Praathoek #25

Reactiescore
86
En jij denkt dat hij daar wat om geeft? Die gast heeft Jan zn dorpen tot pulp geknald op CL23 nadat hij 3 kata attacks op elk van 50 dorpen kreeg van een MB die katapulten per ongeluk op het verkeerde target gooide. Ik werd gekatapulteerd door een BG van deze jodokus, en daardoor gooide die MB kata's terug, maarja dus op de verkeerde.

Jan is vrijwel gelijk gestopt met aanvallen toen, en die mb aangesproken.
Ging die vent ook nog beweren dat hij allerlei dorpen kwijt was dankzij die kata's. Terwijl de massa die was uitgevoerd met dorpen verlies, de dag ervoor was aangekomen lol, dus hooguit een paar dorpjes. Dus we boden hem wel compensatie aan en nap e.d. dat werd geweigerd. Ging hij vervolgens 3 dagen lang al Jan zn dorpen tot 6k punten knallen, veel en veel meer dan dat hij dus zelf had gekregen, en notabene dus op de verkeerde speler.

Zielige vent geen ander woord voor.
Get real
 
Reactiescore
1.094

Yeah right, gewoon een zielige actie.

EDIT:

Je hebt zelf 0 medewerking verleend aan een correcte afhandeling, omdat je elke vorm van compensatie (nap, dorpen teruggave of wat dan ook) van de hand wees. Je was gewoon puur uit op het slopen met katapulten, dat je dat dan nog zou hebben gedaan op de dader: Lenzinho11, had ik nog wel begrepen en had ik mijn mond wel gehouden. Maar op Medicated -die een eenzijdige nap aanhielden nav van die katapulten van Lenzinho11- sloeg gewoon nergens op, A andere stam, B andere speler C bovengenoemde redenen

Hebben toen in de statistieken kunnen zien dat er hooguit een dorpje of 5 verloren gingen, dankzij mogelijke hinder van de kata's. Waarvan er overigens geen een gekatapulteerd was (dat waren uitsluitend 2e en 3e linie dorpjes, waar je de troepen overigens niet uit dodgede).
Dus het was wel heel obvious dat je gewoon uit was op een beetje slopen en kloten, en dat mag genoemd worden.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
978
1 edel minder dan .net
 
Reactiescore
151
Reactiescore
86
Yeah right, gewoon een zielige actie.

EDIT:

Je hebt zelf 0 medewerking verleend aan een correcte afhandeling, omdat je elke vorm van compensatie (nap, dorpen teruggave of wat dan ook) van de hand wees. Je was gewoon puur uit op het slopen met katapulten, dat je dat dan nog zou hebben gedaan op de dader: Lenzinho11, had ik nog wel begrepen en had ik mijn mond wel gehouden. Maar op Medicated -die een eenzijdige nap aanhielden nav van die katapulten van Lenzinho11- sloeg gewoon nergens op, A andere stam, B andere speler C bovengenoemde redenen

Hebben toen in de statistieken kunnen zien dat er hooguit een dorpje of 5 verloren gingen, dankzij mogelijke hinder van de kata's. Waarvan er overigens geen een gekatapulteerd was (dat waren uitsluitend 2e en 3e linie dorpjes, waar je de troepen overigens niet uit dodgede).
Dus het was wel heel obvious dat je gewoon uit was op een beetje slopen en kloten, en dat mag genoemd worden.
:cata::cata::cata::like:
 
Reactiescore
2.064
Gegeven is:
1) Flex is de beste starter van .nl.
2) Minty Maria is rang 1.

Conclusie:
Flex speelt op Minty Maria.

Waar ben ik in dit verhaal?
 
Reactiescore
2.064
Irrelevant, zoals altijd?

Pas maar op straks zie je

EquinoxDR heeft je dorp veroverd, kies een windrichting voor een nieuw dorp ofzo

geen idee hoe het precies gaat ik heb deze melding nog nooit gezien
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Pas maar op straks zie je

EquinoxDR heeft je dorp veroverd, kies een windrichting voor een nieuw dorp ofzo

geen idee hoe het precies gaat ik heb deze melding nog nooit gezien
fb7c8f27a481095ea59db8b4655aae4d.png

8cbe8137b0cc3fee70716149aff596da.png

???????????????????????????????????????
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
1.754
Reactiescore
0
Terug na 6 jaar niet actief te spelen, heeft er iemand een upgrade lijstje voor me om te beginnen? Heb er zelf eentje, maar weet niet of dat nog up-to-date is met deze wereldinstellingen.
 
Bovenaan