[Speeltopic] WvW #321 - Discord Wars

Reactiescore
1.804
Drie spelers nu op lynch met twee stemmen. Herr bappos wordt verdacht omdat Herr Dash geluncht is. Herr Combino kan Herr sieb je vertellen en Herr @arbeitman wil ik graag lynchen omdat hij in de trant van het potje dat ik wolf was met hem speelt en ik hem er voor aanzie om Herr Dash te lunchen.

Ik ben ook bereid om te switchen naar Herr blaasoor, zie hiervoor vorige pagina waarin ik twee quotes heb waar hij zichzelf wel heel erg indekt, daarnaast mengt hij zich niet echt in de stemmingen.
hartelijk dank herr hesselke. Ik luister nog even naar herr @pr0blieeb . De theorie rond herr bappos houdt wat mij betreft ook steek. Herr blaasoor laat ik even links liggen.
 
Reactiescore
62
Hoe kom jij bij zeven goedjes? Bij voorkeur iedereen die gestemd heeft stemmen op iemand met 2 stemmen: Herr arbeitman, Herr Combino & Herr Bappos. Bij voorkeur voor Herr @arbeitman. Tenzij iemand wil switchen naar Herr @Blaasoor. Mijn voorkeur heeft nu Herr @WatBlaasJeInMijnOor? of @arbeitman eruit stemmen vandaag.
Ik heb Herr Blaasje al meerdere keren Herr zien vergeten zeggen, maar dat hij zijn posten achteraf weer goedzet. Iets waar je eerder als slechtje/neutraaltje op let. Vind hem ook anders spelen dan vorig potje. Dacht daarom dat hij samen met Herr duvel neutraaltjes zijn.
 
Reactiescore
1.014
Herr Combino zn rol ligt bij iemand.
Neem aan dat een slechtjesrol niet naar een ander slechtje wordt gestuurd.

anders heeft nonkel echt te veel invloed op t verloop van t spel
 
Reactiescore
1.804
Ik heb Herr Blaasje al meerdere keren Herr vergeten zeggen, maar dat hij zijn posten achteraf weer goedzet. Iets waar je eerder als slechtje/neutraaltje op let. Vind hem ook anders spelen dan vorig potje. Dacht daarom dat hij samen met duvel neutraaltjes zijn.
je bedoelt Herr Duvel?
 
Reactiescore
1.804
voorlopig stem ik op herr combino tenzij er nog een verrassend wending komt?
 
Reactiescore
1.014
Ik heb Herr Blaasje al meerdere keren Herr zien vergeten zeggen, maar dat hij zijn posten achteraf weer goedzet. Iets waar je eerder als slechtje/neutraaltje op let. Vind hem ook anders spelen dan vorig potje. Dacht daarom dat hij samen met Herr duvel neutraaltjes zijn.
Jij doet het ook..
 
Reactiescore
62
Dat Herr Bappos niet echt sportief luncht zie ik er ook wel in, maar Herr Dash is gestorven als beul, het kan prima zijn dat de rol gelekt is. Heeft iemand dat al gecontrolleerd bij Herr Dash? Anders even controlleren, want Herr combino kan het nu gewoon op Herr Bappos steken.
Herr dash heeft zich niet 3x versproken, daar ben ik zeker van.
 
Reactiescore
338
Doorstreep herr ilt dan maar, ik snap wat je bedoelt herr ks. Herr blasoor lijkt me goed.. ik volg met herr arbeitman al ben ik niet geheel overtuigd
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.295
Ik heb Herr Blaasje al meerdere keren Herr zien vergeten zeggen, maar dat hij zijn posten achteraf weer goedzet. Iets waar je eerder als slechtje/neutraaltje op let. Vind hem ook anders spelen dan vorig potje. Dacht daarom dat hij samen met Herr duvel neutraaltjes zijn.
Als speciaaltje wil jej e rol ook niet ineens bij de welp hebben?
 
Reactiescore
1.539
Er zijn er een aantal echt heel verwarrend bezig wat je voor mij verdacht maakt. Ben je een goedje, hou dan aub eens op met zoveel nonsense posten want het leidt af?
 
Reactiescore
293
herr KS

Ik had gisteren nog mijn twijfels bij herr Freaker en herr KS, maar die twijfels zijn inmiddels weggenomen.

Overigens herr
Bappos. Kan me goed vinden in wat herr Combino over hem zegt.
Sorry hoor herr WatBlaasJeInMijnOor wat is dit gekke lynch stem zeg. Je gaf zelf aan dat je graag wilde weten wie de ervaren en minder ervaren spelers zijn. Zodat je een beetje kan vinden in de speelstijlen van de spelers. Ik zit op me mobiel dus beetje lastig om deze post op te zoeken.

Nu zit je te verkondigen dat je wel kan vinden wat herr Combino zegt. Je gaat mij niet wijs maken je even binnen een halve dag de speelstijl van Herr Bappos kent. Dit is een veel te gemakkelijke stem voor mijn gevoel.

Voor nu is het voor mij herr WatBlaasJeInMijnOor? als lynchstem.


ik ook nog herr @killingsspreeee

Ik ga denk ik voor herr arbeitman, omdat ik het gevoel heb dat hij denkt veilig te zijn door te zeggen dat herr CI goedje is.

en dat hij heeft gewacht met zeggen, om de info te bewaren, maar toen kwamen er stemmen op hem
Waarom zou je herr Arbeitman niet geloven?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.295
Doorstreep herr ilt dan maar, ik snap wat je bedoelt herr ks. Herr blasoor lijkt me goed.. ik volg met herr arbeitman al ben ik niet geheel overtuigd
Deze post schreeuwt echt daT je wolf bent

De puntjes achter lijkt me goed, de indekking op het einde
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.295
hier is een reddingsactie op handen van herr combino dit kan niet anders
 
Reactiescore
1.014
Sorry hoor herr WatBlaasJeInMijnOor wat is dit gekke lynch stem zeg. Je gaf zelf aan dat je graag wilde weten wie de ervaren en minder ervaren spelers zijn. Zodat je een beetje kan vinden in de speelstijlen van de spelers. Ik zit op me mobiel dus beetje lastig om deze post op te zoeken.

Nu zit je te verkondigen dat je wel kan vinden wat herr Combino zegt. Je gaat mij niet wijs maken je even binnen een halve dag de speelstijl van Herr Bappos kent. Dit is een veel te gemakkelijke stem voor mijn gevoel.

Voor nu is het voor mij herr WatBlaasJeInMijnOor? als lynchstem.



Waarom zou je herr Arbeitman niet geloven?
Is jouw post niet wat te lang?! En verlies je je stem hiermee.

Dat hij zegt dat herr CI goedje is, betekent niet dat herr arbeitman dat ook is
 
Reactiescore
1.539
Er zijn er twee die overduidelijk laten merken dat we ze kunnen vertrouwen, dat zijn: Herr Arbeitman en Herr Problieb.

Ik denk dat we op het moment in een positie verkeren waarbij we hun kunnen volgen. Ik volg graag Herr Problieb, omdat ik denk dat we met Herr Combino eruit veel informatie kunnen winnen, mocht hij wolf zijn: dan is er grote kans dat Herr Den Duvel dat ook is.
 
Bovenaan