[Speeltopic] WvW #326.3

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Wat een plotwending is me dit CL?

Tsja ik wacht dan even op de bevestiging van Combino over vos mbt lycantroop.

Maar freaker zegt zelf dat hij niet denkt dat dit zo werkt en besluit dan candiu te stemmen.

Mike wethoudertje van nonkel??
 
Reactiescore
397
Als 1 van jullie beul is geworden stel ik voor dat jullie deze vandaag inzetten op Candiu.
Doelwit nog niet dood.
Neen arbeit,
Het is niet omdat ik candiu er in wil houden. Ik ben lycantroop
Dit betekent dan dus dat nonkel nog steeds wolf is of arbeitman aangezien ik weet dat ik wreker ben.

@Calamus Incendium ik vermoed wel dat je bij lycantroop wolf te zien krijgt. Ik stel voor dat je of 1 van ons drieën pakt in je drie vandaag.

Bappos weet het zeker dus nonkel doorgestreept en candiu in het rood.

Edit: Oh zie dat freaker vrij zeker weet dat lycantroop niet als wolf wordt gezien door Vos dus wachten Combino z'n antwoord even af. Anders is het natuurlijk gewoon nonkel.
 
Reactiescore
1.503
Doelwit nog niet dood.

Dit betekent dan dus dat nonkel nog steeds wolf is of arbeitman aangezien ik weet dat ik wreker ben.

@Calamus Incendium ik vermoed wel dat je bij lycantroop wolf te zien krijgt. Ik stel voor dat je of 1 van ons drieën pakt in je drie vandaag.

Bappos weet het zeker dus nonkel doorgestreept en candiu in het rood.

Edit: Oh zie dat freaker vrij zeker weet dat lycantroop niet als wolf wordt gezien door Vos dus wachten Combino z'n antwoord even af. Anders is het natuurlijk gewoon nonkel.
Candiu is infectiewolf, vannacht is nacht 3. Lijkt mij 1 + 1
 
Bovenaan