[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

Reactiescore
1.503
ah het is me helemaal ontgaan dat sieb wordt verdacht. ik dacht dat den duvel verdacht gemaakt werd door sieb?

als er sprake is van een klassieke countersituatie kunnen we er vanuit gaan dat één van jullie twee wolfke is?
Dit is ook een opvallende post overigens.
Hier laat je wel heel makkelijk heel veel in het midden. A zeg je niet wie, wie counter en B zeg je ook nog eens dat een countersituatie altijd moet betekenen dat er 1 van 2 wolf is. Dit terwijl de normale reactie van een goedje wie verdacht wordt is: die ander moet wel slecht zijn want die maakt mij verdacht als goedje.

Het aanwakkeren van de discussie dat 1 van 2 slecht is vind ik nog verdachter dan de argumenten van de 2 heren zelf.
Speeder voor nu dus.
 
Reactiescore
112
Uiteraard “speel” ik anders dan die andere twee potjes.. Ik leer iedere keer iets bij dit potje: is silence golden!

Geen ongewone, creatieve dingen want je bent direct overbehaard.
Ik zal dan maar op “gevoel” verder spelen?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Uiteraard “speel” ik anders dan die andere twee potjes.. Ik leer iedere keer iets bij dit potje: is silence golden!

Geen ongewone, creatieve dingen want je bent direct overbehaard.
Ik zal dan maar op “gevoel” verder spelen?

Ben wel benieuwd over wie jou tot nu toe zijn opgevallen.
 
Reactiescore
1.279
Ik weet niet zeker of ik nog online kom voor de deadline. Zowel ks als den duvel zinnen me niet. Vooral sieb komt opeens erg zeker en integer over. Den duvel voor nu.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Verder vind ik Bappos, en daarmee Rob, ook verdacht. Ze tillen meelopen tot een nieuw niveau.
goed je hebt me door ik doe gewoon alles identiek aan bappos omdat we wolven zijn, jammer dat deze high risk high reward strategie niet werkt bij een ervaren vanger als jou

verder valt mij helemaal niets op maar uit schrik van verdere meeloop stemmen durf ik niemand te verdenken

helaas

straks meer
 
Reactiescore
1.503
goed je hebt me door ik doe gewoon alles identiek aan bappos omdat we wolven zijn, jammer dat deze high risk high reward strategie niet werkt bij een ervaren vanger als jou

verder valt mij helemaal niets op maar uit schrik van verdere meeloop stemmen durf ik niemand te verdenken

helaas

straks meer
Je had veel mindere goden kunnen kiezen, ik denk als iedereen mij blind zou volgen we er beter vanaf komen.
 
Reactiescore
62
Wie niet?

Maar ik heb geen goed gevoel bij KS en Freaker Play en ook Magic speelt anders dan de vorige potjes. Echter, de laatste twee lynchen elkaar, dus dat spreekt elkaar weer tegen. Voor nu gaat mijn lynch dus naar KS, omdat hij wel heel stellig is van zijn bengel en heks, terwijl er echt wel meer opties zijn. Puur gevoel verder.
Zou je ook kunnen zeggen waarom je geen goed gevoel hebt bij mij?
Ik denk dat de enige reden is dat je mij er bij zet is omdat ik op je goede vriendin Magic zit als verdachte.
Als er nog andere argumenten zijn hoor ik het graag.

Momenteel zijn er 4 personen waar ik wel op wil stemmen omdat ze al wat verdachte dingen hebben gedaan:
- Magic98 (Al eerder aangehaald waarom ik haar verdacht vind)
- Pr0blieb (trolt veel en heb het gevoel dat hij zowat zelfde speelt als toen we samen wolven waren 2 potjes geleden)
- Candiu (Aanhalen dat ze mij eerst wolfs vind maar dan een verklaring er voor geven, why? Nu haalt ze aan dat alleen Materlotti op Magic zit. Verder heb ik ook niet echt het gevoel dat ze echt aan het zoeken is, gewoon wat praten over capri stemmers en dergelijke)
- Bloodwolf (Een beetje een gespleten persoonlijkheid dit potje? Ene moment wat speelser en dan volledig in de aanval)
 
Reactiescore
338
Ik snap je verdenking om bloodwolf ook wel freaker! Hij is inderdaad niet consequent als anders.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.281
Goed voor mij is Candiu echt het meest duidelijk.

