[Speeltopic] WvW #321 - Discord Wars

Reactiescore
1.271
Kunnen we allemaal arbeitman en bappos cancelen voor het in woorden van bappos "lunchen van messi op dag 1"?

Mvg
Messi
 
Reactiescore
332
Excuses aan herr @anthraxxol voor het niet geloven van de bengel claim. De wolven hadden het goed gespeeld door herr CAD bengel te laten claimen. Zelfs op het laatste moment twijfelde ik nog of er niet echt 2 bengels in het spel zaten, gezien er al zoveel speciaaltjes waren. Vandaar ook dat ik last-minute voor de zekerheid toch m'n schot op herr DenDuvel had gezet.

Ik had verwacht dat dat schot toch geen nut zou hebben, maar achteraf toch dom geweest.
 
Reactiescore
141
Excuses aan herr @anthraxxol voor het niet geloven van de bengel claim. De wolven hadden het goed gespeeld door herr CAD bengel te laten claimen. Zelfs op het laatste moment twijfelde ik nog of er niet echt 2 bengels in het spel zaten, gezien er al zoveel speciaaltjes waren. Vandaar ook dat ik last-minute voor de zekerheid toch m'n schot op herr DenDuvel had gezet.

Ik had verwacht dat dat schot toch geen nut zou hebben, maar achteraf toch dom geweest.
Nee joh, dat maakte het potje nog legendarischer.
 
Reactiescore
558
Overigens wel terechte opmerking dat de acties (pillen van MOH en traps) op voorhand vastgelegd moesten zijn. Al dan niet via de instellingen bekend gemaakt.
Alternatief kon zijn om ze op voorhand naar iemand van buitenaf te sturen.

Nu had de spelleider te veel invloed op het potje en ben van mening dat dit het voor KS onmogelijk maakte om ooit als geïnfecteerde te blijven leven. Zelfs zonder zijn verdachte posts was hij er wel uitgehaald.
 
Reactiescore
397
Overigens wel terechte opmerking dat de acties (pillen van MOH en traps) op voorhand vastgelegd moesten zijn. Al dan niet via de instellingen bekend gemaakt.
Alternatief kon zijn om ze op voorhand naar iemand van buitenaf te sturen.

Nu had de spelleider te veel invloed op het potje en ben van mening dat dit het voor KS onmogelijk maakte om ooit als geïnfecteerde te blijven leven. Zelfs zonder zijn verdachte posts was hij er wel uitgehaald.
Ik dacht dat jullie als neutraaltjes al lang wisten dat ik het was haha. Aangezien ik de pil dag 3 kreeg en de hint dag 4 kwam.
 
Reactiescore
397
Ik ging er vanuit dat de pls traps van dag 2 of 4 je geinfecteerd had.
Dat kon dus niet he. Dan kreeg ik een pil die ik zelf kon innemen of aan een ander kon geven. Als goedje had ik natuurlijk nooit de infectiepil op gebruikt. Het is niet zo dat bij pls traps de pil in je keel wordt gestopt. Daarnaast had ik dus inderdaad ook alle pls traps dus neutraaltjes zouden zeker moeten weten dat ik geïnfecteerd was. Mijn verdachte posts kwamen voor het grootste deel omdat ik de neutraaltjes wilde seinen dat ik met ze wilde samen werken :D.
 
Reactiescore
1.577
mja, doelbewust over de honderd woorden gaan was overpowered.
het is dat de goedjes dit zelfs niet opmerkten

Denk je dat ik dat doodsdrankje voor neutraaltjes zomaar introduceerde, cnegers? Als je doelbewust de regels omzeilt, vind ik wel een manier je te cancellen.

Huh waar ben ik herr vergeten dan?

Klopt, jouw rol was niet geopenbaard excuus. Maar jij ben wel een keer gezien (als dashba uiteraard).

Ijzeren Hein die niet kan sterven door lunch (waar dit anders wel zo is), was gewoon heel OP. Dat ik doelbewust die herr/fraulein negeerde was om 2/3 personen in staat te stellen mijn claim te bevestigen, dan zat je immers altijd met een overgebleven goedje er nog bij die nooit uit het spel kon gaan. Helaas mocht dit niet van de spelleiding.

