[Speeltopic] WvW #326.3

Reactiescore
397
Net terug gelezen, hoop vanavond op pc te zitten. Drietal mensen die in elk geval spieder licht verdedigden. Candiu, Time en Blood wolf. Ik weet hun definitieve stem zo niet.
 
Reactiescore
338
Ik zie ook juist dat speeder, nonkel & materlotti alle drie op rukurt stemden voor bm. Rukurt is altijd vrij inactief sinds ik weer speel dus weet niet echt of hij normaal veel stemmen krijgt van hun.

Nooit, krijgt eig zeer weinig stemmen...
 
Reactiescore
559
Net terug gelezen, hoop vanavond op pc te zitten. Drietal mensen die in elk geval spieder licht verdedigden. Candiu, Time en Blood wolf. Ik weet hun definitieve stem zo niet.
ik was even terug aan het lezen, eigenlijk nav de laatste post van KS en toen viel me eigenlijk KS zelf op.
je wijst in deze post al naar 3 spelers.

Wat denk je zelf? Dit is een hele makkelijke post om te maken. Jij valt me op tot nu toe.

Waarom?

Vorig potje was spieder niet bijzonder actief en poste geen lange posts. Hij was wel wolf. Ik vind jullie beide niet buitengewoon verdacht tot noch toe.
maar hier geef jij ook aan dat je hem nog niet verdacht vind
Waarom houd je je bezig met wat gek is?
je verlegd hier je aandacht naar mike
Freaker play

Heb geen slecht gevoel bij Speeder, ik vind freaker play erg afwezig en een makkelijke opmerking maken op mij. Daarnaast vind ik Mike zijn opmerkingen 'om dan geen stem te geven zou gekker zijn?' ook erg verdacht.
maar zet dan je stem op freaker omdat hij afwezig is
Vind je anders posten dan de afgelopen paar potje(s?).
En is inderdaad een makkelijke post, was even snel op het werk aan het bijlezen.
Ben nu thuis en kan ik heel het weekend actief meespelen ;)
waarop freaker vlak erna reageert met een verklaring daarvoor
Dit was toeval denk ik. Hij was het topic al aan het bekijken vier minuten geleden. Daarom zeg ik ook dat ik hem afwezig vond aangezien hij wel online was.
waarbij je zelf ook al toegaf dat je voordat je je post maakte dat je hem online had gezien, maar je reageert niet meer op zijn verklaring.
Klopt, maar deze mensen zouden niet online kunnen zijn. Deze post overigens:

Ik kan me goed vinden in jouw stem op Mike.
en dan hier toch nog mike even.
Overigens is Time veel agressiever dan vorige potje. Het bevalt me goed maar aangezien hij goedje was vorig potje, is het goed om in de te houden.

@.TimeforplanB wat vind jij van Mike en freaker play tot noch toe. @freaker play wat vind jij van Mike en Time tot noch toe?
hier nog zo'n post waarbij ik het gevoel krijg dat je toch het een en ander probeert om te buigen.
Mike doet altijd raar, ik heb nooit idee wat hij aan het doen is tbh. Freaker probeert makkelijk te scoren.
je vraagt om reacties en je krijgt ze maar je doet er verders niks mee.
je houd je tot de dl rustig
Oke, heel lekker. Morgen even evalueren aangezien mijn kop eraf is.
en na de uitslag ben je er weer

voor nu mijn stem op KS
 
Reactiescore
397
Ja klopt wel. Ik dacht dat spieder goedje was. Heb minder tijd dit weekend dus snap dat het verdachte overkomt. Ik sta nog steeds achter mijn verdenking aan het front van freaker al is bloodwolf voor mij verdachte 1 na zijn lange post waarin hij spieder verdedigde en de aandacht verlegde.

Bloodwolf in het rood.

Edit: Overigens denk ik dat ik in mijn vorige twee potjes als wolf wel heb laten zien dat ik niet passief speel als wolf maar vrij agressief. Voor de rest heb ik niet echt een verdediging want ik dacht inderdaad dat spieder goedje zou zijn en ik had meer bedenkingen bij Mike en freaker. Mike nu niet mee r aangezien hij als derde stemde op spieder en begon met verdenkingen.
 
Reactiescore
1.707
sterke post van mijn koningin,

echter ga ik mee op materlotti . een dronken spieder spreekt altijd de waarheid.
 
