[Speeltopic] WvW #326.3

Reactiescore
141
Ik ben wijze burger en heb na de claims van KS en arbeitman gevraagd hoeveel slechte beulen er in het spel zaten. Antwoord was 1. Daarom ben ik er zeker van dat KS de slechte beul is.
 
Reactiescore
556
Rukurt is koppel met mij. Ik ben bewezen beul en Rukurt bewezen burger.

Bappos heeft nog geen enkele zieneractie fout gehad, dus hij is wat mij betreft bewezen.

@killingsspreeee ben je slecht aan het spelen of ben je slechtje?

Wellicht gaan ik en Rukurt er aan vandaag.
ok ik ben echt de draad helemaal kwijt :(
ik kijk het wel allemaal aan vandaag wat er gaat gebeuren
 
Reactiescore
556
Ik ben wijze burger en heb na de claims van KS en arbeitman gevraagd hoeveel slechte beulen er in het spel zaten. Antwoord was 1. Daarom ben ik er zeker van dat KS de slechte beul is.
die claimden allebei wreker als ik het goed heb
 
Reactiescore
397
Ik ben wijze burger en heb na de claims van KS en arbeitman gevraagd hoeveel slechte beulen er in het spel zaten. Antwoord was 1. Daarom ben ik er zeker van dat KS de slechte beul is.
Dit slaat alles. Dan had je wel gevraagd hoeveel wrekers er in het spel zitten. Of je maakt een grote fout of je bent welp.

Je had in deze situatie altijd naar het aantal wrekers moeten vragen.
 
Reactiescore
397
Ik ben wijze burger en heb na de claims van KS en arbeitman gevraagd hoeveel slechte beulen er in het spel zaten. Antwoord was 1. Daarom ben ik er zeker van dat KS de slechte beul is.
Waarom zeg je dit gisteren niet trouwens? We hebben je zelf gevraagd te claimen. Duidelijke wanhoopspoging?
 
Reactiescore
141
Dit slaat alles. Dan had je wel gevraagd hoeveel wrekers er in het spel zitten. Of je maakt een grote fout of je bent welp.

Je had in deze situatie altijd naar het aantal wrekers moeten vragen.
Nope dit is de goede vraag.

Als ik naar het aantal Wrekers had gevraagd, dan had er nog een startbeul of slechte beul tussen kunnen zitten.

Als ik naar het aantal beulen had gevraagd dan kon ik niet aantal slechte beulen en Wrekers uitsluiten.

Door naar het aantal slechte beulen te vragen kon ik jullie wel of niet bewezen hoedjes verklaren. Was het antwoord 0 dan staan alle beulacties gelijk aan een bewezen goedje. Is het 1 of meer dan is dat hele belangrijke info ter aanzien jullie claims.

Sorry KS maar je hebt door de mand gevallen
 
Reactiescore
141
Waarom zeg je dit gisteren niet trouwens? We hebben je zelf gevraagd te claimen. Duidelijke wanhoopspoging?
Ik ben gisteren helemaal niet hier geweest en ik ga nooit zomaar op een vraag van een slechtje in om te claimen. Daarnaast was ik ook nog in de veronderstelling dat het 3 was dus dan zou ik alsnog niet claimen
 
Reactiescore
556
vind het ook raar dat je gaat vragen naar slechte beulen
Nope dit is de goede vraag.

Als ik naar het aantal Wrekers had gevraagd, dan had er nog een startbeul of slechte beul tussen kunnen zitten.

Als ik naar het aantal beulen had gevraagd dan kon ik niet aantal slechte beulen en Wrekers uitsluiten.

Door naar het aantal slechte beulen te vragen kon ik jullie wel of niet bewezen hoedjes verklaren. Was het antwoord 0 dan staan alle beulacties gelijk aan een bewezen goedje. Is het 1 of meer dan is dat hele belangrijke info ter aanzien jullie claims.

Sorry KS maar je hebt door de mand gevallen
als je het aantal wrekers op had gevraagd, hadden we sws toch ks en arbeit uit kunnen sluiten als het klopte?
hadden we toch meer aan gehad als dat je nu komt dat er mss een slechte beul nog in zit.
ik zoek een wolf, geen beul :O
 
Reactiescore
397
Nope dit is de goede vraag.

Als ik naar het aantal Wrekers had gevraagd, dan had er nog een startbeul of slechte beul tussen kunnen zitten.

