[Speeltopic] WvW #321 - Discord Wars

Reactiescore
1.014
Ohja Herr KS
 
Reactiescore
397
Er zijn er twee die overduidelijk laten merken dat we ze kunnen vertrouwen, dat zijn: Herr Arbeitman en Herr Problieb.

Ik denk dat we op het moment in een positie verkeren waarbij we hun kunnen volgen. Ik volg graag Herr Problieb, omdat ik denk dat we met Herr Combino eruit veel informatie kunnen winnen, mocht hij wolf zijn: dan is er grote kans dat Herr Den Duvel dat ook is.
Waarom is Herr Arbeitman volgens jou te vertrouwen?

Stemmen: herr @een niet dubieuze naam herr @anders59 herr @I like trains. herr @mohniels1
 
Reactiescore
1.804
Ik heb Herr Blaasje al meerdere keren Herr zien vergeten zeggen, maar dat hij zijn posten achteraf weer goedzet. Iets waar je eerder als slechtje/neutraaltje op let. Vind hem ook anders spelen dan vorig potje. Dacht daarom dat hij samen met Herr duvel neutraaltjes zijn.
dit is aangepast??? Herr Wolf?
 
Reactiescore
332
Sorry hoor herr WatBlaasJeInMijnOor wat is dit gekke lynch stem zeg. Je gaf zelf aan dat je graag wilde weten wie de ervaren en minder ervaren spelers zijn. Zodat je een beetje kan vinden in de speelstijlen van de spelers. Ik zit op me mobiel dus beetje lastig om deze post op te zoeken.

Nu zit je te verkondigen dat je wel kan vinden wat herr Combino zegt. Je gaat mij niet wijs maken je even binnen een halve dag de speelstijl van Herr Bappos kent. Dit is een veel te gemakkelijke stem voor mijn gevoel.

Voor nu is het voor mij herr WatBlaasJeInMijnOor? als lynchstem.



Waarom zou je herr Arbeitman niet geloven?

Hierin doe je de aanname dat ik nog nooit met Bappos gespeeld heb, daar ga je eigenlijk al de fout in.
 
Reactiescore
397
Mijn gevoel waarom hij goedje is omdat ik hem al paar keer (bewust) Herr/Fraulein heb zien vergeten en dat er nog niemand voor uit is gekomen dat ze een slechte rol hebben gekregen.
Dit is niet waar, ik zie er maar één keer.

Herr @Speeder. Wat is er gezegd dan? Als je niet kan citeren, is zeggen voldoende. Maar er is geen manier hoe Herr @arbeitman hier bevestigd kan zijn?

Opvallend dat Herr BlaasOor nu komt aanzetten trouwens.
 
Reactiescore
561
Drie spelers nu op lynch met twee stemmen. Herr bappos wordt verdacht omdat Herr Dash geluncht is. Herr Combino kan Herr sieb je vertellen en Herr @arbeitman wil ik graag lynchen omdat hij in de trant van het potje dat ik wolf was met hem speelt en ik hem er voor aanzie om Herr Dash te lunchen.

Ik ben ook bereid om te switchen naar Herr blaasoor, zie hiervoor vorige pagina waarin ik twee quotes heb waar hij zichzelf wel heel erg indekt, daarnaast mengt hij zich niet echt in de stemmingen.

Ik speel helemaal niet op dezelfde manier, in dat potje ging ik gewoon door op iemand tot ik werd geloofd. Overigens was je er zelf niet vies van om er actiefjes uit te gooien in dat potje. En dat gebruik je nu als argument voor mij

Doorstreep herr ilt dan maar, ik snap wat je bedoelt herr ks. Herr blasoor lijkt me goed.. ik volg met herr arbeitman al ben ik niet geheel overtuigd

Dweil
ik kan me wel vinden in het verhaal op her arbeitman

Dweil

Wat mij betreft zitten daar zeker minstens 2 wolven in die een makkelijke meeloopstem geplaatst hebben.


Omdat ik het ermee eens ben ofc :) Herr Arbeit moet eruit! Herr KS

Moet ik je een Herr arbeitman goodie pakket opsturen om die obsessie van jou op te lossen? Dit is wel behoorlijk chanant hoe je al heel het potje zonder argument achter me aan huppelt.

herr Jojor => herr Combino Pastasaus

Moet ik mezelf nog redden door dit chanante wispelturig gedrag
 
Reactiescore
561
Overigens behoorlijk vreemd dat Herr KS zich elk potje probeert op te werpen alsof hij de BM is, maar telkens door chanant slecht spel gaan de goedjes er keer op keer uit door zijn spitsvondige tactieken?
 
Reactiescore
1.534
Gezien zijn band met Herr Calamus die ook als goedje wordt geacht, er speelt iets tussen die twee en er zou geen reden zijn dat zo overduidelijk te laten zijn als ze slechtjes zijn. Herr Problieb is eerder vandaag bewezen goedje geworden. @kil
 
Reactiescore
397
Gezien zijn band met Herr Calamus die ook als goedje wordt geacht, er speelt iets tussen die twee en er zou geen reden zijn dat zo overduidelijk te laten zijn als ze slechtjes zijn. Herr Problieb is eerder vandaag bewezen goedje geworden. @kil
Aha, jij hebt zijn rol. Goed!
 
Reactiescore
1.804
bedankt voor de heads up herr duvel
 
Bovenaan