[Speeltopic] WvW #326.3

Reactiescore
397
btw bijzonder weer dat KS zijn galg weer ontlopen is door zich goed onder de aandacht uit te spelen. Ik hoop dat Bappos hem gezienerd heeft anders stuurt iemand met een zeer discutabele claim het potje nu bepaalde richtingen op. Het is heel discutabel om een koppel eruit te willen werken en na net teruggelezen te hebben zie ik dat KS wel enorm blufpoker heeft gespeeld, door te doen alsof de dood van het koppel hem bewezen zou kunnen maken terwijl hij eigenlijk met krachten van de rol van slechte beul zichzelf bewezen goedje kan spelen.

KS is in mijn ogen bewezen Slechte Beul. Zeer gevaarlijk om die nog rond te laten lopen

Killingsspreee
Gappie we zoeken een welp/wolp. Je hebt nog steeds niet geclaimd zie ik?

Jojor
 
Reactiescore
397
Jojor heeft de zaterdag na de claim van .Time 1 keer gepost om 11 uur. Anthraxxis tweemaal rond 15 uur. Beide benoemen ze wel de vos claim de zondag. Ik ben bereid één van deze te lynchen.

Overigens weet ik zeker dat jojor gisteren de claim van prosieb heeft gezien. Van Anthraxxis weet ik niet dit 100% zeker.
 
Reactiescore
397
ik vind het ook raar dat ze de ziener er zo lang in laten zitten

dacht dat je ks zou opvragen?

heb veel zin mijn stem op bappos te zetten, vertrouw hem voor geen meter
Welp/wolp kan niet meer welpen en sieb zat als bengel op bappos. Vandaar dat hij nog leeft.

Bappos heeft de infectiewolf eruit geholpen en de kans dat hij koppel is, is klein.
 
Reactiescore
556
Welp/wolp kan niet meer welpen en sieb zat als bengel op bappos. Vandaar dat hij nog leeft.

Bappos heeft de infectiewolf eruit geholpen en de kans dat hij koppel is, is klein.
ja maar ze lunchen hem ook niet he, terwijl dat het vrij vroeg bekend was dat hij ziener is
en dan die actie op mike :rolleyes:
ik vertrouw op het moment niemand XD
 
Reactiescore
397
ja maar ze lunchen hem ook niet he, terwijl dat het vrij vroeg bekend was dat hij ziener is
en dan die actie op mike :rolleyes:
ik vertrouw op het moment niemand XD
Ja, ze hadden hem eergisteren kunnen lunchen inderdaad. Maar gisteren zei sieb dat hij bappos zou beschermen. Arbeitman, rukurt, bappos, .Time kun je vertrouwen lijkt me. Bappos zou in theorie nog g/s kunnen zijn maar dit lijkt me niet.
 
Reactiescore
556
Ja, ze hadden hem eergisteren kunnen lunchen inderdaad. Maar gisteren zei sieb dat hij bappos zou beschermen. Arbeitman, rukurt, bappos, .Time kun je vertrouwen lijkt me. Bappos zou in theorie nog g/s kunnen zijn maar dit lijkt me niet.
waarom heb je rukurt ineens in je lijstje staan?
 
Reactiescore
561
waarom heb je rukurt ineens in je lijstje staan?
Rukurt is koppel met mij. Ik ben bewezen beul en Rukurt bewezen burger.

Bappos heeft nog geen enkele zieneractie fout gehad, dus hij is wat mij betreft bewezen.

@killingsspreeee ben je slecht aan het spelen of ben je slechtje?

Wellicht gaan ik en Rukurt er aan vandaag.
 
Reactiescore
1.659
Ik claim burger voor wie dit is ontgaan want er gaan stemmen op om mij weeral niet te geloven en weeral te lynchen
 
Reactiescore
397
waarom heb je rukurt ineens in je lijstje staan?
Is gezien door bappos.
Rukurt is koppel met mij. Ik ben bewezen beul en Rukurt bewezen burger.

Bappos heeft nog geen enkele zieneractie fout gehad, dus hij is wat mij betreft bewezen.

@killingsspreeee ben je slecht aan het spelen of ben je slechtje?

Wellicht gaan ik en Rukurt er aan vandaag.
Ik speel als een dweil. Al moet je toegeven dat je een beetje een matige argumentatie voor je verdenkingen aan mijn front en dat van Mike had. Maar het is nu gewoon de potentiële welpen/wolpen bij langs gaan.

Bij wie acht jij de kans het grootste arbeitman?
 
Bovenaan