[Speeltopic] WvW #326.3

Reactiescore
338
Ja, dit bericht heeft dezelfde inhoud. Nog steeds geldt dat de post verder niets toevoegd. Leuk dat je de mening deelt, maar nu lijk je het enkel te melden zodat je het later eventueel kan gebruiken mocht KS wolf blijken.

Nu heb ik zelf nog geen sterke mening over KS, maar stel een van jullie is een wolfje zie ik de kans best aanwezig dat de ander dat ook is. Enkel op basis van jouw post. Gewoon een typische wolvenpost.

Ik krijg altijd de opmerking dat ik weinig extra toevoeg, dus dat is niet erg.
 
Reactiescore
397
Duidelijk. Als hij slechtje is dan gaat hij dood door welp of wolp vandaag of morgen in verband met zijn claim. Daarnaast sta ik op schot en wil niet risico lopen om twee goedje te verliezen aan de lynch.
 
Reactiescore
999
is dit het is einde van materlotti?

wie is wie

wie is wat

alles komt goed

slaapwel

vrienden

het is mooi geweest

succes...

wolfjes
 
Reactiescore
277
Als je dat toch openbaart mag je wat mij betreft ook je bevindingen wel openbaren. Ben benieuwd waar je dan mee komt :)

Verder wil ik op basis van materlotti's uitspraken Freaker nog meer op groen zetten. Zowel lotti als Speeder gaven hem verdenkingen.

Ook wil ik Nonkel jos zo richting groen zetten. Zoals gezegd verwachte ik niet 2 wolfjes bij hem en Lotti. Lotti blijkt nu wolfje én verdacht Nonkel. Oftewel: Nonkel goedje.

Verder noemde lotti Time en CI als wolfjes, waarbij in post #326 Time ineens wordt ingeruild voor KS. Waarom hier ineens KS mag joost weten. Uit zelfbehoud zogenaamd. Ondertussen dacht Lotti echter wel dat KS daadwerkelijk wolf was? Geen redenen daarvoor gezien van hem.

Ik weet nog niet wat ik van CI en Time vind verder.

Qua stemmen waren Jojor en Antra wel degenen die voor een voorsprong op Lotti zorgden. Die wil ik ook voorzichtig naar groen zetten.

Als verdachte neig ik op het moment richting KS of WBJ eerlijk gezegd. KS omdat Lotti ineens een stem op hem kwakte die niets uithaalde en volgens mij uit de lucht kwam vallen. WBJ omdat hij nu 2 dagen zich afzijdig houd van de lynches. Verder zie ik hem ook nauwelijks een mening verkondigen. Voelt als een wolfje dat zich lekker op de achtergrond houd.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Als je dat toch openbaart mag je wat mij betreft ook je bevindingen wel openbaren. Ben benieuwd waar je dan mee komt :)

Verder wil ik op basis van materlotti's uitspraken Freaker nog meer op groen zetten. Zowel lotti als Speeder gaven hem verdenkingen.

Ook wil ik Nonkel jos zo richting groen zetten. Zoals gezegd verwachte ik niet 2 wolfjes bij hem en Lotti. Lotti blijkt nu wolfje én verdacht Nonkel. Oftewel: Nonkel goedje.

Verder noemde lotti Time en CI als wolfjes, waarbij in post #326 Time ineens wordt ingeruild voor KS. Waarom hier ineens KS mag joost weten. Uit zelfbehoud zogenaamd. Ondertussen dacht Lotti echter wel dat KS daadwerkelijk wolf was? Geen redenen daarvoor gezien van hem.

Ik weet nog niet wat ik van CI en Time vind verder.

Qua stemmen waren Jojor en Antra wel degenen die voor een voorsprong op Lotti zorgden. Die wil ik ook voorzichtig naar groen zetten.

Als verdachte neig ik op het moment richting KS of WBJ eerlijk gezegd. KS omdat Lotti ineens een stem op hem kwakte die niets uithaalde en volgens mij uit de lucht kwam vallen. WBJ omdat hij nu 2 dagen zich afzijdig houd van de lynches. Verder zie ik hem ook nauwelijks een mening verkondigen. Voelt als een wolfje dat zich lekker op de achtergrond houd.

Ik heb 2 dagen kunnen wolven, 2 keer kwam nonkel jos naar voren in een lijstje als ja. Ondertussen kan ik 1 van de namen wegstrepen als dood, want uit 1rijtje het 50/50 zou maken tussen nonkel en mike als wolf. Al kwam nonkel dus twee keer naar voren in een lijstje. Gezien er al 3 slechtjes dood zijn, geloof ik niet dat we nog 2 wolven hebben. Dus het moet wel nonkel zijn.
 
Reactiescore
561
Mooie scherpe analyse CL. Ik had Nonkel uiteraard al op dag 1 gevangen. Maar alsnog lever je puik werk CL.

NonkelJos
 
Reactiescore
397
Nonkel in het rood.

Geen wolp/welp actie op time dus geen welp meer in het spel vermoed ik. Levens drankje heeft denk ik lunch voorkomen. Met Vos en heks claim kan ik nu ook wel claimen. Ik ben wreker.
 
Reactiescore
1.014
Lynchstemming

@materlotti werd gelyncht. Zijn rol was:
wolp, mooikes gedaan
Top! Dan nu nonkel

Lekker bezig CI


Is er nog een beul in het spel?

Dan roep ik diegene op om Candiu te beulen vandaag.
Ik hoop dat die er is, want dan kunnen we nonkel nu gelijk al beulen. En is het potje over?

Waarom ben ik opeens een slechtje? Of gun je mij de winst met de goedjes niet en wil je eerst mij nog beulen en is het vanavond na lynch nonkel klaar?

Ik vermoed dat jij andere agenda hebt?
 
Bovenaan