Top/Flopspelers

Reactiescore
2.444
Totaal geen goed beeld van wat er precies allemaal aan de hand is, maar dacht gezien de ophef misschien de moeite waard om te gaan kijken. Nu begrijp ik dat jullie met Melvin spelen en dat die er aparte geclaimde lijnen en gebied op na houd maar zie ik niet hoe dit de RIM van de bovengenoemde stam is?

1614505248031.png


Ja het account (lichtblauwe puntje) is twee vakken voor het front van Schock gestart, wat apart is voor een mb.. Maar dit kun je simpelweg niet de RIM van een andere stam noemen? Ja als je op een fictieve manier de front lijn doortrek dan ligt het apart, maar zo werkt het spelletje niet. Gebied claim je op Tribalwars door het op te edelen en niet door een fictieve lijn te trekken van 20+ vakken van een laatste dorpje van een stam naar de RIM toe.

Als Schock nu besluit een samenwerking aan te gaan met de stammen in het rode gedeelte, deze stammen gaat deffen en internen net als Spread op W73 dan begrijp ik de ophef, maar daar zullen de spelers die nu verontwaardigt reageren alles over weten...
 

Bijlagen

  • 1614504969152.png
    1614504969152.png
    32,2 KB · Weergaven: 1
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.477
Wel sterk hoe er geen team was maar er wel een rang 1 start is gemaakt en de 300k punten zijn aangetikt. Welke bot is dat?
 
Reactiescore
1.380
Wel sterk hoe er geen team was maar er wel een rang 1 start is gemaakt en de 300k punten zijn aangetikt. Welke bot is dat?

Heel simpel omdat er iemand gestart is die daarna gewoon gestopt is zonder iets te zeggen en ik geen tijd heb door werk. Vandaar ook mb nu en niet voor een volwaardig account. Zo moeilijk was het dus niet.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Haha hoe kan ik gerekt zijn als ik niet eens gespeeld heb?
Er was gewoon geen team daarom is het mis gegaan.

En hoe kan het salty zijn als andere vv draaien bij een ander in de rim? Dat is gewoon het laagste van het laagste maar hey het past bij het woonwagen kamp hoe jullie jezelf formuleren hier.

Dan het verhaal waar ik gestart ben. Daar heb ik weinig op in te brengen he. Het is waar TW mij neerplaatst en niet dat ik dit zelf gekozen heb. Daarbij lig ik gewoon bij Chuchuu aan de rand dus beetje ver gezocht. Wel leuk geprobeerd om jullie vieze vv spel proberen weg te praten dat een mber op de grens van zijn moraalheer zijn cluster.

1614505897870.png

Jouw account stond gewoon een tijdje eerste op deze wereld. Zal dus ongetwijfeld een bak PP er tegen aan gegooid zijn want dit is een NH wereld. Daaruit kun je wel de conclusie trekken dat je account gewoon keihard gerekt is.

Maar wel weer vrij typisch dat Shock haar boost accounts in andermans rim legt. Hoop dat dit geen voorbode is voor het spel van Shock deze wereld want dat zou wel heel erg jammer zijn.
 
Reactiescore
253
Denk dat een mb boosten in je nap zijn rim nog wel wat lager is dan een vv'tje draaien. Daarbij is er nog geen stam gekomen om te vragen voor afspraken of we geen VV willen draaien in hun rim of aan het front.

De beste man is twee velden onder Chu neergelegd? Dat is een wezenlijk verschil met een mb neerleggen zonder aansluiting met het account. Dat weet jij zelf ook wel toch? Daarenboven is het Venari die zich op dit moment niets aantrekt van de gemaakte lijnen, dus lijkt me niet dat wij dan een mb moeten laten herstarten.

Denk dat een mb boosten in je nap zijn rim nog wel wat lager is dan een vv'tje draaien. Daarbij is er nog geen stam gekomen om te vragen voor afspraken of we geen VV willen draaien in hun rim of aan het front.

Toch wel frappant hoe jullie iedereen onder het vergrootglas willen gooien, maar als er enige vorm van kritiek op EWS komt, wordt het neergezet als 'een vv'tje draaien'. Denk dat het voor iedereen wel duidelijk is dat jullie gewoon consistent vv draaien bij de vijand.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
De beste man is twee velden onder Chu neergelegd? Dat is een wezenlijk verschil met een mb neerleggen zonder aansluiting met het account. Dat weet jij zelf ook wel toch? Daarenboven is het Venari die zich op dit moment niets aantrekt van de gemaakte lijnen, dus lijkt me niet dat wij dan een mb moeten laten herstarten.

Toch wel frappant hoe jullie iedereen onder het vergrootglas willen gooien, maar als er enige vorm van kritiek op EWS komt, wordt het neergezet als 'een vv'tje draaien'. Denk dat het voor iedereen wel duidelijk is dat jullie gewoon consistent vv draaien bij de vijand.

Hoe gaat Venari dan in overtreding? Want dat is wat je met je bovenste alinea wil zeggen toch?
 
Reactiescore
1.380
Bekijk bijlage 27243

Jouw account stond gewoon een tijdje eerste op deze wereld. Zal dus ongetwijfeld een bak PP er tegen aan gegooid zijn want dit is een NH wereld. Daaruit kun je wel de conclusie trekken dat je account gewoon keihard gerekt is.

Maar wel weer vrij typisch dat Shock haar boost accounts in andermans rim legt. Hoop dat dit geen voorbode is voor het spel van Shock deze wereld want dat zou wel heel erg jammer zijn.