Rekening houdend met twee beulen, drie jagers, twee explosiewolven en nog traps en pillen leek het mij goed om zo'n sterke rol erin te zetten. Een jager en beul durven er namelijk wel al eens een goedje uitknallen. Ik denk dat de ijzeren hein die balans dus wel rechttrok.

Alleen met je dan ook gewoon naar de rol spelen die je krijgt, Combino. Ipv de regels te omzeilen. Jammer dat je er zo kinderachtig mee omging.

Ik vond de supportaanvraag btw echt een leuke toevoeging. Het was echt een tool die we als neutraaltjes konden inzetten om de boel flink te ontregelen wanneer we dachten dat dat nodig was. Ikzelf deed de supportaanvraag om mijzelf als een semi-bewezen goedje te krijgen. Je zag aan het potje dat de wolfjes het gemunt hadden op zijn hoofd en ik dacht hier goed gebruik gemaakt van te hebben. Een dag later hebben we als neutraaltjes Bappos gered omdat we wisten dat het zeker een wolf was en we wilden kijken of we in die chaos toch een andere belangrijke speler eruit kunnen krijgen. Ook wisten we niet zeker wat het wolvenaantal was dus Bappos kon net zogoed de wolf zijn, en wij neutraaltjes hebben toch de wolven nodig om het potje te winnen. En we vertraagde de progressie van de goedjes ermee. Laatste supportvraag was voor de memes :)

De support is de speedboat. De credits daarvoor deel ik met @anthraxxol en @Calamus Incendium

Overigens ben ik nacht 3 geïnfecteerd dus door de pil van CL (Mohniels). Ik nam aan dat de neutraaltjes dus ook wisten door de hint nacht 4 dat ik geïnfecteerd was. Ben wel benieuwd naar de andere pillen. De pls traps die ik weet waren: N1: Bengelactie N2: Rattenval (kreeg een stuk uit de wolvendiscord te zien) N3: Levensdrankje van sieb (ingezet door nonkel voor de lunch) N4: Pijl van cupido N5: Doodsdrankje (enkel te gebruiken op neutraaltjes of slechtes) van simeco N6: Zieneractie voor CAD.

Calamus heeft twee pillen zelf genuttigd. De eerste leverde hem een muizenval op (> Sieb werd gezien), de andere leverde hem twee ravenstemmen op. De derde pil gaf hij aan KS en die bevatte een infectie.

Tips nooit gevonden, heb wel gezocht! (Als ik het niet vergat) Ik vond de regel van max 100woorden en herr en fraulein wel grappige en toffe regels. Pls traps niet zo fan van. Dat er 3 groepe waren vond ik ook heel tof!

- De tweede deadline: "Nagenoeg onzichtbaar via het dark web keek ook herr jojor likkebaardend toe" > verwijzing naar de rolbeschrijving van herr jojor ("zo donker dat hij niet gezien kan worden")
- Deadline vier: duidelijke verwijzing naar infectie
- recent twee tips in een post: "terwijl prille liefde ontluik" > verwijzing naar koppeltje en in de paint wordt duidelijk wie tot dezelfde groepjes behoren.
 
Reactiescore
558
Dat kon dus niet he. Dan kreeg ik een pil die ik zelf kon innemen of aan een ander kon geven. Als goedje had ik natuurlijk nooit de infectiepil op gebruikt. Het is niet zo dat bij pls traps de pil in je keel wordt gestopt. Daarnaast had ik dus inderdaad ook alle pls traps dus neutraaltjes zouden zeker moeten weten dat ik geïnfecteerd was. Mijn verdachte posts kwamen voor het grootste deel omdat ik de neutraaltjes wilde seinen dat ik met ze wilde samen werken :D.
dat hadden we zeker door,
maar om dan te gaan posten dat noah sws goedje is terwijl de vos het tegendeel bewees, en hij ook om de haverklap zonder frau/herr postte was niet zo'n tactische zet.
 
