[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #328: Stop World Control!

Reactiescore
1.277
Combino infecteren...

Dat zou wel heeel dom zijn. Morgen weten we het dan toch zeker dat hij geen vos is..

Ik sluit met het aantal inactieven niet uit dat de welp dit niet heeft meegekregen. Een hoop mensen waren niet actief.
 
Reactiescore
2.193
Combino infecteren...

Dat zou wel heeel dom zijn. Morgen weten we het dan toch zeker dat hij geen vos is..

Ik sluit met het aantal inactieven niet uit dat de welp dit niet heeft meegekregen. Een hoop mensen waren niet actief.

Hij heeft geen wolf gezien, maw morgen zou die als vos ook niks kunnen zeggen.

Infecteren zou best wel een play zijn. Scenario: Wolven weten dat hij vos is dus er kan geen tegenclaim komen..
 
Reactiescore
1.014
Ik blijf bij Dash
Mooi gevangen bappos. Den duvel
Makkelijke stem op dag 1
Houdt meer steek dan de stemmen op combino.
Opkomen voor een goedje? Of dan wel slechtje, je bent het iig niet eens met lynch combino
Oke, ik ga even een heel lullig argument in de strijd gooien.

Rinske is een nieuwe speler.
Gisteren na de start van het spel joint rinske de wvw discord en de vrije tw discord.

Als nieuwe speler is dit niet direct een kanaal waar je in terecht komt. Ze heeft hier dus met iemand over gesproken.
Qed Rinske is wolf.
Makkelijke en idd lullige stem
Infectiewolf, wolf ketterse wolf, you name it, maar ik ben vrij zeker van mijn zaak en kan het niet meer niet zien.
Omdat je al tussen de wolven zit misschien?
Den duvelke verspreekt zich hier. Mooikes.
Makkelijk weer overgestapt naar duvel
:redface:

Comeon candiu, jij was erbij gisterenavond. Den duvel leek zich te verspreken. Daarom stemde ik op den duvel en niet op rinske. Rinske houd ik nog altijdin de gaten maar ik heb meer vertrouwen in fam. Die speelt echt anders.
Van duvel, naar rinske, naar fam...
Ik heb er akte van genomen fam. Ik ga mijn stem nog wijzigen vandaag. Maar verder was er weinig om op te reageren.
Ohnee, fam is slechtje? Dus er maar weer van af.
Er is nog altijd geen tegen claim zie ik. Dus toch bluf?
Je vraagt hier of een eventuele echte vos kan claimen.
Nee sorry dat bedoel ik niet. Rinske zit de hele tijd te roepen dat ze zou claimen. Dat doet ze nu niet, daaruit concludeer ik dat het bluf was
Ik spreek je daar op aan en ik krijg een sorry?
Netjes rinske. Goed gekozen.
Trots op Rinske, die echt wolf was volgens jou.
Combino infecteren...

Dat zou wel heeel dom zijn. Morgen weten we het dan toch zeker dat hij geen vos is..

Ik sluit met het aantal inactieven niet uit dat de welp dit niet heeft meegekregen. Een hoop mensen waren niet actief.
Volgens mij was je het niet eens met het besluit in de chat?
 

DeletedUser17472

Guest
Mijn excuus aan Rinske. Good job. Maar je bent echt geen nieuwe speler.
Ik ga vandaag eerst teruglezen alvorens ik verdere uitspraken doe. Op dit moment zou ik enkel een counterstem zetten op bloodwolf of materlotti.
 
Reactiescore
1.277
Hij heeft geen wolf gezien, maw morgen zou die als vos ook niks kunnen zeggen.

Infecteren zou best wel een play zijn. Scenario: Wolven weten dat hij vos is dus er kan geen tegenclaim komen..

Welp kan best 1 dag inactief zijn en dit missen. 2 dagen lijkt me uitgesloten
 
Reactiescore
293
Mijn excuus aan Rinske. Good job. Maar je bent echt geen nieuwe speler.
Ik ga vandaag eerst teruglezen alvorens ik verdere uitspraken doe. Op dit moment zou ik enkel een counterstem zetten op bloodwolf of materlotti.
Sorry Fam maar waarom kan zij geen nieuwe speler zijn? Ze geeft aan dat het vorig potje mee hebben gevolgd en de guides te hebben doorgelezen. Als ze alles snel tot zich toe neemt dan zou het toch gewoon kunnen. Op basis daarvan werden ook al stemmen gezet. Tja ik blijf het onzinnig vinden en dat blijft mijn mening.

