[Speeltopic] WvW #323

Reactiescore
397
Ik denk dat het orakel over jojor kan gaan. Ik zie alleen KS met stem op jojor
Dit is een goed punt. Jojor of I Like Trains. zouden ook mijn verdachten zijn voor een orakel. Dit zou verklaren waarom hij naar mij gaat.

Edit: Candiu heb ik nog benoemd en bappos is een mogelijk. Bovenstaande lijken mij het meest logisch.
 

Deleted User - 487974942

Guest
ik ontken noch bevestig iets op de klaagmuur gezet te hebben
 
Reactiescore
358
Mijn excuses voor mijn afwezigheid vandaag, ik zal proberen alsnog enkele dingen te beantwoorden:

Goedemorgen. Ik kon door omstandigheden niet rond de DL aanwezig zijn. Wat wel mn bedoeling was.

ik zag ergens een citaat van mij. En heen en weer “gestem” rondom Milow en Joker.

Ik hoop dat vandaag meer brengt, want op de 1e 5 pagina’s is niet iets duidelijks te vinden. En vallen we elkaar nu alleen aan op woordgebruik.

Een vreemde tactiek is ook een tactiek. Ik zie het meer als een toneelstukje tussen jullie, dan dat het echt gemeend is vanuit jouw kant.

Jij bent weer een potje opvallend onopvallend aan het spelen. Nadat ik je gisteren verweet van geen kant te willen kiezen, heb je niets inhoudelijkers bijgebracht. Waarom niet?

Het gebruik van het woord 'infectiewolfke' vind ik interessant. Vooral omdat ik dit qua taalgebruik normaal helemaal niet bij je vind passen. Beetje makkelijke insinuatie die veel mensen volgen.

Makkelijke insinuatie? Maybe, maar op dat moment wel zowat het enige waar je iets mee kon doen. Op zijn minst lokte het een reactie uit, al was mijn conclusie uiteindelijk fout. Maar mijn implicatie van "het lijkt alsof er mensen samen spelen" blijkt dan weer wel correct te zijn.

En voor dat taalgebruik wil ik je nogmaals er aan herrineren dat ik een Vlaming ben, wat je de vorige keer ook al vergeten was. "-ke" is dan niet zo heel bizar :p

Jokersbrain komt zoekend en agressief over. Hij neemt risico met zijn vroege stem en probeert mensen uit te lokken. Hij speelt te ongecontroleerd en chaotisch om een wolf te zijn in mijn optiek.

Voorlopig ben ik het hier met je eens.

Op dit moment krijg ik heel moeilijk hoogte van veel spelers, wat mijn stem lastig maakt. Ik neigde heel erg naar ILT, maar er is iets wat hij in de vorige potje dat hij wolf was deed dat ik nog niet heb gezien. Opvallend vind ik zijn vragende zinnen in zijn verdenkingen aan het front Milow/MikeTijger.

Waarom vind je mijn vragende stijl opvallend? Net in een situatie waar er amper informatie is (zoals gisteren zeker het geval was) is het net nuttig om veel vragen te stellen. Je leert er altijd minstens iets uit.

Daarnaast heb ik ietwat bias tegen hem heb ik het gevoel. Hetzelfde geldt voor DenDuvel, vorig potje heb ik heel geforceerd geprobeerd die bias van me af te zetten en hij bleek wolf toen ik dat gevoel had. Ik heb heel erg het gevoel dat er twee goedjes op lynch staan en het beste om te doen voor wolven is te doen alsof er iemand 'gered' wordt en dat één van de twee een wolf is. Zijn stem op Jokersbrain valt me dan ook op. Vooral omdat zijn reden is dat Jokersbrain als eerste op Milow stemt. Dit lijkt me juist niet heel wolfs.


De schijnwerpers op Duvel snap ik minder. Misschien heb ik hier over gelezen, maar ik zie vooral dat je hier je gevoel gebruikt. Dat mag, maar er zijn best wat mensen op meegelopen vandaag. Heb ik iets gemist?


Prima dag. Veel informatie uit de lynch en welp kwijt.

