarom ga ik momenteel voor mijn stem op: Speeder, als BM had ik meer verwacht
 
Reactiescore
358
Uiteraard “speel” ik anders dan die andere twee potjes.. Ik leer iedere keer iets bij dit potje: is silence golden!

Geen ongewone, creatieve dingen want je bent direct overbehaard.
Ik zal dan maar op “gevoel” verder spelen?

Dit... Is echt wolfs. Het zo fel bezig zijn met je gedrag aan te passen tussen posts en daar ook onmiddellijk over in de verdediging gaan.

Calamus is wel verdacht aanwezig inderdaad.

Ik kan me aardig vinden in de beschuldigingen aan de fronten van den Duvel en spieder. Ik zie Duvel enkel maar mensen napraten en instemmen met anderen. Terwijl spieder, zoals bappos, al aanhaalde een 50/50 lijkt te willen creëren.

@simeco @I like trains. Graag jullie bijdrage.

Ik vind dat er best makkelijk op Duvel gestemd wordt. Mijn ervaring met hem is dat hij vaker zo speelt, of is hij in de afgelopen potjes ineens zoveel sterker geworden dat de verwachtingen anders zijn? Spieder kan ik op dit moment nog niet goed plaatsen.

Mijn stem gaat vandaag naar Magic alleszins.
 
Reactiescore
397
Ik vind dat er best makkelijk op Duvel gestemd wordt. Mijn ervaring met hem is dat hij vaker zo speelt, of is hij in de afgelopen potjes ineens zoveel sterker geworden dat de verwachtingen anders zijn? Spieder kan ik op dit moment nog niet goed plaatsen.

Mijn stem gaat vandaag naar Magic alleszins.
Het feit dat hij in andere potjes ook zo speelt zegt natuurlijk niet dat hij niet slechtje is. Hij is in die potjes ook regelmatig slechtje geweest. Naar mijn mening is Magic veel te willekeurig en raar aan het posten. Waarom zou een beginnende speler zich zo in het daglicht zetten als slechtje.

Speeder

@.TimeforplanB Wat vind jij van ILT en DenDuvel?
 
Reactiescore
10
Ik vind het lastig, maar ik stem op KS, ivm het wel erg graag willen weten waarom gisteren die lunch oid niet is doorgegaan.
 
Reactiescore
338
Het feit dat hij in andere potjes ook zo speelt zegt natuurlijk niet dat hij niet slechtje is. Hij is in die potjes ook regelmatig slechtje geweest. Naar mijn mening is Magic veel te willekeurig en raar aan het posten. Waarom zou een beginnende speler zich zo in het daglicht zetten als slechtje.

Speeder

@.TimeforplanB Wat vind jij van ILT en DenDuvel?

Ik ben eig in mijn korte carrière nog niet zo veel wolf geweest? Waarom vraag je dit aan time? Die is alles behalve actief geweest?
 
Bovenaan