Reactiescore
1.577
Overigens wel terechte opmerking dat de acties (pillen van MOH en traps) op voorhand vastgelegd moesten zijn. Al dan niet via de instellingen bekend gemaakt.
Alternatief kon zijn om ze op voorhand naar iemand van buitenaf te sturen.

Nu had de spelleider te veel invloed op het potje en ben van mening dat dit het voor KS onmogelijk maakte om ooit als geïnfecteerde te blijven leven. Zelfs zonder zijn verdachte posts was hij er wel uitgehaald.

waarom zou een spellijder geen invloed mogen hebben op het potje?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Denk je dat ik dat doodsdrankje voor neutraaltjes zomaar introduceerde, cnegers? Als je doelbewust de regels omzeilt, vind ik wel een manier je te cancellen.



Klopt, jouw rol was niet geopenbaard excuus. Maar jij ben wel een keer gezien (als dashba uiteraard).



Rekening houdend met twee beulen, drie jagers, twee explosiewolven en nog traps en pillen leek het mij goed om zo'n sterke rol erin te zetten. Een jager en beul durven er namelijk wel al eens een goedje uitknallen. Ik denk dat de ijzeren hein die balans dus wel rechttrok.

Alleen met je dan ook gewoon naar de rol spelen die je krijgt, Combino. Ipv de regels te omzeilen. Jammer dat je er zo kinderachtig mee omging.



De support is de speedboat. De credits daarvoor deel ik met @anthraxxol en @Calamus Incendium



Calamus heeft twee pillen zelf genuttigd. De eerste leverde hem een muizenval op (> Sieb werd gezien), de andere leverde hem twee ravenstemmen op. De derde pil gaf hij aan KS en die bevatte een infectie.



- De tweede deadline: "Nagenoeg onzichtbaar via het dark web keek ook herr jojor likkebaardend toe" > verwijzing naar de rolbeschrijving van herr jojor ("zo donker dat hij niet gezien kan worden")
- Deadline vier: duidelijke verwijzing naar infectie
- recent twee tips in een post: "terwijl prille liefde ontluik" > verwijzing naar koppeltje en in de paint wordt duidelijk wie tot dezelfde groepjes behoren.

en de mohniels was de gekkou hayate!!

maar al met al mooi potje hebt u neergezet nonkelke
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.020
Rekening houdend met twee beulen, drie jagers, twee explosiewolven en nog traps en pillen leek het mij goed om zo'n sterke rol erin te zetten. Een jager en beul durven er namelijk wel al eens een goedje uitknallen. Ik denk dat de ijzeren hein die balans dus wel rechttrok.

Alleen met je dan ook gewoon naar de rol spelen die je krijgt, Combino. Ipv de regels te omzeilen. Jammer dat je er zo kinderachtig mee omging.
De regels stelden mij er gewoon toe in staat 'bewezen' te worden. Waarom zou ik daar geen gebruik van mogen maken? Voor heel wat rollen was het wel degelijk een gevaar om niet verklapt te worden, voor de ijzeren hein was gezien worden gewoon een sterkte, die ik probeerde uit te spelen. Gewoon handig gebruik gemaakt van de regels?
 

Deleted User - 487974942

Guest
Ik vond de supportaanvraag btw echt een leuke toevoeging. Het was echt een tool die we als neutraaltjes konden inzetten om de boel flink te ontregelen wanneer we dachten dat dat nodig was. Ikzelf deed de supportaanvraag om mijzelf als een semi-bewezen goedje te krijgen.
Persoonlijk vond ik dat maar een matige zet hoor. Je krijgt combino op een schoteltje en jij verpest het :p Heel erg veel geluk gehad dat de volgende dag Combino er alsnog uitging..
 
Reactiescore
1.577
De regels stelden mij er gewoon toe in staat 'bewezen' te worden. Waarom zou ik daar geen gebruik van mogen maken? Voor heel wat rollen was het wel degelijk een gevaar om niet verklapt te worden, voor de ijzeren hein was gezien worden gewoon een sterkte, die ik probeerde uit te spelen. Gewoon handig gebruik gemaakt van de regels?

Wat heb je aan je handigheidje als je sterft door spelbederf?
 
Bovenaan