Top/Flopstammen

Reactiescore
2.444
Ik heb letterlijk al jullie gezeik omgezet in wereldafspraken, het bij elke leiding voorgelegd en nergens een inhoudelijke reactie gekregen?

Dat jij het 'gezeik' op een bepaalde manier interpreteert betekend niet dat andere het hier mee eens zijn, zo werkt de wereld niet. De stammen zullen vast nog wel inhoudelijk reageren en met een counter voorstel komen, zoiets kost alleen tijd (net als altijd bij wereldafspraken). De manier waarop je het hier alleen door probeert te drukken in een verkapte vorm van P&P zullen er weinig waarderen.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Eerste punt, over welke 3 spelers heb je het nu precies?

Maar leuk lijstje van 2 hele punten, pakken we even jouw stam Pugna erbij:

1. Rekrutering van een 8ste lid, buiten wereldinstellingen om;
2. Het internen van dorpen achter vijandelijke linies bij Death;
3. Extreme rim-jump via Are You Serious vol in de rim van Signum (wel direct grote stam);
4. Een bg met Illy en Finis om extra kwantiteit te pakken;
5. Het verplicht internen van andere Signumspelers geregeld door Illy voor extra kwantiteit;
6. Een bg met Resist voor extra kwantiteit;
7. Een GAP met Tycoon tegen Venari/Death voor extra kwantiteit;
8. Een BG/Fusie met Death voor extra kwantiteit;
9. VV's scoren bij een andere top 4 stam om massa's te deffen;

Ik heb hier direct al 8 punten waar jullie op redelijk extreme manieren extra kwantiteit proberen te pakken, iets waar je EWS niet tot nauwelijks van kan beschuldigen. Als er hier één partij is die geen recht van spreken heeft en de wereld probeert te verzieken om hun eigen gebrek aan kwaliteit te maskeren is het Pugna wel.

Nogmaals, grow some balls en accepteer die wereldafspraken. We hebben allemaal 1/4de van de taart dus laten we kijken wie het beste TW kan spelen.
Vergeet niet Illy die een heel continent jumped voor een edelspam dorp in cluster/front van Achilleus.
477|553
477|559
 
Reactiescore
260
Dat jij het 'gezeik' op een bepaalde manier interpreteert betekend niet dat andere het hier mee eens zijn, zo werkt de wereld niet. De stammen zullen vast nog wel inhoudelijk reageren en met een counter voorstel komen, zoiets kost alleen tijd (net als altijd bij wereldafspraken). De manier waarop je het hier alleen door probeert te drukken in een verkapte vorm van P&P zullen er weinig waarderen.

Dat een tegen voorstel en uitgebreide inhoudelijke reactie tijd kost kan ik zeker wel snappen. Maar naar mijn weten is er ook nog geen een stam geweest die heeft gezegd "Goh exacte uitwerking weten we nog niet helemaal, maar laten we eens serieus om tafel gaan zitten binnenkort om er een mooie wereld van te maken op kwaliteit". Zo'n soort geluid heb ik (naar mijn weten) nog niet voorbij zien of horen komen vanuit de grote stammen. Terwijl het AF wel lekker doorgaat met discussiëren (lees: moddergooien). Dat is in mijn ogen gewoon een gemiste kans en het is te makkelijk om Melvin zijn oproep tot wereldafspraken als P&P weg te zetten. Immers als EWS zo'n enorme baat heeft bij spel in de grijze zone, zou Melvin toch wijselijk zijn mond houden? Geen afspraken = meer voordeel in dat geval.
 
Reactiescore
1.585
Vergeet niet Illy die een heel continent jumped voor een edelspam dorp in cluster/front van Achilleus.
477|553
477|559

En nu ook bij Venari ;) 477|553 en 477|559.

Ik vind het daarnaast buiten de bovengenoemde post van Ezra wel belachelijk dat king en living als r2w accounts worden beschouwd. Toen het team van king gevormd werd was het eerste agendapuntje een andere stam vinden aangezien FF gwn kwaliteiten tekort zou komen.

Destijds waren wij net 110k en living was niet heel veel groter, er waren overigens nog geen “fronten” of amper stamclusters. Hoe kan dit dan r2w zijn? Night train snap ik en dat is ook gewoon bewust gedaan door ons zel , dat zullen we nooit ontkennen.
 
Reactiescore
634
Denk eerlijk gezegd dat er helemaal geen moeite genomen moet worden om wereldafspraken te willen maken.
Meeste zijn al bekend dat zij geen gehoor hebben aan enige vorm van afspraken en de afgelopen werelden tonen ook aan dat de wereldafspraken enkel bij mooie woorden blijven.

Daarbij zou het niet nodig moeten zijn om afspraken op papier te hebben staan.
Bijna elke speler weet welke het gaan zijn en dus kunnen zij zelf voorbeeld geven door zulke acties niet te doen
 
Reactiescore
106
Is er al een wereld geweest waar de mensen zich ooit al aan de wereldafspraken hebben gehouden of de sancties eerlijk geaccepteerd hebben zonder alles te verdraaien ? Elk wereldforum met wereldafspraken ontspoort na een tijd in hele discussies over de wereldafspraken en de grijze gebieden etc. Begin er gewoon niet aan en speel het spel zoals tribalwars het wil.
 
Reactiescore
2.064
En nu ook bij Venari ;) 477|553 en 477|559.

Ik vind het daarnaast buiten de bovengenoemde post van Ezra wel belachelijk dat king en living als r2w accounts worden beschouwd. Toen het team van king gevormd werd was het eerste agendapuntje een andere stam vinden aangezien FF gwn kwaliteiten tekort zou komen.

