[Speeltopic] WvW #318: Betrayal in the Straw hat Fleet

Deleted User - 487963986

Guest
Kunnen we stoppen met de infectiewolf te zoeken en het voorlopig gewoon bij wolven in het algemeen houden? Infectiewolf kan eender wie zijn en evengoed iemand die nog maar amper gepost heeft zoals xena prinses ofzo.

Verder wel opvallend dat bappos en CI in de discord constant online zijn maar hier nog maar amper gepost hebben.
Infectiewolven infecteren ook vaak gewoon op de eerste nacht zonder echte reden. Het is sowieso het veiligst om dat dan al te doen en misschien is het ook gewoon saai in de wolvenchat als ze er maar met 2 of 3 inzitten. Ik heb in elk geval een keer een potje gehad waar ik infectiewolf was en aan het wachten was, en toen werd ik plots op één dag tijd verdachte nummer 1 en toen was het alle hens aan dek en heeft de spelleiding zelfs de regels nog een twist gegeven om mij te kloten (@nonkel jos @simeco ).

Jij zaait anders ook wel verwarring hoor. eerst roepen om niet te zoeken naar een infectiewolf, maar er zelf wel over blijven door gaan.
weet je nog wat je zelf wilt?

Ga je mij serieus voor het tweede potje op rij, als goedje, proberen te lynchen? Nja, ik zou zeggen, laat die persoonlijke vetes achterwege, maar ik begin steeds meer en meer te geloven dat je gewoon oprecht een nog matigere wvw'er bent dan blond.

Misschien moet jij een beetje gaan dimmen met je woordkeuze tov andere spelers. dus beetje beter kijken wat je zegt voor er nog meer mensen vetes met je hebben.

Ik heb ook het idee dat Kerouac wordt verdacht door teveel personen atm. Zijn posts hebben naar mijn mening ook 'sense'. Dit kan zijn omdat het een welbespraakt iemand is of omdat hij gewoonweg goedje is. Hij komt op mij iig over als een onschuldig goedje. Het valt me overigens ook op dat Bappos hem dan weer noemt net.

er was nog een speler die ineens verdacht werd door andere. dacht dat dit Combino was. in tegenstelling dat keruoac valt hij gewoon harder op nu vind ik. omdat hij zo welbespraakt aanwezig is.

Mensen die voor mij op dit moment verdacht zijn na de afgelopen pagina's zijn Simeco, met zijn belachelijk lijstje, en Anthraxxol, omdat hij super inactief is terwijl hij in de discord er wel welig op los aan het posten is. I like trains zijn extreem verdedigend gedrag en dan direct die tegenaanval op mij bevallen mij ook niet echt. Verder ben ik het spoor redelijk bijster.

lijkt wel enorm hard dat je het niet meer weet. van verwarring zaaien gesproken. En dan nog mensen die de supply aan jou willen geven. wie vind je nu verdacht? Kerouac, combino, simeco ILT?

Vond hem gisteren vrij verdacht spelen. Veel dingen aanhalen als verdacht maar op weinig dingen echt verder pushen. Vandaag ook in een tunnelke op nonkel heb ik de indruk.

Nee hoor. Zoals je eerder kon lezen stond materlotti ook op mijn lijstje. Zo gek is mijn uitspraak dus niet?
@Tigor93 okee duidelijk. Dash in dat geval.

he wat?

ben er wel mee akkoord
Dash
 
Reactiescore
1.804
Jij zaait anders ook wel verwarring hoor. eerst roepen om niet te zoeken naar een infectiewolf, maar er zelf wel over blijven door gaan.
weet je nog wat je zelf wilt?



Misschien moet jij een beetje gaan dimmen met je woordkeuze tov andere spelers. dus beetje beter kijken wat je zegt voor er nog meer mensen vetes met je hebben.



er was nog een speler die ineens verdacht werd door andere. dacht dat dit Combino was. in tegenstelling dat keruoac valt hij gewoon harder op nu vind ik. omdat hij zo welbespraakt aanwezig is.



lijkt wel enorm hard dat je het niet meer weet. van verwarring zaaien gesproken. En dan nog mensen die de supply aan jou willen geven. wie vind je nu verdacht? Kerouac, combino, simeco ILT?



he wat?

ben er wel mee akkoord
Dash
op dat je resultaat van de muizenval pas na DL krijgt :biggrin:
 
Reactiescore
397
De reden dat ik besluit om niet op hem te stemmen is omdat hij - en ik geloof dat iedereen het in dat potje eens is - ermee kwam dat de infectiewolf zeer waarschijnlijk onder vuur lag. Zijn theorie (hetzij Nonkel, hetzij Kerouac) is dan ook helemaal niet gek. Hieronder zie je ook trouwens dat hij niet alleen aan die twee denkt, maar dat hij ook verder denkt.