KS zie ik zelf niet zo. Ik vraag me af aan de sieb stemmers waarom nu niet meer toen wel, wantdie heeft geen stemmen meer. Bappos post over spieder vond ik ook interessant.
 
Reactiescore
1.014
Bloodwolf en Candiu zijn beiden bezig met veel roepen en weinig zeggen.
Klopt, en waar ben jij van tot deze post hierboven?

Zou je ook kunnen zeggen waarom je geen goed gevoel hebt bij mij?
Ik denk dat de enige reden is dat je mij er bij zet is omdat ik op je goede vriendin Magic zit als verdachte.
Als er nog andere argumenten zijn hoor ik het graag.

Momenteel zijn er 4 personen waar ik wel op wil stemmen omdat ze al wat verdachte dingen hebben gedaan:
- Magic98 (Al eerder aangehaald waarom ik haar verdacht vind)
- Pr0blieb (trolt veel en heb het gevoel dat hij zowat zelfde speelt als toen we samen wolven waren 2 potjes geleden)
- Candiu (Aanhalen dat ze mij eerst wolfs vind maar dan een verklaring er voor geven, why? Nu haalt ze aan dat alleen Materlotti op Magic zit. Verder heb ik ook niet echt het gevoel dat ze echt aan het zoeken is, gewoon wat praten over capri stemmers en dergelijke)
- Bloodwolf (Een beetje een gespleten persoonlijkheid dit potje? Ene moment wat speelser en dan volledig in de aanval)
Mensen beschuldigden jou van een makkelijke stem op Magic, dus reageer ik daarop door te zeggen..dat ik die post waar de stem in stond ook makkelijk vond.
Maar teruglezend heb je het eerder over Magic gehad, vandaar mijn reactie.

Wat betreft Materlotti, daar had een tag moeten staan, was benieuwd naar de reden van Materlotti om op Magic te stemmen, gezien het dus voornamelijk over KS en Duvel ging.
 
Reactiescore
1.014
Goed voor mij is Candiu echt het meest duidelijk.

KS zie ik zelf niet zo. Ik vraag me af aan de sieb stemmers waarom nu niet meer toen wel, wantdie heeft geen stemmen meer. Bappos post over spieder vond ik ook interessant.
[/QU

Dat laatste is in direct contrast wat je gisteren zei, waar je mensen er op aanviel en dat was zelfs op basis van geen lunch/lynch info. En nu ben je ineens zo voorzichtig met je bewoording?

Bloodwolf is hem ondertussen ook weer gepeerd nadat hij kritiek kreeg op zijn stukje.
Volgens mij, hoe meer er gesproken wordt, hoe meer er is om mensen op aan te spreken.

Dat is ook de reden, dat ik het gek..en jammer vind..dat mensen met alleen een post die een lynchstem bevat niet in de spotlight staan.
Terwijl ik daar juist mijn vraagtekens bij heb. En niet zo zeer bij KS en duvel
 
Reactiescore
62
verder valt mij helemaal niets op maar uit schrik van verdere meeloop stemmen durf ik niemand te verdenken

helaas

straks meer
Deze heb ik nog eens zien voorbij komen, ik ben benieuwd.

Iemand al samen met Rob WvW gespeeld? Hoe speelde hij toen?
Vond hem wel apart spelen maar als ik zijn posts nalees op andere onderdelen van het forum is het wel consistent met wat hij normaal post.
 
Reactiescore
1.014
Overigens zie ik capri nu teveel moeite doen. Lijkt me nog niet perse wolf. Ik ga oo me gevoel af. Simeco Siebeke
Zoals dash ook zegt capri haar verdediging is teveel werk en moeite om wolf te zijn. sieb daarentegen doet oppervlakkig over zijn gekregen stemmen, dat komt gespeeld over...
De reactie van problieb na de bovenste stemmen:
ik ben zeer zeker geen wolf.


ik ga dan maar op capricorno zeker?
Ik zou liever op denduvel stemmen want die is een meeloper pur sang maar ik heb geen keus?

ook dash zijn keus doet me pijn

westkip verander u stem naar denduvel het zal u lonen!!
je hebt gelijk over hem

denduvel

hopelijk zal ik het me het niet berouwen?

