[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #330 - Koppelronde!

Deleted User - 2265087

Guest
ik volg de stem van de persoon wie ik als enige bm waardig zag, nl bappos

capri

vraag me niet waarom want alles lijkt gokken in mijn ogen, wat er op dit moment gebeurt :d

... Je volgt iemand die letterlijk geen argument gaf voor z'n stem, dat besef je he.
 

Deleted User - 487974942

Guest
je herkent een wolf als je er 1 ziet?
maar je zet wel zelf je stem op iemand anders, waar je niet zo zeker van bent zo te zien?
ik heb geen andere keuze? ik heb zelf 4/5 stemmen op me?
 

Deleted User - 487974942

Guest
capri als jij op denduvel meegaat, kan ik mijn stem ook wijzigen
 

Deleted User - 487974942

Guest
daarstraks stond het letterlijk 6 voor capri 5 voor mij dus je moet de andere mensen niet voor de zot houden he
bovendien als er straks nog wat stemmen komen net voor de deadline ga ik er nog steeds aan
 
Reactiescore
1.014
simeco is wolf

wie wil er wedden?
Sieb of problieb (hoe hij ook mag heten)

Had deze middag een goede opmerking van Joker gelezen én aangezien op Capri zo te zien snel wordt meegegaan ( = wolfjes die snel een stem willen plaatsen ?).
@killingsspreeee ze stemmen waarschijnlijk op Capri omdat we de aanval op Sieb hebben geopend. We zitten op het goede spoor jongens. Volg de kip.
Er komen veel stemmen op Capri. Reddingsactie ??????


Neen. Ik ben gedoemd om geliefde te zijn van iemand anders. Konden we maar wisselen ... ;)
je hebt gelijk over hem

denduvel

hopelijk zal ik het me het niet berouwen?

westkip wat ben je aan het doen? Het klopt van geen kant?
 

Deleted User - 2265087

Guest
capri als jij op denduvel meegaat, kan ik mijn stem ook wijzigen

Dan staan er op Den Duvel iets van 4 stemmen? Kan ik nog beter me op jou stemmen, als ik m'n eigen hachje (en m'n koppelpartner) wil redden
 

Deleted User - 2265087

Guest
daarstraks stond het letterlijk 6 voor capri 5 voor mij dus je moet de andere mensen niet voor de zot houden he
bovendien als er straks nog wat stemmen komen net voor de deadline ga ik er nog steeds aan

Er stonden er 6 op mij, 2 op jou. Inmiddels hebben we er allebei iets van 4 bijgekregen? Dus zo'n vaart loopt 't nog niet.

Anyway, sorry problieb
Maar als ik wil blijven leven is dit m'n grootste kans.

Als ik zo doodga: m'n koppeltje en ik waren het eens dat @Calamus Incendium in dit geheel best verdacht is. Liep aan het begin heel erg op me te pushen. Speelt ook wat eerder al serieus dan ik van hem gewend ben.
EN kent mij zo goed dat ie mn humor zou moeten kennen...

 

Deleted User - 487974942

Guest
Er stonden er 6 op mij, 2 op jou. Inmiddels hebben we er allebei iets van 4 bijgekregen? Dus zo'n vaart loopt 't nog niet.

Anyway, sorry problieb
Maar als ik wil blijven leven is dit m'n grootste kans.

Als ik zo doodga: m'n koppeltje en ik waren het eens dat @Calamus Incendium in dit geheel best verdacht is. Liep aan het begin heel erg op me te pushen. Speelt ook wat eerder al serieus dan ik van hem gewend ben.
EN kent mij zo goed dat ie mn humor zou moeten kennen...
klopt niet, ik heb geteld, ik had er toen ik zelf stemde minstens 4, ik dacht 5 (westkip, laila, dash en denduvel)
 
Reactiescore
1.014
Mag iemand van mening veranderen, nota bene op dag 1?
Zeker, maar dat was niet alleen mn punt.
Je roept om reddingsacties, je tagt een “medestemmer” op problieb die niet op problieb stemt, daarna luister je naar problieb om vervolgens op duvel te gaan. Die dat zelf overigens niet doet.
 

Deleted User - 487974942

Guest
Zeker, maar dat was niet alleen mn punt.
Je roept om reddingsacties, je tagt een “medestemmer” op problieb die niet op problieb stemt, daarna luister je naar problieb om vervolgens op duvel te gaan. Die dat zelf overigens niet doet.
als er 5 mensen op denduvel waren gegaan, had ik mijn stem ook veranderd overigens ...
 
Bovenaan