[Speeltopic] WvW #326.3

Deleted User - 487974942

Guest
je ging toch vroegen slapen mike
wat zijn dit voor wolvemanieren
 
Reactiescore
277
Yeah Mike is lyncheje. Komt als het goed is door Rukurt als BM op hem. Ik hoop maar dat jullie er goed mee zitten. Ik blijf bij m'n statement van Rukurt en Arbeitman op g/s.

Ik heb Mike nog even gecheckt qua stemmen. Hij zat op Speed, ? (Gemist) en Candiu. Voelt minder aan als een slechtje die op medeslechtjes gaat. Speed had hij relatief makkelijk kunnen ontwijken op dag 1. Geen idee wat hij dag 2 deed. Daar staat Arbeitman met een volle focus op Nonkel tegenover (die wat mij betreft onterecht was) en dus meer op een goed deel van g/s lijkt.
 
Reactiescore
559
ok bengel eruit :(
snap niet waarom ze er een ziener in zouden laten :|
 
Reactiescore
141
Yeah Mike is lyncheje. Komt als het goed is door Rukurt als BM op hem. Ik hoop maar dat jullie er goed mee zitten. Ik blijf bij m'n statement van Rukurt en Arbeitman op g/s.

Ik heb Mike nog even gecheckt qua stemmen. Hij zat op Speed, ? (Gemist) en Candiu. Voelt minder aan als een slechtje die op medeslechtjes gaat. Speed had hij relatief makkelijk kunnen ontwijken op dag 1. Geen idee wat hij dag 2 deed. Daar staat Arbeitman met een volle focus op Nonkel tegenover (die wat mij betreft onterecht was) en dus meer op een goed deel van g/s lijkt.
Beetje mosterd na de maaltijd? Dit is echt een typische wolvenpost. Een classic "I-told-you-so"
 
Reactiescore
277
Mike dus inderdaad goedje. Mijn stem gaat weer naar Rukurt.

ja zodat hij dit kan toen. Typisch wolvengedrag dit.
Behalve dat ik Mike al na de 2e lynch richting goed zette vanwege de verdenkingen op hem en de stemmen van hem op wolfjes. Dit komt niet uit de lucht vallen als wolfje ik.

Ik heb verder een legit overzicht gegeven van wat er gebeurd is en daaruit kun je de conclusie trekken dat Arbeitman en Rukurt meer g/s lijkt dan Mike een enkel slechtje. Maar misschien heb je dat niet gelezen idk.
 
Reactiescore
141
btw bijzonder weer dat KS zijn galg weer ontlopen is door zich goed onder de aandacht uit te spelen. Ik hoop dat Bappos hem gezienerd heeft anders stuurt iemand met een zeer discutabele claim het potje nu bepaalde richtingen op. Het is heel discutabel om een koppel eruit te willen werken en na net teruggelezen te hebben zie ik dat KS wel enorm blufpoker heeft gespeeld, door te doen alsof de dood van het koppel hem bewezen zou kunnen maken terwijl hij eigenlijk met krachten van de rol van slechte beul zichzelf bewezen goedje kan spelen.

KS is in mijn ogen bewezen Slechte Beul. Zeer gevaarlijk om die nog rond te laten lopen

Killingsspreee
 
Reactiescore
421
btw bijzonder weer dat KS zijn galg weer ontlopen is door zich goed onder de aandacht uit te spelen. Ik hoop dat Bappos hem gezienerd heeft anders stuurt iemand met een zeer discutabele claim het potje nu bepaalde richtingen op. Het is heel discutabel om een koppel eruit te willen werken en na net teruggelezen te hebben zie ik dat KS wel enorm blufpoker heeft gespeeld, door te doen alsof de dood van het koppel hem bewezen zou kunnen maken terwijl hij eigenlijk met krachten van de rol van slechte beul zichzelf bewezen goedje kan spelen.

KS is in mijn ogen bewezen Slechte Beul. Zeer gevaarlijk om die nog rond te laten lopen

Killingsspreee

jojor
 
Reactiescore
277
We wachten op de reactie van Bappos right. Wat hij zegt over KS lijkt me daar voldoende over. Als hij iets anders noemt dan Wreker zitten we sowieso goed met of KS of Bappos zelf. Noemt hij een slechtje kunnen we KS ophangen en hebben we Bappos ook als hij dus loog. Stel hij noemt KS als Wreker kunnen we dus verder met de lynch op Rukurt die vandaag ineens weer ontlopen werd.

Overigens was Time toch fout over Mike Bappos? Je baseerde deze lynch enkel op je zieneractie. Er is echter nog meer in het spel gebeurd dan je eigen zieneracties.
 
Bovenaan