[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

Deleted User - 2265087

Guest
Ik zal nog eens vaker mee doen jongens, zodat 7 meelopers mij zonder argumenten eruit kunnen stemmen :redface:
 

Deleted User - 487974942

Guest
de echte meeloper is denduvel, die moeten we morgen hebben
 
Reactiescore
338
Vindt het wel flauw dat er gespeeld wordt naar hoeveel stemmen krijg ik achter iemand? Iedereen stemt toch op de persoon die hij/zij verdacht vindt?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Er stonden er 6 op mij, 2 op jou. Inmiddels hebben we er allebei iets van 4 bijgekregen? Dus zo'n vaart loopt 't nog niet.

Anyway, sorry problieb
Maar als ik wil blijven leven is dit m'n grootste kans.

Als ik zo doodga: m'n koppeltje en ik waren het eens dat @Calamus Incendium in dit geheel best verdacht is. Liep aan het begin heel erg op me te pushen. Speelt ook wat eerder al serieus dan ik van hem gewend ben.
EN kent mij zo goed dat ie mn humor zou moeten kennen...

Ik ken je inderdaad goed, maar dat is ook juist de reden dat ik op je gestemd heb. Is het de meest sterke theorie nee, maar daar dat is ook niet mogelijk op dag 1. Er zijn mensen die nu vlak voor de DL online komen en gaan zeiken dat er mensen worden uitgestemd op basis van weinig theorie. No shit het is dag 1. Die mensen ga ik straks zeker aanhalen, want dat is mega wolfs.
 
Reactiescore
3.584
Lees je wel? Ik ken joker wel, maar niet zijn voornaam. Ik zeg nergens dat Joker nieuw is.

Iedereen die TW speelt op werelden en daar het AF volgt kent mijn voornaam wel. Dus dat is inderdaad niet zoveel zeggend of verdacht als deze persoon (waarvan ik niet weet wie het is overigens) mijn naam kent.
 
Reactiescore
976
Zeker, maar dat was niet alleen mn punt.

Oké, eens kijken naar je andere punten.
Je roept om reddingsacties

Ik merkte enkel op dat er mogelijks een reddingsactie bezig was omdat de stemmen opeens gezwind één richting uitgingen.
je tagt een “medestemmer” op problieb die niet op problieb stemt

Wist ik veel ???
daarna luister je naar problieb om vervolgens op duvel te gaan. Die dat zelf overigens niet doet.
En hier zitten we dus met de verandering van mening waarmee je geen probleem hebt?

Makkelijk achtergrondstemmeke Candiu ;)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Ik vond Freaker eerst verdacht veel op Magic zitten, maar dat zie ik meer als zoeken dan een makkelijke stem zetten. Ook al is die dus makkelijk, maar niet perse wolfs.

Capri heeft volop stemmen gekregen zonder onderbouwing. En ze zegt zelf meer dan al die mensen die op haar stemmen. Zou een wolf niet doen. Die houdt zich stil na enkele stemmen.



weet je dat KS zelf ook op capri staat op dit moment?

Wolfser dan deze posts krijg het dus niet.
Capri heeft inderdaad stemmen gekregen, heb je gekeken naar de stemmen die op sieb of simeco of freaker gingen, hadden die meer informatie of theorie?

Of leek het je slim als wolf om een post te maken waarop je goedjes die in het ongewisse zijn aan te vallen, terwijl jij als wolf alle informatie hebt om veilig te kunnen zeggen of iets een domme keuze is.

En wat me daarbij opvalt, je hebt de hele dag ook nog geen post ergens aan bijgedragen, maar wist wel heel accuraat te melden dat KS zijn stem had op Capri?
 
Reactiescore
3.584
westkip wat ben je aan het doen? Het klopt van geen kant?

Ik ben het wel eens met Westkip dat deze lynchstem uitermate verdacht is. Vlak voor de DL een lynchstem zetten op iemand die er nog geen heeft terwijl andere al richting de 5-10 lynchstemmen gaan. Totaal irrelevante stem dus perfect om je buiten de debatten te houden. Voorlopig voor de volgende dag alvast op lieve Candiu. Je bracht ook als argument dat westkip wat van de hak op de tak wisselt van targets dat vind ik eerder goedjes gedrag dan slechtjes gedrag. Als slechtje wil je juist niet opvallen en het uzelf zo gemakkelijk mogelijk maken (zoals jouw lynchstem).
 
