Top/flopstammen

Reactiescore
205
Dit mag zeker, maar is wel een trieste actie.. (Althans, de redenen slaan daadwerkelijk nergens op in mijn ogen)

Dus omdat iemand bullshit redenen opgeeft om de stam te verlaten is het een trieste actie?

Zijn er niet enorm veel spelers die dat doen? of de stam verlaten zonder wat te zeggen? :D
Waarschijnlijk wou die op een subtiele manier zeggen dat ze noobs zijn en dat niet meer hendelen kan? :D
 
Reactiescore
139
Gandhi was al een paar dagen geleden ;).
Ben benieuwd of randoel en frostice kunnen vertellen waarom ze zo graag naar een ander zinkend schip willen?
 
Reactiescore
736
Minder praten, meer rekken!

gr gr
 
Reactiescore
81
DST is dus met zekerheid een flop geworden. Iedereen is hem met de staart tussen de benen geknepen zoals ik voorspelt had.
 
Reactiescore
9
Een weloverwogen keuze zoals toen je van DST naar onze stam wou direct nadat er een paar dorpen van je weg gesnoept werden?

En zoals ik ooit ook eerder in een post zei: Ik wil wel weten hoe onze leiding dr over denkt.... Nou dat pakte toen goed uit want de leiding was rap weg daarna.....

Pas daarna ben ik überhaupt gaan kijken naar hoe of wat, want hé ik kijk altijd naar alle opties:)
 
Reactiescore
300
Zo, een kleine verandering in het landschap op w79 :tongue:
 
Reactiescore
139
Als ze dit een maand geleden hadden gedaan, wanneer het eigenlijk al afgesproken was, had ik het nog een top willen noemen.
 
Bovenaan