Als ik naar het aantal beulen had gevraagd dan kon ik niet aantal slechte beulen en Wrekers uitsluiten.

Door naar het aantal slechte beulen te vragen kon ik jullie wel of niet bewezen hoedjes verklaren. Was het antwoord 0 dan staan alle beulacties gelijk aan een bewezen goedje. Is het 1 of meer dan is dat hele belangrijke info ter aanzien jullie claims.

Sorry KS maar je hebt door de mand gevallen
Dit klopt natuurlijk niet. Ik en arbeitman hebben volgens mij gelijk na de lynch dag 2 geclaimd. Je had makkelijk het aantal wrekers kunnen opvragen aangezien wij beide aangaven dat ons doelwit niet dood was.

Je zegt net dat je na onze claims gelijk de rollen had opgevraagd en net ook weer dat je het gisteren al wist.

Je hebt of een gigantische misplay gemaakt of je bent een slechtje. Aangezien ik niet denk dat er nog een welp en nog een slechte beul en een welp/wolp inzit, ga ik uit van het tweede en dat je dus de welp/wolp bent. Je stond samen met anthraxxis ook bovenaan dit lijstje dus dat komt goed uit.
 
Reactiescore
141
vind het ook raar dat je gaat vragen naar slechte beulen

als je het aantal wrekers op had gevraagd, hadden we sws toch ks en arbeit uit kunnen sluiten als het klopte?
hadden we toch meer aan gehad als dat je nu komt dat er mss een slechte beul nog in zit.
ik zoek een wolf, geen beul :O
Laatste statement klopt, maar in de praktijk zijn bewezen goedjes heel invloedrijk in het spel omdat iedereen hun vertrouwt en hun waardeoordeel altijd als zuiver wordt beschouwd, daarom is het belangrijk om echt zeker te weten dat hier niet een valse bewezen goedje wordt gecreëerd. Ik zie nu ook bijv dat mensen arbeitman als bewezen beschouwen maar hij is dat op dit moment in theorie dus ook niet. Als vervolgens het zogenaamde goedje allerlei gekke theorieën met we lynchen het koppel voor informatie en daarna beul ik miketijger (blijkt ook gewoon goedje te zijn) en hij krijgt er ook nog eens support voor is het voor mij echt het moment om aan de bel te trekken.
 
Reactiescore
397
Laatste statement klopt, maar in de praktijk zijn bewezen goedjes heel invloedrijk in het spel omdat iedereen hun vertrouwt en hun waardeoordeel altijd als zuiver wordt beschouwd, daarom is het belangrijk om echt zeker te weten dat hier niet een valse bewezen goedje wordt gecreëerd. Ik zie nu ook bijv dat mensen arbeitman als bewezen beschouwen maar hij is dat op dit moment in theorie dus ook niet. Als vervolgens het zogenaamde goedje allerlei gekke theorieën met we lynchen het koppel voor informatie en daarna beul ik miketijger (blijkt ook gewoon goedje te zijn) en hij krijgt er ook nog eens support voor is het voor mij echt het moment om aan de bel te trekken.
Waarom ben ik dan volgens jou de slechte beul en niet arbeitman? Dappere poging nog. Wie denk jij dan dat de welp/wolp nog is?
 
Reactiescore
141
Dit klopt natuurlijk niet. Ik en arbeitman hebben volgens mij gelijk na de lynch dag 2 geclaimd. Je had makkelijk het aantal wrekers kunnen opvragen aangezien wij beide aangaven dat ons doelwit niet dood was.

Je zegt net dat je na onze claims gelijk de rollen had opgevraagd en net ook weer dat je het gisteren al wist.

Je hebt of een gigantische misplay gemaakt of je bent een slechtje. Aangezien ik niet denk dat er nog een welp en nog een slechte beul en een welp/wolp inzit, ga ik uit van het tweede en dat je dus de welp/wolp bent. Je stond samen met anthraxxis ook bovenaan dit lijstje dus dat komt goed uit.
Beste man ik ben het weekend en gisteren lekker druk geweest. Ik ben daardoor niet echt actief geweest.

Mijn vraag was/is de beste vraag geweest, lul er maar overheen maar is wel zo.
 
