Top/Flopstammen

Reactiescore
864
Wat je hiermee stelt is dat er dus zeker wel waarheden in zitten alleen je die niet wilt toegeven omdat die (waarschijnlijk) negatief zijn voor Pugna,
Dat Melvin het deels overdrijft zal ook zeker waar zijn maar daar is het P&P voor, dat doet Sean hierboven immers ook door zo'n beetje elke stamgenoot van EWS te beschrijven als R2W

Tuurlijk zitten er waarheden in de post van Melvin, daar ga ik ook zeker niet over liegen. Alleen zwaar overdreven en veel dubbele punten waardoor ik niet reageer.

Ik heb volgens mij nergens gezegd dat EWS R2W is? Als dat wel het geval is, excuus.
Ik heb enkel aangegeven dat als de manier van recruiten vanuit Pugna R2W wordt benoemd, EWS net zo goed R2W is. Want EWS heeft ook grotere spelers gerecruit uit belang om niet weg gespeeld te worden(FF)? Daarnaast heb ik ook aangegeven dat EWS kritiek heeft over de ligging van Snow, terwijl ze zelf bewust Cacturne en Night Train ook ten oosten van (toenmalig) EWS hebben neergelegd.
 
Reactiescore
72
Wat durf jij te beweren man? Wij hebben meermaals een akkoord gehad over die dorpen. Eerst ging je ze vorige week geven. Dat ging niet door. Daarna ging je ze op 11/3 (vandaag) geven omdat je niet wou dat we er troepen in maakte + je GS voor munten wou (3-4 dorpen nota bene). Vandaag spreken we je erop aan en krijgen we gewoon geen reactie. Dat vind ik gewoon in en intriest.

En ja ik heb welgeteld 1 uur VV gedaan bij Tycoon omdat hij stage had + er helemaal alleen voorstond (geen stam toen weet je wel? ;)) Dit was puur een vriendendienst omdat hij onze co was op 76 en ik Cay gewoon een chille kerel vind.

Over het feit van de dorpen heb ik geen idee hoe de afspraken waren.

Daan heeft mij echt uit de nood geholpen dat moment. Ikzelf en men team zaten toen met een paar uur zonder bemanning.
Net omdat we co's waren op w76 heeft hij dit gedaan. Dit zonder enig eigen belang. Het enigste wat hij toen gedaan heeft was taggs gezet. Hieronder zie je dat hij maar 31 min vv heeft genomen.
1615545409540.png

En volgens mij zet ik hier meer mezelf voor schut dan. Wetend dat ze ooit nog tegen ons gaan. Ik ben gewoon 100% zeker dat Daan te vertrouwen is en dat ook enkel hij op de vv zat.
Dus ik vind dat niemand dit UM of Shock mag doorsteken. Dit was puur een vriendendienst niets meer!

Volgens mij hadden veel spelers hier helemaal wat anders gedaan in de plaats van Daan ;)
 
Reactiescore
903
Wat een liefde <3
 
Reactiescore
253
Over het feit van de dorpen heb ik geen idee hoe de afspraken waren.

Daan heeft mij echt uit de nood geholpen dat moment. Ikzelf en men team zaten toen met een paar uur zonder bemanning.
Net omdat we co's waren op w76 heeft hij dit gedaan. Dit zonder enig eigen belang. Het enigste wat hij toen gedaan heeft was taggs gezet. Hieronder zie je dat hij maar 31 min vv heeft genomen.
Bekijk bijlage 27750

En volgens mij zet ik hier meer mezelf voor schut dan. Wetend dat ze ooit nog tegen ons gaan. Ik ben gewoon 100% zeker dat Daan te vertrouwen is en dat ook enkel hij op de vv zat.
Dus ik vind dat niemand dit UM of Shock mag doorsteken. Dit was puur een vriendendienst niets meer!