Als jij het gerekt vind dikke prima dan is het zo kan jij ook weer rustig slapen.
In het begin is Nicolas op AAO gestart. De meeste kennen hem wel van zijn eigen account. Deze beste man wou bij ons spelen maar na de start en nummer 1 positie is hij spoorloos verdwenen zonder iets te zeggen. Enige die op het account speelde was Jeroen omdat Niels naar een rim account ging omdat hij niet de tijd had voor een core account, andere jeroen en ik zijn te druk met werk dus ook geen tijd ook Farina en Rick kunnen dit bevestigen dat dit zo gegaan is, maar als jij blij bent met gereckt te zijn is dat dikke prima dan zijn we gereckt niet dat het wat uitmaakt.

Er is nog geen stam op de plek waar ik lig. Dan kan ik wel zeggen dat jullie allemaal in mijn cluster liggen dus geef je dorpen maar af.
Man EWS draait vv bij anderen in de rim en ze proberen zoals altijd de aandacht op andere te leggen terwijl jullie diegene zijn die vuil spel spelen.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Toch wel frappant hoe jullie iedereen onder het vergrootglas willen gooien, maar als er enige vorm van kritiek op EWS komt, wordt het neergezet als 'een vv'tje draaien'. Denk dat het voor iedereen wel duidelijk is dat jullie gewoon consistent vv draaien bij de vijand.
Als jullie het niet leuk vinden dat er vv's gedraaid worden had je ook een berichtje kunnen doen voor afspraken :)
Zonder afspraken zie ik het punt niet?
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Als jij het gerekt vind dikke prima dan is het zo kan jij ook weer rustig slapen.

Er is nog geen stam op de plek waar ik lig. Dan kan ik wel zeggen dat jullie allemaal in mijn cluster liggen dus geef je dorpen maar af.
Man EWS draait vv bij anderen in de rim en ze proberen zoals altijd de aandacht op andere te leggen terwijl jullie diegene zijn die vuil spel spelen.

Ja je bent toch gewoon weggespeeld anders had je nu niet als boost account voor Shock hoeven fungeren?

De enige bent die het gesprek aan het verleggen is zijn de mensen van Shock en aanhang. Wij van EWS komen op voor stammen als Venari die jullie gebruiken als een stuk oud vuil dat Shock gewoon zo maar kan CF'en. Als je daar niet tegen kan dan moet je niet aanwezig zijn op een P&P forum want als je stam wat onethisch doet dan zullen mensen dit aankaarten ja.
 
Reactiescore
490
Dus kata’s mogen ook?:engel::engel:

asking for a friend
 
Reactiescore
1.380
Ja je bent toch gewoon weggespeeld anders had je nu niet als boost account voor Shock hoeven fungeren?

De enige bent die het gesprek aan het verleggen is zijn de mensen van Shock en aanhang. Wij van EWS komen op voor stammen als Venari die jullie gebruiken als een stuk oud vuil die je gewoon zo maar kan CF'en, als je daar niet tegen kan dan moet je niet aanwezig zijn op een P&P forum want als Shock wat onethisch doet dan zullen mensen dit aankaarten ja.

1. Laat mij eens zien waar fenari lgt ten opzichte van mij en hoe ik een cf ben?
2. Ik lig toch redelijk ver weg en daarbij tegen Chuchuu aan. Als ik nu cf's ga maken kan je er iets van zeggen anders gewoon je mond dicht houden.
3. het ging om jullie vv gedraai in een gebied wat totaal niet van belang is buiten andere grote stammen te fucken
 
Reactiescore
261
De enige bent die het gesprek aan het verleggen is zijn de mensen van Shock en aanhang. Wij van EWS komen op voor stammen als Venari die jullie gebruiken als een stuk oud vuil die je gewoon zo maar kan CF'en, als je daar niet tegen kan dan moet je niet aanwezig zijn op een P&P forum want als Shock wat onethisch doet dan zullen mensen dit aankaarten ja.

moet je dan niet even op @Absurd. zijn post reageren?
 
Reactiescore
1.380
Waarom wordt vv draaien eigenlijk als iets slechts gezien?

Ok dus als er spelers liggen in jou rim maar niet goed genoeg zijn of actief en ze vragen aan mensen aan de andere kant van de wereld om vv te draaien die sterk en goed zijn goed?
Zodat jij dus je rim niet safe kan spelen en kan groeien ten opzichte van andere?
Sterker nog ik zie ze er ook wel voor aan dat ze het gevraagd hebben om te helpen. Op 71 is dit ook gedaan door bepaalde spelers.
 
Reactiescore
27
Vind het niet zo gek sinds team AAO en team ChuChuuu samen zijn gestart op 78. Misschien willen ze nu ook weer samen spelen?
 
Reactiescore
1.226
Ok dus als er spelers liggen in jou rim maar niet goed genoeg zijn of actief en ze vragen aan mensen aan de andere kant van de wereld om vv te draaien die sterk en goed zijn goed?
Zodat jij dus je rim niet safe kan spelen en kan groeien ten opzichte van andere?
Sterker nog ik zie ze er ook wel voor aan dat ze het gevraagd hebben om te helpen. Op 71 is dit ook gedaan door bepaalde spelers.

Nouja het zal waarschijnlijk wat langer duren voordat je rim safe is. Maar slechts een VV'tje draaien moet het juist uitdagender maken voor jou denk ik, en dat maakt het spel aantrekkelijk?

Het wordt een ander verhaal als een rimspeler op een lager moraal in een stam gedaan wordt en vol gezet wordt met deff zoals op W73 gebeurt is. Maar slechts VV draaien zie ik niks verkeerd in. Mag die speler die niet goed genoeg is, of niet actief genoeg is, geen hulp vragen in de vorm van een VV?
 
Bovenaan