Top/Flopstammen

Reactiescore
2.064
Reactiescore
634
Hierbij feliciteer ik de meiden - jongetjes uit EWS en aanhang.
Natuurlijk kan ik mijn Padawan Zidan niet vergeten.

Wel zeer triest dat EWS eerst met leugens de AF vol had gesmeten en nu gretig gebruik heeft gemaakt van Punic en OLT.
Voor mijn gevoel is het wel heerlijk dat EWS zoveel hulp heeft moeten inroepen :)

Al bij al,
Aanvallers hebben wel goed hun best gedaan. De aanvallen waren goed verzorgd !
Ook de onderlinge coördinatie was zeer goed !
Enige wat ik nu hoop, dat met komst van nieuwe script regels, dit soort massa's verleden tijd gaan worden.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Hierbij feliciteer ik de meiden - jongetjes uit EWS en aanhang.
Natuurlijk kan ik mijn Padawan Zidan niet vergeten.

Wel zeer triest dat EWS eerst met leugens de AF vol had gesmeten en nu gretig gebruik heeft gemaakt van Punic en OLT.
Voor mijn gevoel is het wel heerlijk dat EWS zoveel hulp heeft moeten inroepen :)

Al bij al,
Aanvallers hebben wel goed hun best gedaan. De aanvallen waren goed verzorgd !
Ook de onderlinge coördinatie was zeer goed !
Enige wat ik nu hoop, dat met komst van nieuwe script regels, dit soort massa's verleden tijd gaan worden.

Eerlijk is eerlijk, we weten beide waar jij een compliment (of waar wij vooral een reprimande) voor moet krijgen :biggrin::biggrin:
 
Reactiescore
1.918
Beste mensen

Ik had zeer slecht geslapen afgelopen nacht door de storm. Met mijn slaperig hoofd was ik ervan overtuigd dat het vandaag en niet volgende week Wereld Downiedag was. In het kader hiervan heb ik dan ook speciaal voor coruskrantje 23 edelmannekes laten doodgaan zodat ook zijn padawan Zidanneke een rustige edelplanning had.

Bij deze mijn excuses voor de verwarring.
 
Reactiescore
344
Ja je hebt dingen zoals oost Indisch doof, dat je dingen niet hoort wat je hoort te horen. Of waarnemingen die niet gezegd zijn maar je graag hoort. Valt dit nou onder hallucinaties ? Of kan ook zijn dat ik gewoon weg dit gedroomd had, werd wel wakker met een natte boxer namelijk!
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Complimenten aan Champ en Coruscant voor de inzet dit weekend, het waren leuke battles!
 
Reactiescore
344
Zou me niks verbazen jij gooit ze namelijk zelfs op je stamgenoten ;)
True.
Wel even het hele verhaal vermelden aub :p
Punt 1 - stamleden een aanval sturen, word bezoek.
Punt 2 - was die aanval een persoonswisseling, al voorheen toegekend als grove fout van mij.


En ja als je niet doet wat ik zeg, krijg je katas ! Als je zegt ews flop, krijg je katas. Als je ademt krijg je katas ! Voor de rest doe ik er niet aan.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wat zijn dit voor gekke NewGen tactieken:

Je verliest 100 dorpen aan EWS en dan jump je naar Venari om daar te edelspammen xD?
 
Reactiescore
260
En ja als je niet doet wat ik zeg, krijg je katas ! Als je zegt ews flop, krijg je katas. Als je ademt krijg je katas ! Voor de rest doe ik er niet aan.
Gegroet Grepolitaan
 
Reactiescore
2.064
Wat zijn dit voor gekke NewGen tactieken:

Je verliest 100 dorpen aan EWS en dan jump je naar Venari om daar te edelspammen xD?

Jij noemt het NewGen tactieken, ik noem het liever Melvins tactiek!
 
Reactiescore
1.585
Ben je klaar met de vv ?

En wilde al zeggen 71 deed je stam niet veel anders hoor

Niemand uit EWS heeft vv gedraaid hoor ;) de credits gaan volledig naar Venari.
 
Reactiescore
2.064
BG venari en EWS confirmed
 
Reactiescore
903
Wij hoeven niet afhankelijk te zijn van een derde, gewoon op eigen kracht! Maar wel leuk dat er conclusies getrokken worden die echt op niks gebaseerd worden
 
Bovenaan