[Speeltopic] WvW #321 - Discord Wars

Reactiescore
338
Tips nooit gevonden, heb wel gezocht! (Als ik het niet vergat) Ik vond de regel van max 100woorden en herr en fraulein wel grappige en toffe regels. Pls traps niet zo fan van. Dat er 3 groepe waren vond ik ook heel tof!
 
Reactiescore
397
Heb een drietal tips gevonden, maar dat was makkelijker voor mij aangezien ik wat meer informatie had.

Woord limiet is voor mij soms lastig maar ik vond het wel leuk voor een potje. Nadeel is dat je op mobiel lastig woorden kan tellen. Daarnaast vind ik het fijn om impulsief door de dag heen wat te posten via mobiel zonder te denken aan Herr/fraulein. Al wist ik dat het als dorpen oudste niet heel nadelig kon zijn. Gelukkig zette nonkel me op mijn plaats.

Pls traps (of supply drops) blijf ik een mooie verdieping van het spel vinden al denk ik dat enkel positieve effecten of van te voren uitgeschreven effecten de integriteit van het spel goed doen. Al zijn dit soort chaos potjes en potjes waar de teams aan elkaar gewaagd zijn ook heerlijk, maar dit hoeft niet elk potje.

Overigens wil ik nog mijn complimenten doen aan @jojor die een uitstekend potje speelde. Daarnaast heb ik erg genoten van mijn tijd in de wolvenchat bij bappos en CAD en heb ik me kostelijk vermaakt de dag dat chmegers een support indiende. Het voelde een beetje raar om daarna als vierde partij met simeco door te gaan al heb ik me met de heer simeco en nonkel ook kostelijk vermaakt. Wel jammer dat ik hierbij wel simeco zijn kans om te winnen teniet deed.

Edit: @pr0blieeb en @Speeder. speelden overigens ook verdienstelijk als goedje.
 
Laatst bewerkt:

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.032
Ijzeren Hein die niet kan sterven door lunch (waar dit anders wel zo is), was gewoon heel OP. Dat ik doelbewust die herr/fraulein negeerde was om 2/3 personen in staat te stellen mijn claim te bevestigen, dan zat je immers altijd met een overgebleven goedje er nog bij die nooit uit het spel kon gaan. Helaas mocht dit niet van de spelleiding.
 
Reactiescore
141
Thanks @Killingsspreee. Ingelijks. Ik had het gevoel dat we 4d-chess tegen elkaar aan het doen waren waarbij we elkaar probeerde uit de tent te lokken. Ook ik heb mij kostelijk vermaakt van mij kant. Jammer dat we nét niet de streep haalde, want dat er 2 neutraaltjes zouden sneuvelen op een gegeven moment was ingecalculeerd, enkel het koppeltje met Simeco was voor mij echt out of the blue. Ik denk dat dat koppeltje Simeco-jij ons de das om gedaan heeft.

Btw @Crtl Alt Delete mijn complimenten overigens voor het goed onder de radar blijven als wolf. Erg netjes uitgespeeld. Ik had jou niet als wolf verwacht maar eerder DenDuvel of Jokersbrain aan het einde.

Ik vond de supportaanvraag btw echt een leuke toevoeging. Het was echt een tool die we als neutraaltjes konden inzetten om de boel flink te ontregelen wanneer we dachten dat dat nodig was. Ikzelf deed de supportaanvraag om mijzelf als een semi-bewezen goedje te krijgen. Je zag aan het potje dat de wolfjes het gemunt hadden op zijn hoofd en ik dacht hier goed gebruik gemaakt van te hebben. Een dag later hebben we als neutraaltjes Bappos gered omdat we wisten dat het zeker een wolf was en we wilden kijken of we in die chaos toch een andere belangrijke speler eruit kunnen krijgen. Ook wisten we niet zeker wat het wolvenaantal was dus Bappos kon net zogoed de wolf zijn, en wij neutraaltjes hebben toch de wolven nodig om het potje te winnen. En we vertraagde de progressie van de goedjes ermee. Laatste supportvraag was voor de memes :)

Al met al echt leuke instellingen Nonkel Jos, ik ga zeker sommige concepten "lenen" voor een toekomstig potje.
 
