[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #329

Reactiescore
1.704
wist meneer watblaasjeinmijnoor eigenlijk wel dat de sjamaan met de slechtjes moet winnen? aangezien hij niet echt moeite heeft gedaan in zijn genetwerk met mij om zich te openbaren en mogelijk nog wat info te delen.
 
Reactiescore
1.704
en ik blijf erbij dat mijn lynch gebasseerd was op een gebroken theorie want het sloeg in feite nergens op, maar met meer geluk dan wijsheid was ik idd slecht.
 
Reactiescore
277
en ik blijf erbij dat mijn lynch gebasseerd was op een gebroken theorie want het sloeg in feite nergens op, maar met meer geluk dan wijsheid was ik idd slecht.
Mike had je Wolpclaim doorverteld en daar had ik wel vertrouwen in :)
 
Reactiescore
1.577
Dit was echt het slechtste netwerkje ooit volgens mij. Gebaseerd op lucht en verder niets uitgevoerd behalve elkaar bewezen te roepen

wat een onzin we hebben het potje van bij de start gedomineerd, Fam en Anthraxx gevallen en op het einde ook Westkip.

Enkel de beulactie op Sieb was een foutje.
 
Reactiescore
1.534
Dit was echt het slechtste netwerkje ooit volgens mij. Gebaseerd op lucht en verder niets uitgevoerd behalve elkaar bewezen te roepen
nee. het was op een hoop gebaseerd, nonkel en ik hadden geen zin meer en wilden iets verwerpelijks delen waardoor we beiden dood zouden vallen maar toen zei nonkel: onee wacht dan valt blond ook dood.

maargoed dat kon ik niet zeggen want dan kwam die mootjesman aanzetten natuurlijk
 
Bovenaan