[Speeltopic] WvW #323

Reactiescore
32
@I like trains. Ik ben zeker niet de meeste actieve geweest maar ik was ook zeker niet degene die er amper was als je naar de gemiddelde activiteit over het geheel kijkt. En dat werkt namelijk ook niet echt motiverend.

Verder heb ik ook gewoon heel de dag gewerkt en zit ik nu pas echt rustig achter PC.
 

Deleted User - 487974942

Guest
IK OPPER DE ZIENER OM MIJ TE BEKIJKEN!!!!
DAARUIT ZAL BLIJKEN DAT IK GOEDJE BEN

EN DAT VERMOORDERSPREIDJE ZIJN MOND VOORBIJ HEEFT GEPRAAT
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik ben het wel met bappos eens wat het claimen betreft.

Dit is gewoon lijstjes afgaan en afstrepen.

Wie heeft er nog geen claim staan? Dan hoop ik dat ze dit zo houden.
 
Reactiescore
32
Heb net even alles teruggelezen en ik denk dat er een mogelijks een slechtje tussen Simeco & Prolieb zit. Beiden laten af en toe hun kopje eens zien, zonder enige inbreng, en zijn dan weer weg.

Dus Simeco.

Bappos lijkt er toch aan te gaan maar mijn stem op Jojor gisteren werd als meelopen gezien dus dan maar zo vandaag.
 

Deleted User - 487974942

Guest
Typisch wolfs
Zeggen van twee mensen dat ofwel de ene of de andere wolf is, de ene eruit stemmen, en dan de dag erop zeggen:
he wat jammer nou, dan moet de andere het wel zijn

en ondertussen 2 vruchtvolle burgers dood!!

Bovendien steek ik mijn kop boven het zand zodat ik niet dood zou gaan, omdat zonder mij, wij, de goedjes niet kunnen winnen.
 
Reactiescore
723
Huidige stemmen op simeco en bappos, heb bij beide geen idee. Beide inactief.
simeco, ben benieuwd of er na mij nog gaan beslissen i.p.v. een duidelijke lynch.
 
Reactiescore
1.804
voor mij is het wel duidelijk

bappos
 
Reactiescore
1.014

Deleted User - 487974942

Guest
gelieve mij een wapen op te sturen bappos!! dan zal ik bewijzen dat je wapensmid bent
 
Bovenaan