Reactiescore
1.014
@candui ik snap nog steeds niet waarom je die info over simeco niet deelde. Ik dacht echt dat je wolf hierdoor was.
Jij zat op t puntje van je stoel heh, om deze vraag te stellen ;-)

Ik wilde niet weer in de spotlight staan, dat ik als slechtje de neutraaltjes er eerst uit wilde hebben.
dus ik wilde zijn rol nog niet gelijk delen. Eerst checken bij de andere goedjes, wat precies de bedoeling was :rolleyes:
 
Reactiescore
141
Jij zat op t puntje van je stoel heh, om deze vraag te stellen ;-)

Ik wilde niet weer in de spotlight staan, dat ik als slechtje de neutraaltjes er eerst uit wilde hebben.
dus ik wilde zijn rol nog niet gelijk delen. Eerst checken bij de andere goedjes, wat precies de bedoeling was :rolleyes:
Naja ik kon je hier makkelijk op pakken en je als neutraaltje het potje uitwerken daardoor. Maar blijf het een vreemde move vinden haha.
 
Reactiescore
1.014
Naja ik kon je hier makkelijk op pakken en je als neutraaltje het potje uitwerken daardoor. Maar blijf het een vreemde move vinden haha.
Dat mag zeker, had het achteraf ook gelijk willen zeggen :)
 
Reactiescore
397
Overigens ben ik nacht 3 geïnfecteerd dus door de pil van CL (Mohniels). Ik nam aan dat de neutraaltjes dus ook wisten door de hint nacht 4 dat ik geïnfecteerd was. Ben wel benieuwd naar de andere pillen. De pls traps die ik weet waren: N1: Bengelactie N2: Rattenval (kreeg een stuk uit de wolvendiscord te zien) N3: Levensdrankje van sieb (ingezet door nonkel voor de lunch) N4: Pijl van cupido N5: Doodsdrankje (enkel te gebruiken op neutraaltjes of slechtes) van simeco N6: Zieneractie voor CAD.
 
Reactiescore
62
Was een leuk potje om mee te volgen!
Ik dacht echt dat de neutraaltjes met gemak gingen winnen maar dan ineens een koppel uit het niets.
Dacht niet dat het mogelijk was in dit potje omdat het niet tussen de rollen zat.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
1.498
Thanks @Killingsspreee. Ingelijks. Ik had het gevoel dat we 4d-chess tegen elkaar aan het doen waren waarbij we elkaar probeerde uit de tent te lokken. Ook ik heb mij kostelijk vermaakt van mij kant. Jammer dat we nét niet de streep haalde, want dat er 2 neutraaltjes zouden sneuvelen op een gegeven moment was ingecalculeerd, enkel het koppeltje met Simeco was voor mij echt out of the blue. Ik denk dat dat koppeltje Simeco-jij ons de das om gedaan heeft.

Btw @Crtl Alt Delete mijn complimenten overigens voor het goed onder de radar blijven als wolf. Erg netjes uitgespeeld. Ik had jou niet als wolf verwacht maar eerder DenDuvel of Jokersbrain aan het einde.

Ik vond de supportaanvraag btw echt een leuke toevoeging. Het was echt een tool die we als neutraaltjes konden inzetten om de boel flink te ontregelen wanneer we dachten dat dat nodig was. Ikzelf deed de supportaanvraag om mijzelf als een semi-bewezen goedje te krijgen. Je zag aan het potje dat de wolfjes het gemunt hadden op zijn hoofd en ik dacht hier goed gebruik gemaakt van te hebben. Een dag later hebben we als neutraaltjes Bappos gered omdat we wisten dat het zeker een wolf was en we wilden kijken of we in die chaos toch een andere belangrijke speler eruit kunnen krijgen. Ook wisten we niet zeker wat het wolvenaantal was dus Bappos kon net zogoed de wolf zijn, en wij neutraaltjes hebben toch de wolven nodig om het potje te winnen. En we vertraagde de progressie van de goedjes ermee. Laatste supportvraag was voor de memes :)

Al met al echt leuke instellingen Nonkel Jos, ik ga zeker sommige concepten "lenen" voor een toekomstig potje.
Als jullie het niet hadden gedaan, hadden waarschijnlijk de wolven mijn support gedaan.
 
Bovenaan