[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #329

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Bappos en ik met nieuwe rollen toch een soort concept potje bedacht, waaronder de vele welpen om het netwerken tegen te gaan. Neutraaltjes zodat er niet teveel bewezen goedjes waren. En natuurlijk de vele mythomanen.
Sommige aspecten pakten zeker goed uit, en sommige minder.

Er had achteraf zeker een infectiewolf in moeten zitten
 
Reactiescore
272
wat een onzin we hebben het potje van bij de start gedomineerd, Fam en Anthraxx gevallen en op het einde ook Westkip.

Enkel de beulactie op Sieb was een foutje.
Ik ben wel benieuwd hoe jullie bij Antrax kwamen dan? Ik heb in ieder geval helemaal 0 vanuit jullie kant gezien.

Verder bedankt voor het leiden CL en Bappos. Deadlines mooi op tijd enzo en een interessante verdeling ^^
 
Reactiescore
559
wat een onzin we hebben het potje van bij de start gedomineerd, Fam en Anthraxx gevallen en op het einde ook Westkip.

Enkel de beulactie op Sieb was een foutje.
ja ik vertrouw fam nooit meer :O
wat kan die liegen zeg, en maar zeggen dat ze geen slechtje kan spelen :O XD
 
Reactiescore
332
wist meneer watblaasjeinmijnoor eigenlijk wel dat de sjamaan met de slechtjes moet winnen? aangezien hij niet echt moeite heeft gedaan in zijn genetwerk met mij om zich te openbaren en mogelijk nog wat info te delen.

Twijfelde nogal of je toch geen goedje was en wist dat als ik bij de verkeerde zou claimen er meteen geweest was, dus wilde bij jou dat risico niet nemen.

Had vandaag normaal in de wolvenchat gezeten, maar helaas toch een Westkip lynch last-minute. Achja, nadat nonkel bewezen was als Ijzeren hein was het potje al verloren :p
 
Bovenaan