Edit: Orakel in het spel. De rol van de speler die je hebt gestuurd, is wolp.
Edit 2: @Orakel Je kan wat mij betreft claimen. Dan krijgen we de wolp er in elk geval uit en de kans dat er meer dan een welp + wolp inzitten is bijzonder klein. Mocht het iemand zijn die al op lynchen komt te staan vandaag dan mag je ook best anoniem blijven, maar mocht het orakeltarget niet op lynch staan dan is claimen het wel waard denk ik. De kans dat er nog een welp/wolp inzit is miniem en bengel/cherubijntje kan je beschermen voor lunch (cherubijntje kan jouw rol immers gebruiken om te beschermen).

Akkoord. Sowieso dat er een cherubijntje en/of een bengel in zal zitten, dus deze play is volgens mij de moeite waard.

Ik denk dat het orakel over jojor kan gaan. Ik zie alleen KS met stem op jojor
Dit is een goed punt. Jojor of I Like Trains. zouden ook mijn verdachten zijn voor een orakel. Dit zou verklaren waarom hij naar mij gaat.

Correct, ik denk dat Jojor of Bappos (qua BM stemming) de uitgelezen kansen zijn.

Er zit trouwens ook een slet in het spel.
 
Reactiescore
397
En voor dat taalgebruik wil ik je nogmaals er aan herrineren dat ik een Vlaming ben, wat je de vorige keer ook al vergeten was. "-ke" is dan niet zo heel bizar :p

Akkoord, vond het een beetje populistisch en niet ILT's klinken. Ligt aan mij waarschijnlijk.

Waarom vind je mijn vragende stijl opvallend? Net in een situatie waar er amper informatie is (zoals gisteren zeker het geval was) is het net nuttig om veel vragen te stellen. Je leert er altijd minstens iets uit.

Vragen stellen is goed, maar ik vind dat als je zegt 'misschien infectiewolfke?'. Je uiteindelijk een andere het definitieve antwoord laat geven. Ben het met je eens.

De schijnwerpers op Duvel snap ik minder. Misschien heb ik hier over gelezen, maar ik zie vooral dat je hier je gevoel gebruikt. Dat mag, maar er zijn best wat mensen op meegelopen vandaag. Heb ik iets gemist?
Heb ik hier uitgelegd. Ik word gevraagd wat ik van hem vind en geef antwoord. Ik vind zijn stem op Jokersbrain met redenatie niet sterk.

Akkoord. Sowieso dat er een cherubijntje en/of een bengel in zal zitten, dus deze play is volgens mij de moeite waard.
Na enig nadenken, laat het orakel later morgen maar claimen. Misschien is degene die we op lynch zetten wel het target.

Correct, ik denk dat Jojor of Bappos (qua BM stemming) de uitgelezen kansen zijn.

Jojor & jij lijken me het meest waarschijnlijk. Gevolgd door Bappos en daarna Candiu. Allen mensen die alleen ik verdacht en de burgemeester.

Er zit trouwens ook een slet in het spel.
Goede informatie.
Sterke post. Ik neig naar een ander orakeldoelwit, vanwege je reactie op mijn idee om het orakel te laten claimen. Bedankt.
 
Reactiescore
358
Mijn BM stam gaat overigens naar KS. Ik stemde initieel op Bappos, maar het verschil in bijdrage en activiteit is wel enorm duidelijk op dit moment. Dit met de kanttekening dat een orakelvisioen van een slechtje delen je niet per sé bewezen goedje maakt, maar dat het mij wel aanstaat hoe hij actief aan het zoeken is, zelfs voor het visoen.

Ik ga mijn lynchstem ook al op
Jojor zetten, vanwege wat er al besproken is, maar ook omdat ik na het bijlezen denk te weten wie het orakel is. Als dit zo is, is het toch een ietwat merkwaardige keuze van het orakel, vind ik.

Ik zou het orakel dan ook willen oproepen om, als hij vandaag anoniem wenst te blijven, toch ook de BM te checken vannacht. Op die manier hebben we die zekerheid toch op z'n minst.
 
Reactiescore
3.586
Waarom zou het orakel Jojor bekijken, nieuwe speler en amper wat gezegd, slaagt op zeer weinig wat mij betreft.
 