Hierboven de reden, dat ik mijn stem zette Westkip. Duvel is een meeloper volgens Problieb, maar Problieb vraagt zelf westkip hem te volgen..
En dat doet westkip ook.

de echte meeloper is denduvel, die moeten we morgen hebben
DenDuvel

Mijn denkpiste is de volgende:

Er staan veel stemmen op Capri. Duvel,als wolf denkt:

Alsdoende gaat Duvel op zoek naar een viabel alternatief om op te stemmen zijnde mezelf. Als Capri gelyncht wordt kan hij op hetzelfde target blijven en aanhalen:

Op deze gewiekste manier leggen 4 goedjes het loodje

Maaaaaaaaaar

de grootste reden dat ik hem verdenk is vanwege de drogreden die hij geeft wanneer hij op me stemt:


Ik sla mijzelf op de borst dat ik DenDuvel al talloze malen heb horen opperen dat hij weet dat ik vaak op die manier reageer als goedje. Waarom dan nu dezelfde redenering niet toepassen? Een andere gedachtengang? Ingefluisterde gedachten vanuit de wolvenchat?

Stem DenDuvel

ah het is me helemaal ontgaan dat sieb wordt verdacht. ik dacht dat den duvel verdacht gemaakt werd door sieb?

als er sprake is van een klassieke countersituatie kunnen we er vanuit gaan dat één van jullie twee wolfke is?
Speeder kan het niet ontgaan zijn, als hij het topic leest en de post waar duvel het duidelijk over Problieb had @bappos
Problieb is wel de gene van de 2 die het meeste woorden vuil heeft gemaakt aan duvel en andere gevraagd heeft om te stemmen op duvel.

Speeder kan dus niet spreken van klassieke counter, gezien dit niet zo was..en idd, het is geen feit dat er dan sowieso 1 wolf is.
Ik vind het nog geen stem waard, ben dan ook benieuwd naar @Westkip wat hij vanavond post en wat @Speeder. zijn reactie wordt

Sieb counterde in dit geval...
 
Reactiescore
338
Als ik Candiu haar verhaal lees, is het raar wat sieb allemaal deed... Maar dat wist ik natuurlijk al
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Deze heb ik nog eens zien voorbij komen, ik ben benieuwd.

Iemand al samen met Rob WvW gespeeld? Hoe speelde hij toen?
Vond hem wel apart spelen maar als ik zijn posts nalees op andere onderdelen van het forum is het wel consistent met wat hij normaal post.
er hebben al zeker mensen met mij wvw gespeeld, kan echter niet zeggen wie want ben toen als inactiefje gestorven?
maar goed dit maakt mij nu verdachter dus bvd om dit te negeren


na lang beraad, zelfreflectie en spirituele ervaringen heb ik ingezien dat bappos een wolf is
en ik leg uit;
Ik zei en riep niks, immers was ik er niet.
Wat vind je van mijn post over Speeder?
dit vind ik een beetje als een wolfje die van een niet wolfje goedkeuring wilt voor het grote oog van het publiek. als de post van bappos over speeder niet blijkt te kloppen, wordt goedje candiu mede verdacht door bappos hier in te volgen en zo zorgt bappos dat hij een buffer maakt

geen dank
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
bappos
 
Reactiescore
397
Calamus is wel verdacht aanwezig inderdaad.

Ik kan me aardig vinden in de beschuldigingen aan de fronten van den Duvel en spieder. Ik zie Duvel enkel maar mensen napraten en instemmen met anderen. Terwijl spieder, zoals bappos, al aanhaalde een 50/50 lijkt te willen creëren.

@simeco @I like trains. Graag jullie bijdrage.
 
Reactiescore
976
Denduvel

Ik verwijs naar de argumentatie van problieb.

+ duvelke heeft het gewaagd om zijn modpowers in dit potje te gebruiken en een post van mij te verwijderen. Het was een post met lasterlijke info over hem. Dat verdient een lynchstem op zich.
 
Bovenaan