Destijds waren wij net 110k en living was niet heel veel groter, er waren overigens nog geen “fronten” of amper stamclusters. Hoe kan dit dan r2w zijn? Night train snap ik en dat is ook gewoon bewust gedaan door ons zel , dat zullen we nooit ontkennen.

Dat zijn de zelfde coords???
 
Reactiescore
270
Eerste punt, over welke 3 spelers heb je het nu precies?

Maar leuk lijstje van 2 hele punten, pakken we even jouw stam Pugna erbij:

1. Rekrutering van een 8ste lid, buiten wereldinstellingen om;
2. Het internen van dorpen achter vijandelijke linies bij Death;
3. Extreme rim-jump via Are You Serious vol in de rim van Signum (wel direct grote stam);
4. Een bg met Illy en Finis om extra kwantiteit te pakken;
5. Het verplicht internen van andere Signumspelers geregeld door Illy voor extra kwantiteit;
6. Een bg met Resist voor extra kwantiteit;
7. Een GAP met Tycoon tegen Venari/Death voor extra kwantiteit;
8. Een BG/Fusie met Death voor extra kwantiteit;
9. VV's scoren bij een andere top 4 stam om massa's te deffen;

Ik heb hier direct al 8 punten waar jullie op redelijk extreme manieren extra kwantiteit proberen te pakken, iets waar je EWS niet tot nauwelijks van kan beschuldigen. Als er hier één partij is die geen recht van spreken heeft en de wereld probeert te verzieken om hun eigen gebrek aan kwaliteit te maskeren is het Pugna wel.

Nogmaals, grow some balls en accepteer die wereldafspraken. We hebben allemaal 1/4de van de taart dus laten we kijken wie het beste TW kan spelen.

En dan nog naar andere partijen wijzen. Schrijnend wel.
 
Reactiescore
2.064
Wel objectief lijstje tho!

Misschien moeten we nog wat meer kwantiteit regelen binnen Pugna, voor nog meer kans om te winnen. Van onze kwaliteit moeten we het namelijk niet hebben. Zijn jullie ook zo benieuwd naar een massa vanuit Pugna, kan nooit veel soeps zijn met die prutsers!
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wel objectief lijstje tho!

Misschien moeten we nog wat meer kwantiteit regelen binnen Pugna, voor nog meer kans om te winnen. Van onze kwaliteit moeten we het namelijk niet hebben. Zijn jullie ook zo benieuwd naar een massa vanuit Pugna, kan nooit veel soeps zijn met die prutsers!

Heb nog niemand het zien weerleggen
 
Reactiescore
1.145
Ik zie dat het probleem vooral EWS is ik stel voor dat alle andere stammen een bg nemen om ews weg te klappen.
Nadat die strijd is geweest kunnen er zonder problemen werelden afspraken gemaakt worden. :biggrin:

EWS is dan toch de enig overgebleven stam :boer:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Misschien Chameleon, maar Cacturne is daar zeker weten bewust neergelegd.

Dit is echt totale bullshit hahaha hou op

Cacturne is gewoon random op deze wereld begonnen om een beetje te kloten op deze wereld. Dat EWS een stam zou worden als het nu is hadden we nooit verwacht. Laat staan dat we hebben gekeken waar we tactisch konden liggen tegenoverandere stammen
 
Reactiescore
2.064
Heb nog niemand het zien weerleggen

Geen zin om op dit soort onzin berichten te reageren. De helft is namelijk (gedeeltelijk) onwaar, je hebt het lekker uitermate overdreven.

Dit is echt totale bullshit hahaha hou op

Cacturne is gewoon random op deze wereld begonnen om een beetje te kloten op deze wereld. Dat EWS een stam zou worden als het nu is hadden we nooit verwacht. Laat staan dat we hebben gekeken waar we tactisch konden liggen tegenoverandere stammen

Heb er genoeg bewijs van dat Cacturne lekker bij hun vriendjes zijn gestart hoor. Ontkennen is zinloos tegen master rinus.
 
Reactiescore
1.283
Dat zijn de zelfde coords???

Excuses, Luc(k) neemt de vrijdagmiddagborrel altijd erg serieus en begint stipt om 12:00

Geen zin om op dit soort onzin berichten te reageren. De helft is namelijk (gedeeltelijk) onwaar, je hebt het lekker uitermate overdreven.

Wat je hiermee stelt is dat er dus zeker wel waarheden in zitten alleen je die niet wilt toegeven omdat die (waarschijnlijk) negatief zijn voor Pugna,
Dat Melvin het deels overdrijft zal ook zeker waar zijn maar daar is het P&P voor, dat doet Sean hierboven immers ook door zo'n beetje elke stamgenoot van EWS te beschrijven als R2W
 

Deleted User - 487957763

Guest
Geen zin om op dit soort onzin berichten te reageren. De helft is namelijk (gedeeltelijk) onwaar, je hebt het lekker uitermate overdreven.



Heb er genoeg bewijs van dat Cacturne lekker bij hun vriendjes zijn gestart hoor. Ontkennen is zinloos tegen Stabber rinus.
Fixed it
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Geen zin om op dit soort onzin berichten te reageren. De helft is namelijk (gedeeltelijk) onwaar, je hebt het lekker uitermate overdreven.



Heb er genoeg bewijs van dat Cacturne lekker bij hun vriendjes zijn gestart hoor. Ontkennen is zinloos tegen master rinus.
Dat we zijn meegestart met kyuka en chameleon lijkt me duidelijk. Maar dat cacturne ergens is neergelegd uit tactische overwegingen tegen andere stammen is een heel ander verhaal.
 
Reactiescore
2.064
Pas op, ik pak jullie vriendinnen
 
Bovenaan