Reactiescore
228
Je laat je lynchstem op Simeco dus staan?

En ben nu wel benieuwd over welke heel interessante berichten je het hebt en of je nog iets over die berichten te zeggen hebt?
Inderdaad, ik heb momenteel nog niet genoeg info om een meer zinvollere statement te maken en dus iemand volledig te gaan beschuldigen.
JokersBrain is niet bepaald nieuw op het forum. Het is ook een notoire werelder. Ik gok dus dat afterglow ook een werelder is.
dit klopt inderdaad, al staan niet alle werelden die ik gespeeld heb in mijn handtekening, ik herken hem van op werelden
 
Reactiescore
3.584

Ik dit spel vergeten was 7 voor 10 eraan dacht, pagina of 5-6 moest herlezen. Ik veel Capri stemmen zag en besloot op Simeco te gaan waarvan ik dacht hij de 2de meeste had. Moest toen wel nog 2-3 paginas lezen en zag Sieb er nog veel krijgen, achteraf gezien liever op hem gegaan dan.
 
Reactiescore
332
Lynchstemming

De mannen deze geliefdenronde waren het over één ding eens: binnen hun gezelschap zijn vrouwen niet welkom! Capricorno werd gelyncht.

Slet

Haar liefje laila ging mee in haar dood.

Burger

Knipsel1.PNG

Er was geen Lunch.​
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.014
Oké, eens kijken naar je andere punten.


Ik merkte enkel op dat er mogelijks een reddingsactie bezig was omdat de stemmen opeens gezwind één richting uitgingen.


Wist ik veel ???

En hier zitten we dus met de verandering van mening waarmee je geen probleem hebt?

Makkelijk achtergrondstemmeke Candiu ;)
Ik vind het opvallen, dat iemand betrekt bij je theorie die er (nog) niks mee te maken heeft. Dat maakt het niet perse sterk of overtuigend.

ik stem op jou, om te laten weten dat ik je zie en ik je in de gaten houd vanaf nu. Niks achtergrondstem.

Wolfser dan deze posts krijg het dus niet.
Capri heeft inderdaad stemmen gekregen, heb je gekeken naar de stemmen die op sieb of simeco of freaker gingen, hadden die meer informatie of theorie?

Of leek het je slim als wolf om een post te maken waarop je goedjes die in het ongewisse zijn aan te vallen, terwijl jij als wolf alle informatie hebt om veilig te kunnen zeggen of iets een domme keuze is.

En wat me daarbij opvalt, je hebt de hele dag ook nog geen post ergens aan bijgedragen, maar wist wel heel accuraat te melden dat KS zijn stem had op Capri?
heel accuraat? Ik lees de post van westkip en zie dat KS daar bij betrokken wordt. Even checken wat alleen hij heeft g epost, waardoor ik achter kwam dat hij op capri stemde..

Net zoals andere zonaanbidders, zat ik buiten in de tuin.
 
Reactiescore
228
Iedereen die TW speelt op werelden en daar het AF volgt kent mijn voornaam wel. Dus dat is inderdaad niet zoveel zeggend of verdacht als deze persoon (waarvan ik niet weet wie het is overigens) mijn naam kent.
ik zat zelf niet actief op het af tot ik leiding was op 75, maar volgde daarvoor wel :D
 
Reactiescore
332
Iedereen die TW speelt op werelden en daar het AF volgt kent mijn voornaam wel. Dus dat is inderdaad niet zoveel zeggend of verdacht als deze persoon (waarvan ik niet weet wie het is overigens) mijn naam kent.

Haha ik kende Jannes ook al bij naam voordat ik uberhaupt WvW speelde of actief was op het AF :p
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
... Je volgt iemand die letterlijk geen argument gaf voor z'n stem, dat besef je he.
als er nu argumenten worden gegeven zijn ze op niets gebaseerd in mijn ogen dus .. ?
 
Bovenaan