Wederom vies spel op w77, Panda6ever

Reactiescore
2
Correctie

Niet na komen afkoelperiode, de nap had de tegenstander zelf verbroken
Een spion blitzen die wilde joinen als wraak voor beastmode
Met kata’s al dan niet perongeluk een marktplaats 2 levels slopen, erg !!!!!!!
Mb’s op het matje roepen

Allemaal heel leuk, china heeft gestabt blablablabla neemt niet weg dat Panda zelf ook stabt dus om oude koeien uit de gracht te halen is bullshit dat weet iedereen al. Dit blijft een stab van panda en dat verandert niet omdat china gestabt heeft in het verleden


afkoelperiode van een nap niet na komen dan is er technisch gesproken nog een nap ezel hoe durf je deze laffe acties te verdedigen

daarbij iemand van spion beschuldigen zonder bewijs is triest zeker als het gaat om een acc met een prima tw reputatie
dus kom met bewijzen dat china deze stabs niet gepleegd heeft of stop met praten en schaam je diep

noobs....
 

Deleted User - 487979885

Guest
afkoelperiode van een nap niet na komen dan is er technisch gesproken nog een nap ezel hoe durf je deze laffe acties te verdedigen

daarbij iemand van spion beschuldigen zonder bewijs is triest zeker als het gaat om een acc met een prima tw reputatie
dus kom met bewijzen dat china deze stabs niet gepleegd heeft of stop met praten en schaam je diep

noobs....
Ik corrigeer jouw bullshit, ik zie mezelf niets verdedigen? Hij geeft zelf toe dat die premade is, premade = premade

alles oke? Zo agressief uit de hoek komen, heb je geen kerstcadotjes gekregen? Ocharme
 
Reactiescore
2
Ik corrigeer jouw bullshit, ik zie mezelf niets verdedigen? Hij geeft zelf toe dat die premade is, premade = premade

alles oke? Zo agressief uit de hoek komen, heb je geen kerstcadotjes gekregen? Ocharme


ik heb een zeer fijne kerst ;) alleen jou berichten over het goedpraten van meerdere stabs vanaf kant China zijn misselijkmakend ;)
 

Deleted User - 487979885

Guest
ik heb een zeer fijne kerst ;) alleen jou berichten over het goedpraten van meerdere stabs vanaf kant China zijn misselijkmakend ;)
Ik praat nergens iets goed, zoals ik al zei hangt het af vanuit welk perspectief je het bekijkt, dus kap nou maar met je haantjesgedrag, keyboardwarrior
 
Reactiescore
1.075
Een stam die panda6 als pro ziet verdiend het ook gewoon gestabbed te worden
 
Reactiescore
37
Ik corrigeer jouw bullshit, ik zie mezelf niets verdedigen? Hij geeft zelf toe dat die premade is, premade = premade

alles oke? Zo agressief uit de hoek komen, heb je geen kerstcadotjes gekregen? Ocharme

Sorry maar ik kon het niet laten, je typt het als cadeau
 
Reactiescore
80
Mijn post is op Anonymous threat en Panda gericht en ik krijg van hun helaas nog geen antwoord/verantwoording. Miss wel na de kerst.
Dat ik geen tribalwars termen of persoon of regels ken. boeit me geen .... wat iedereen van mij denkt.
Kort geleden tribalwars geprobeerd opnieuw te spelen en enige wat ik ervaar en wil mededelen is dat Premades het spel tribalwars verneukt. 0 kansen voor nieuwe spelers of terugkerende spelers. Goed van jullie om zo het spel uit te moorden hoor ;)
Dat ik er dingen erbij schreeuw is omdat de meeste reacties hier komen van de premades die elkaar ondersteunen. zoals jij feestcomite.

Bewijs bewijs ik wil bewijs? vragen ze. IK ben geen persoon die overal screenshots van maakt, zeker niet bij elk intern van jullie 50 spelers. Iedereen weet dat julle premades zijn en dan nog vies spel erbij. Ik baseer dit allemaal omdat ik hun elkaar zie internen (met je tidal titel onder jouw post) en stamhoppen voor def. 0 contact? :')
Wil je zeggen dat jij niet een van die premades bent feestcomite? dat je midden in de premades begonnen was en daarna je dorp laat internen?
ZO HIER, jij bent het voorbeeld/bewijs en blijft hier maar negatief op mij commenten.



Zoals eerder gezegd bedankt voor het verneuken van het spel. ;) ik ga me later wel vermaken met een shooter game of wat anders.
doei premades veel plezier met later alleen tegen elkaar te spelen.
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Heb dit topic niet echt gelezen maar ik zou elke poster hier staalhard stabben zonder spijt jezus wat een niveau
 
Reactiescore
2.386
Heb dit topic niet echt gelezen maar ik zou elke poster hier staalhard stabben zonder spijt jezus wat een niveau
Rob en ik dan? :sad:
 
Reactiescore
1.237
Reactiescore
80
Heb dit topic niet echt gelezen maar ik zou elke poster hier staalhard stabben zonder spijt jezus wat een niveau

hoef je niet te zeggen hoor, is al duidelijk dat w76 tyrant eenmaal een stam vol stabbers zijn;)









afkoelperiode van een nap niet na komen dan is er technisch gesproken nog een nap ezel hoe durf je deze laffe acties te verdedigen

daarbij iemand van spion beschuldigen zonder bewijs is triest zeker als het gaat om een acc met een prima tw reputatie
dus kom met bewijzen dat china deze stabs niet gepleegd heeft of stop met praten en schaam je diep

noobs....

je bent toch een w76 speler, waarom loop jij hier te zeuren of ben je gewoon aan het janken omdat ik nog een paar dorpen in jullie cluster heb op w76 die jullie niet kunnen krijgen?:')
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan