[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #328: Stop World Control!

Reactiescore
1.014
waarom time?
je vond mij toch zo verdacht vanwege mijn inactiviteit?
waarom bloodwolf niet?
Die gaat doodvallen morgen. Is nog niet online geweest.
 
Reactiescore
1.014
Die gaat doodvallen morgen. Is nog niet online geweest.
Terwijl ik dit typ. Zie ik dat hij online is en topic leest.
Ben heel benieuwd waar die mee komt. Welke stemmen. Want ik weet het na een dag volgen nog niet.
 
Reactiescore
276
Omdat ik de enige zou zijn die op jou zou stemmen. Beetje zinloos dus ;)

En bloodwolf heb ik nog helemaal niet gezien net als veel van de andere spelers. Dus ik weet niet wat ik van hen moet vinden.
 
Reactiescore
1.279
Oke, ik ga even een heel lullig argument in de strijd gooien.

Rinske is een nieuwe speler.
Gisteren na de start van het spel joint rinske de wvw discord en de vrije tw discord.

Als nieuwe speler is dit niet direct een kanaal waar je in terecht komt. Ze heeft hier dus met iemand over gesproken.
Qed Rinske is wolf.
 
Reactiescore
559
Omdat ik de enige zou zijn die op jou zou stemmen. Beetje zinloos dus ;)

En bloodwolf heb ik nog helemaal niet gezien net als veel van de andere spelers. Dus ik weet niet wat ik van hen moet vinden.

volgens jouw theorie worden inactieven burger of infectiewolf ;-)

maar waarom op time dan?
 
Reactiescore
2.193
Oke, ik ga even een heel lullig argument in de strijd gooien.

Rinske is een nieuwe speler.
Gisteren na de start van het spel joint rinske de wvw discord en de vrije tw discord.

Als nieuwe speler is dit niet direct een kanaal waar je in terecht komt. Ze heeft hier dus met iemand over gesproken.
Qed Rinske is wolf.

Ik denk eerder dat ze de infectiewolf is, omdat ze het er zo graag over had. Toen ik begon maakte ik zelf die fout. Alleen zit ik fout, gooi ik nieuwe actieve speler eruit..
 
Reactiescore
276
Die kanalen heb ik van de spelleider zelf gekregen om deel aan te nemen omdat er daar af en toe over het spel wordt gesproken en ik dan kan meepraten. :)

Ik vind het net zo goed ze weer te verlaten

Edit: dit was als reactie op @ItsDash trouwens :p
 
Reactiescore
1.279
Ik denk eerder dat ze de infectiewolf is, omdat ze het er zo graag over had. Toen ik begon maakte ik zelf die fout. Alleen zit ik fout, gooi ik nieuwe actieve speler eruit..
Infectiewolf, wolf ketterse wolf, you name it, maar ik ben vrij zeker van mijn zaak en kan het niet meer niet zien.
 
Reactiescore
1.279
Den duvelke verspreekt zich hier. Mooikes.
 
Reactiescore
338
En dat weet jij eerder omdat?

Ik had gezien dat hij iets verwijderd, had maar dat is precies iets anders en dash aub je had al gestemd op me dit komt echt heel zielig over. Zo maak je jezelf belachelijk en vind ik niet dat er nog argumenten mogen komen op materlotti dat hij zogezegd een waardeloze wvw'er is...
 
Bovenaan