Reactiescore
1.014
Dit kan onwetenheid zijn hoor. Maar een orakel laten claimen na 1 actie is toch niet wat we willen? Zeker niet als je het baseert op het eventueel aanwezig zijn van een cherubijntje/bengel.
Een actie van een orakel is een zekerheid. Vertrouwen op een geslaagde van cheru/bengel niet. Ik wil dan ook zeker aanraden om het Orakel anoniem te laten blijven!

Ik ben zeker ook blij met de activiteit van KS en zal dan ook mijn BM stem naar hem wijzigen, ook al was bappos mijn eerst keuze.
Bappos is niet actief zoals ik gewend ben en komt met rare acties als hij even online komt. Dat begon met de “meeloopstem” op milow.

Maar los daarvan is KS sowieso actief
op zoek en betrekt iedereen bij het potje.

Frustatiepuntje voor mij nu is, dat ik alles sinds orakelvisioen heb terug gelezen en het niet kan vinden waar KS en ILT het over hebben.
 
Reactiescore
1.014
Milow Denduvel
Mijn stem helaas niet meer geldig al maakte het geen verschil in het resultaat. Ik heb alvast wat 'theorieën' klaarstaan maar wacht even de uitslag af.
Lijkt me overigens duidelijk dat ILT de wolp is.
Goeie verdediging ja, je brengt me in twijfel. Ik herbron weer even. ILT
Waarom zou het orakel Jojor bekijken, nieuwe speler en amper wat gezegd, slaagt op zeer weinig wat mij betreft.

Ik weet niet wat je tactiek is, maar bij mij maak je je wel verdacht met bovenstaande posts.

ik ben daarentegen wel benieuwd naar je theorieën.
 
Reactiescore
3.586
Ik weet niet wat je tactiek is, maar bij mij maak je je wel verdacht met bovenstaande posts.

Dus je wilt zeggen ik niet speel als een wolf? Mooi zo. Wie niets doet kan ook niets verkeerds doen natuurlijk. En berichtjes citeren en zeggen dat iemand verdacht is, daar kunnen we weinig mee. Beter leg je uit wat er verdacht aan is.


Zie bv je mijn BM stem citeert, wat is daar verdacht aan? Lijkt meer citeren om het citeren, lees liever wat meer uitleg.
 
Reactiescore
397
Dit kan onwetenheid zijn hoor. Maar een orakel laten claimen na 1 actie is toch niet wat we willen? Zeker niet als je het baseert op het eventueel aanwezig zijn van een cherubijntje/bengel.
Een actie van een orakel is een zekerheid. Vertrouwen op een geslaagde van cheru/bengel niet. Ik wil dan ook zeker aanraden om het Orakel anoniem te laten blijven!

Ik ben zeker ook blij met de activiteit van KS en zal dan ook mijn BM stem naar hem wijzigen, ook al was bappos mijn eerst keuze.
Bappos is niet actief zoals ik gewend ben en komt met rare acties als hij even online komt. Dat begon met de “meeloopstem” op milow.

Maar los daarvan is KS sowieso actief
op zoek en betrekt iedereen bij het potje.

Frustatiepuntje voor mij nu is, dat ik alles sinds orakelvisioen heb terug gelezen en het niet kan vinden waar KS en ILT het over hebben.
Ik ben het met je eens. Zolang we de goede speler op lynch krijgen heeft het orakel niet te claimen. Mochten we niet de goede speler op lynch krijgen, heeft het mijn voorkeur dat het orakel claimt. Als hij of zij aan het begin van de avond kan kijken of degene die op lynch staat goed is dan lynchen we sowieso raak.

Bijkomend voordeel is dat een cherubijntje twee man kan beschermen dan en dus wellicht een lunch voorkomt. Ik heb heel erg het gevoel dat er een cherubijntje inzit vooral met een welp en een wolp. Veel anti-claim rollen maakt het cherubijntje gebalanceerd. Tenslotte is het voordeel dat het eventuele cherubijntje kan opgroeien tot een oneven of zelfs bengel op deze manier. Zo hebben we een sterkere rol nog in het spel.

Wie denk jij dat gezien is Candiu?
 
Reactiescore
1.014
Dus je wilt zeggen ik niet speel als een wolf? Mooi zo. Wie niets doet kan ook niets verkeerds doen natuurlijk. En berichtjes citeren en zeggen dat iemand verdacht is, daar kunnen we weinig mee. Beter leg je uit wat er verdacht aan is.