Reactiescore
1.707
jezus spieder je bent in je opzet geslaagd met je debiele dronken post, iedereen springt nu op de persoon die je vangt lol

goed ik ben er vandaag nie meer dus stem gerust de wolvenvanger op dag 1 eruit

ik ga voor nonkel jos

probeert zichzelf te redden door weer vetes in het verleden boven te halen + die post van spieder isduidelijk iets dat nonkel zou bedenken
hier kaart materlotti het aan ik heb geen idee waar spieder het heeft gepost maar als materlotti zichzelf vangt is het overduidelijk?
 
Reactiescore
277
goed, materlotti kan de tyfus krijgen die is ook wolf. bederf het spel voor mij doe ik het andersom ook? beul ‘m maar.
Deze reactie.

Ik heb overigens terug gekeken naar de 'verdenkingen' van Speeder en Ctrl. Speeder noemt in zijn posts enkel materlotti als echte wolf. Dat gecombineerd met de post die ik hier quote lijkt wel op een wolfje die een medewolf verdenkt juist om er geen verdenkingen op te krijgen later. De uitbarsting voelt ook wel legit. Verder heeft hij een korte uithaal naar Freaker Play met onderstaande post:
wat hap je snel op een post zonder tag freaker??
Ik denk niet dat hij enkel en alleen op medewolfjes is gegaan dus Freaker wil ik voorlopig richting goed zetten.

Ctrl dan op zijn beurt noemde Miketijger:
Tja Mike ik snap hier niets van, mijn gevoel zegt dat jij een slechtje bent. Voor nu dan Miketijger
En er waren nog wel meerdere posts richting hem.

Verder noemde hij mij nog kort:
Ik heb nog even teruggelezen maar vond deze lynchstem dan ook vrij apart. Dus als iemand nog niet gereageerd heeft vandaag dan zet je maar een random lynch stem op Bappos? Zet dan geen stem zou ik zeggen..

Mike zet ik dus ook op goed. Zijn stem was relatief doorslaggevend op het punt (3e stem) en dat was op een wolfje.

Als ik kijk naar de huidige stemming gaat het enkel tussen materlotti en Nonkel Jos. Materlotti ging vroeg op Speeder, maar wilde later terugkrabbelen. Dit is door anderen ook al aangekaart. Dit ook met de eerder genoemde reden dat Speeder in een opwelling materlotti als wolf openbaarde maakt dat mijn stem daarheen gaat.

@killingsspreeee ik stemde uiteindelijk op Mike. Verder ben ik niet zo doorzichtig dat ik een medewolf hard ga verdedigen, zelfs niet onder het mom van omgekeerde psychologie. Het argument van speelstijl vind ik echter nooit zo zwaar wegen omdat je dat in principe iedere ronde anders kan doen ongeacht je rol. Ik ben nu ook veel terughoudender dan dat ik normaal speel omdat ik vooral benieuwd ben naar hoe het er hier nu aan toe gaat.
 
Reactiescore
277
Oh dubbelpost: Ik zie Nonkel Jos en materlotti niet beiden slecht zijn. Ten eerste omdat dat zou betekenen dat materlotti enkel medewolfjes verdenkt wat ik niet zo snel zie gebeuren en ten tweede omdat er nu zowat enkel stemmen op hen staan. Als dat twee wolfjes zouden zijn zou ik het heel knap vinden van ons goedjes.
 
Reactiescore
723
Sws nonkel en materlotti niet beiden wolf.
Maar voor beiden vind ik de argumenten wel steek houden.
 
Reactiescore
1.577
ik zie nog steeds veel stemmen op mij staan maar telkens zonder reden??

Sws nonkel en materlotti niet beiden wolf.
Maar voor beiden vind ik de argumenten wel steek houden.

kan je mij even op de argumenten wijzen?

zoals gezegd ik kan niet veel online vandaag, maar als ik eruit ga kijk vooral naar materlotti, bappos, denDuvel en pr0sieb
 
Reactiescore
62
Wat waren alweer de argumenten tegen Nonkel Jos?
Ik heb de laatste paar pagina's zitten teruglezen maar zie alleen maar stemmen op hem en niet echt goede verklaringen.

Voor nu blijf ik bij Materlotti

Verder ookpotentiele wolf tussen KS & pr0bsieb.
 
Bovenaan