Reactiescore
556
Laatste statement klopt, maar in de praktijk zijn bewezen goedjes heel invloedrijk in het spel omdat iedereen hun vertrouwt en hun waardeoordeel altijd als zuiver wordt beschouwd, daarom is het belangrijk om echt zeker te weten dat hier niet een valse bewezen goedje wordt gecreëerd. Ik zie nu ook bijv dat mensen arbeitman als bewezen beschouwen maar hij is dat op dit moment in theorie dus ook niet. Als vervolgens het zogenaamde goedje allerlei gekke theorieën met we lynchen het koppel voor informatie en daarna beul ik miketijger (blijkt ook gewoon goedje te zijn) en hij krijgt er ook nog eens support voor is het voor mij echt het moment om aan de bel te trekken.
hmm ok hier van uit gaan, waarom beschuldig je dan ks van slechte beul? terwijl die of ik moet iets gemist hebben, nog steeds wreker is en arbeit degene is die gebeuld heeft ?
 
Reactiescore
397
Beste man ik ben het weekend en gisteren lekker druk geweest. Ik ben daardoor niet echt actief geweest.

Mijn vraag was/is de beste vraag geweest, lul er maar overheen maar is wel zo.
Dit is de vraag die de meeste chaos veroorzaakt.

1. Als er een slechte beul inzit weet je niet wie dit is. Dit kan arbeitman zijn, dit kan ik zijn of dit kan nog een willekeurige andere speler zijn.
2. Als er geen slechte beul inzit dan weet je nog steeds niet of ik wreker ben.

Daarnaast zeg je het volgende: 'Ik ben wijze burger en heb na de claims van KS en arbeitman gevraagd hoeveel slechte beulen er in het spel zaten.'

Als je dit had gedaan dan hadden we ten eerste gelijk gehoord dat dit het geval was. In elk geval na de beulactie van arbeitman. Ten tweede hebben we beide aangegeven dat ons doelwit niet dood was. Had je toen dus gevraagd naar hoeveel wrekers er in het spel zitten dan krijg je of twee bewezen goedjes (mits geen counterclaim) of je weet dat 1 van ons tweeën liegt. Dit betekent dat de andere de andere kan beulen of dat er gewoon gelyncht word.

Tenslotte doe je de aanname ineens dat ik de slechte beul ben, terwijl zoals je zei dit ook arbeitman kon zijn. Ik heb je ook nog niet over de welp/wolp gehoord waarvan we zeker weten dat die in het spel zit.

Ik vind het een dappere poging en je moet ook wat doen als echt het laatste slechtje zit, maar je verhaal klopt jammer genoeg niet.
 
Reactiescore
397
hmm ok hier van uit gaan, waarom beschuldig je dan ks van slechte beul? terwijl die of ik moet iets gemist hebben, nog steeds wreker is en arbeit degene is die gebeuld heeft ?
Mocht ik slechte beul zijn dan kan ik natuurlijk nooit beulen en iedereen laten denken dat ik nog wreker ben.

Arbeitman heeft daarnaast natuurlijk een wolf eruit gebeuld. Ik snap dat hij mij eerder als een slechte beul zou zien echter komt hij daarna gelijk terug met 'maar arbeitman kan het ook nog zijn'.
Ks welke dag heb je geclaimd?
Na dag 2 gelijk geloof ik. De wolp lag er toen uit en er was een heksenclaim en vossenclaim. Arbeitman een aantal uur na mij.
 
Reactiescore
397
Nonkel in het rood.

Geen wolp/welp actie op time dus geen welp meer in het spel vermoed ik. Levens drankje heeft denk ik lunch voorkomen. Met Vos en heks claim kan ik nu ook wel claimen. Ik ben wreker.
Killingspree claimt mijn rol.
Onze claims. De ochtend erna.

Edit: jojor heeft om 12 uur die dag nog gereageerd. Hij zegt het na de claim te hebben opgevraagd. Ik heb toen ook gezegd dat mijn doelwit niet dood was, zelfde geld voor arbeitman. Hij had makkelijk wijze wolf kunnen claimen want er was nog 1 dag te gaan en daarnaast was er al een bevestigde heks/bevestigde vos en dus twee wrekers claims. Daarnaast was er gisteren nog een ziener en een bengel claim bij. 'Niet willen claimen omdat ik dacht dat het dag 3 is' is dan wel een beetje bullshit aangezien er zoveel betere rollen gewelpt/wolp kunnen worden.
 
Reactiescore
2.178
Voor mij is t duidelijk tho, domme vraag om te stellen en allemaal in het weekend waar jojor het druk had.

Nu hoop ik dat @arbeitman deze logica ook volgt.
 
Bovenaan