Volgens mij hadden veel spelers hier helemaal wat anders gedaan in de plaats van Daan ;)

Thx Cay! Verder trek ik me ook niet veel aan wat die gast van Dom Perignon over me te zeggen heeft. Uit pm-conversaties is immers al gebleken dat met het account niet te praten valt. Denk dat hij zelf wel beseft dat het nogal een sneue actie van em was en hopelijk kunnen we het hierbij laten rusten.
 
Reactiescore
1.585
Reactiescore
1.075
Dit is toch gewoon comedy gold? Alsjeblieft Mark Rutte maak een uitzondering voor de show van deze man, het volk snakt er na!

Als je niet de juiste boosters hebt ben je sowieso rip. Dit was het geval bij de massa van shock op mij. Waar stacks braken door het gebrek aan degelijke deffboosters. Ik herinner me stacks van 60k die braken na 3 en halve clears etc hierdoor.
 
Reactiescore
736
Thx Cay! Verder trek ik me ook niet veel aan wat die gast van Dom Perignon over me te zeggen heeft. Uit pm-conversaties is immers al gebleken dat met het account niet te praten valt. Denk dat hij zelf wel beseft dat het nogal een sneue actie van em was en hopelijk kunnen we het hierbij laten rusten.

Sneue actie? Ik denk dat je hier suggereert naar je eigen gedrag? Dorpen bedelen waarbij je Venari hebt gebruikt en dan ook nog eens tegen VVen, al is het maar 30 min voor een vriend, je zou beter moeten weten.
 
Reactiescore
253
Sneue actie? Ik denk dat je hier suggereert naar je eigen gedrag? Dorpen bedelen waarbij je Venari hebt gebruikt en dan ook nog eens tegen VVen, al is het maar 30 min voor een vriend, je zou beter moeten weten.

Waar hebben wij Venari gebruikt? We hadden een GAP met als doel Run! weg te werken, dit is gelukt. Voor ons was er daarom ook geen noodzaak om de GAP in stand te houden aangezien zowel UM als Chu hierdoor vast kwamen te liggen. Dan is het toch logisch dat die verbroken wordt?

Verder is het geen dorpen bedelen he Tom, we hebben een lijn afgesproken en hadden al weken met de mannen van Unresolved afgesproken dat deze dorpen naar ons gingen. Toen gingen jullie phalanxen verleggen, kwamen die dorpen in Dom's bezit en hielden jullie ons aan het lijntje door te zeggen dat we deze dorpen wel gingen krijgen, maar uiteindelijk breken jullie je woord gewoon.

Ik durf toe te geven dat die VV een dubieuze actie was, maar zoals je zelf weet was dat een vv'tje van 31 minuten om voor Cay wat te taggen. Ik denk dat we beiden toch wel beseffen dat dit geen enkele impact heeft gehad op het (matige) eindresultaat op Tycoon, of niet?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
736
Waar hebben wij Venari gebruikt? We hadden een GAP met als doel Run! weg te werken, dit is gelukt. Voor ons was er daarom ook geen noodzaak om de GAP in stand te houden aangezien zowel UM als Chu hierdoor vast kwam te liggen. Dan is het toch logisch dat die verbroken wordt?

Verder is het geen dorpen edelen he Tom, we hebben een lijn afgesproken en hadden al weken met de mannen van Unresolved afgesproken dat deze dorpen naar ons gingen. Toen gingen jullie phalanxen verleggen, kwamen die dorpen in Dom's bezit en hielden jullie ons aan het lijntje door te zeggen dat we deze dorpen wel gingen krijgen, maar uiteindelijk breken jullie je woord gewoon.

Ik durf toe te geven dat die VV een dubieuze actie was, maar zoals je zelf weet was dat een vv'tje van 31 minuten om voor Cay wat te taggen. Ik denk dat we beiden toch wel beseffen dat dit geen enkele impact heeft gehad op het (matige) eindresultaat op Tycoon, of niet?

Er zijn nog wel meer dingen niet in de haak, gister ook al tegen Dirk uitgelegd. Maar goed, ik ga dat niet allemaal op het AF gooien.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
0624ef021243f20225a20e86cb13c0e7.png
 
Bovenaan