Zie bv je mijn BM stem citeert, wat is daar verdacht aan? Lijkt meer citeren om het citeren, lees liever wat meer uitleg.
Ik citeer helemaal niet om het citeren. Ik zie gewoon een speler die zich snel laat (her)leiden door posts van anderen.
Jouw stemmen gaan alle kanten op, dus ik verwacht dat je dan straks zegt...Kijk ik heb ook even op een wolf gezeten.

Maar je theorie? die je gisteren na DL klaar had? Ik ben daar nog steeds heel benieuwd naar.
 
Reactiescore
3.586
Mijn impulsieve manier van spelen en luidop nadenken is iets wat jouw niet meer zou moeten opschrikken. Mensen zoals jij waarmee ik al redelijk wat potjes gespeeld heb die hier nog altijd vanop kijken vind ik zeer opmerkelijk.

Ik kom in de loop van de dag (wnr ik er zin in heb) nog wel met wat of het veel gaat zijn is maar de vraag.
 
Reactiescore
1.014
Ik ken dat inderdaad van je joker. Dus niet perse slecht.

Maar zeg dan niet dat je een theorie hebt en het later deelt. En nu zeg je weer wat anders, en dat je het pas deelt als je er zin in hebt en dat het waarschijnlijk (?) niet veel is.


Ik ben het met je eens. Zolang we de goede speler op lynch krijgen heeft het orakel niet te claimen. Mochten we niet de goede speler op lynch krijgen, heeft het mijn voorkeur dat het orakel claimt. Als hij of zij aan het begin van de avond kan kijken of degene die op lynch staat goed is dan lynchen we sowieso raak.

Bijkomend voordeel is dat een cherubijntje twee man kan beschermen dan en dus wellicht een lunch voorkomt. Ik heb heel erg het gevoel dat er een cherubijntje inzit vooral met een welp en een wolp. Veel anti-claim rollen maakt het cherubijntje gebalanceerd. Tenslotte is het voordeel dat het eventuele cherubijntje kan opgroeien tot een oneven of zelfs bengel op deze manier. Zo hebben we een sterkere rol nog in het spel.

Wie denk jij dat gezien is Candiu?

Thanks, toekomstig BM als het aan mij ligt.

Simeco is bij mij ook nog een optie om gezien te zijn. Jij spreekt hem aan op het niet actief zijn best doen voor de BMrol en dat hij vaak wel gezien wordt. Misschien is het een ja en amen geweest voor t Orakel en heb je de rol van simeco ontvangen?

Dat Simeco zich later alsnog heeft aangeboden was dan ook te verwachten, maar sluit niks uit.

En KS, zoals ik al zeg..ik ben naarstig op zoek naar jou en ILT ontdekking over wie orakel is.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
3.586
Maar zeg dan niet dat je een theorie hebt en het later deelt. En nu zeg je weer wat anders, en dat je het pas deelt als je er zin in hebt en dat het waarschijnlijk (?) niet veel is.

Ik heb gewoon last van uitstelgedrag. En ik zeg niets anders, ik heb nergens gezegd ik er meteen mee zou afkomen 'na de DL' en nergens gezegd het 'veel' of nuttigs ging zijn.

Gewoon dat ik enkele theorieën heb, die deels de vuilbak in konden door het welp gebeuren en door de rol van de lynch waardoor mijn eerdere gedachtes niet meer van toepassing waren. Maar heb atm alweer wat anders waarmee ik iets kan. Vind je kritiek gewoon goedkoop, ja waar is je theorie??? Je speelt verdacht???? Kom dan zelf ook met iets he. Situaties veranderen nu eenmaal en als je overal een mening op hebt en deze dan ook weer veranderd naar gelang de situatie veranderd dan kom je zoals mij inderdaad wat wisselvallig over. Wil gerust nogmaals het houden bij 2 post's per dag zo save en risicoloos mogelijk gebracht.

Mijn tekst komt mss wat harder over dan hij bedoelt is overigens ^^ Maar you get the point. Even Standard-Anderlecht kijken, daarna zien of ik zin heb een post te maken lieve Candiu!
 
Bovenaan