Verder wordt mijn gevoel steeds slechter bij Dash. Volgens mij heb je ook niet direct een idee waar je het zoeken moet. Als ik je stemmen zo bekijk dan zijn ze ook redelijk gemakkelijk gezet. Eerst DenDuvel, Rinske, Famdecibel en dan weer Rinske. Voor mij ben je nu een hoofdverdachte.

Verder krijg ik ook een slecht gevoel bij Time maar daarvoor moet ik zijn post nog eens wat beter lezen. Die houd ik voor nu in me achterhoofd.
 

DeletedUser17472

Guest
We gaan er hier niet verder over hebben Ctrl, maar ze is geen onbekende. Verder is het niet meer van belang, in zoverre dat wat zij gezegd heeft, van een ervaren speler is geweest en dus belangrijke info kan bevatten.
 
Reactiescore
1.277
Ik blijf bij Dash

Makkelijke stem op dag 1

Opkomen voor een goedje? Of dan wel slechtje, je bent het iig niet eens met lynch combino

Makkelijke en idd lullige stem

Omdat je al tussen de wolven zit misschien?

Makkelijk weer overgestapt naar duvel

Van duvel, naar rinske, naar fam...

Ohnee, fam is slechtje? Dus er maar weer van af.

Je vraagt hier of een eventuele echte vos kan claimen.

Ik spreek je daar op aan en ik krijg een sorry?

Trots op Rinske, die echt wolf was volgens jou.

Volgens mij was je het niet eens met het besluit in de chat?
Wat zeg je hier nu eigenlijk concreet? Helemaal niks. Gelieve wolven te vangen.
 
Reactiescore
999
ik ben vrij zeker dat combino geinfecteerd is en dat dash hem hier als medewolfke probeert te verdedigen
 
Reactiescore
2.193
Aha de typische wolvenstem na de deadline omdat je alle info al weet.

Mooi en gemakkelijk. Timeforplanb

Welke info weet ik al? Dat laila wolf was? Lynch was bekend gemaakt.

Mijn stem op jou is dat je de kans zag de vos te lynchen. Kan je het meteen wolfs noemen maar dat is belachelijk. Ik doe het 24 uur voor de dl zelfs.
 
Reactiescore
561
Welke info weet ik al? Dat laila wolf was? Lynch was bekend gemaakt.

Mijn stem op jou is dat je de kans zag de vos te lynchen. Kan je het meteen wolfs noemen maar dat is belachelijk. Ik doe het 24 uur voor de dl zelfs.

Mijn theorie is nochtans feilloos.
Combino zou nooit die 3 namen opgeven. Als 16jarige puber zou hij altijd zijn vaderfiguren Dash, Nonkel of Materlotti bekijken.

En jij dacht even een gemakkelijke lynchsstem te plaatsen.

Not on my watch
 

Deleted User - 487974942

Guest
Graag met argumenten komen zodat ik me kan verdedigen.
Je stem op arbeitman net na de deadline vind ik zeer verdacht. En het argument dat hij 'dacht de vos te lynchen' gaat toch echt niet op. Combino was niet zo geloofwaardig en arbeitman stemde pas erg laat. En gisteren vond ik bepaalde uitspraken van jou ook al opmerkelijk.
 
Reactiescore
2.193
Is .timeforplanb nog steeds niet dood?

Mooie argumenten ook.

Mijn theorie is nochtans feilloos.
Combino zou nooit die 3 namen opgeven. Als 16jarige puber zou hij altijd zijn vaderfiguren Dash, Nonkel of Materlotti bekijken.

En jij dacht even een gemakkelijke lynchsstem te plaatsen.

Not on my watch

Maar wat als hij wel vos zou zijn en niet doet wat jij denkt wat hij zou doen? Lynch je wel de zienende rol.

Mijn stem is niet gemakkelijk, dan had ik die echt wel later gezet.
 
Bovenaan