Ik heb voor nu het idee dat de stemming gaat tussen Combino, Kerouac & Bappos en ik zou daarom ook willen oproepen aan de actieve spelers om hier even een mening over te vormen. Ik zelf zou graag zien dat de stemming naar Bappos toegaat, maar het is ook wel interessant om te zien wat men nu gaat doen nu de tijd toch begint te dringen.
Ik denk niet dat de infectiewolf onder vuur lag. Dan was er veel feller verdedigd/aangevallen en was het niet zo'n stemming geweest waarbij de stemmen dichtbij elkaar lagen.

Bij alle drie heb ik niet het gevoel dat ze heel erg wolfs overkomen. Aan Combino vind ik het enkel verdacht dat hij pas na de lynch aankomt met het wethouder verhaal. Over Kerouac heb ik me al enkele keren uitgelaten. Bappos speelt veel meer op de voorgrond dan het vorige potje en komt bij mij nog niet verdacht over. Ik heb voorkeur om te stemmen voor xena prinses, die overigens wel dit topic al bekeken heeft.

De stemmen voor Dash zijn supply begrijp ik overigens absoluut niet, maar dat zal aan mij liggen. Mijn voorkeur gaat uit naar Tigor93. Bij Dash heb ik grote twijfel en daarnaast praatte hij iets te makkelijk over alle verdenkingen rondom nonkel heen. Daarnaast is zijn redenatie over het stemmen op Kerouac nog steeds magertjes en een makkelijke stem na de eerste dag en kijkt hij niet verder dan doet naar mijn mening.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik denk niet dat de infectiewolf onder vuur lag. Dan was er veel feller verdedigd/aangevallen en was het niet zo'n stemming geweest waarbij de stemmen dichtbij elkaar lagen.

Bij alle drie heb ik niet het gevoel dat ze heel erg wolfs overkomen. Aan Combino vind ik het enkel verdacht dat hij pas na de lynch aankomt met het wethouder verhaal. Over Kerouac heb ik me al enkele keren uitgelaten. Bappos speelt veel meer op de voorgrond dan het vorige potje en komt bij mij nog niet verdacht over. Ik heb voorkeur om te stemmen voor xena prinses, die overigens wel dit topic al bekeken heeft.

De stemmen voor Dash zijn supply begrijp ik overigens absoluut niet, maar dat zal aan mij liggen. Mijn voorkeur gaat uit naar Tigor93. Bij Dash heb ik grote twijfel en daarnaast praatte hij iets te makkelijk over alle verdenkingen rondom nonkel heen. Daarnaast is zijn redenatie over het stemmen op Kerouac nog steeds magertjes en een makkelijke stem na de eerste dag en kijkt hij niet verder dan doet naar mijn mening.

en jou mening over Mater?
 
Reactiescore
1.279
ik moet ook nog een groene stem plaatsen bedenk ik me net,
Smieco kan ik vooral deze dag wel pruimen.
 
Reactiescore
999
Is het nog niemand opgevallen hoe extreem verdacht Simeco aan het spelen is? Hij kan zich in elke lynch wel redelijk vinden, dropt een lijstje zonder ook maar iets van argumenten en ondertussen loopt hij gewoon een beetje te trollen en te posten zonder iets van inhoud.

Goedje simeco zou normaal gezien veel actiever zich mengen in de discussie en proberen een wolfje te vinden.
 
Reactiescore
397
en jou mening over Mater?
Hele terechte vraag aangezien hij al enkele keren met mij in verband wordt gebracht. Ik vind dat blond rare sprongen maakt dit potje al betrap ik hem daar wel meerdere potjes op zoals toen hij mij beulde. De tegenstrijdigheden die ILT een aantal pagina's geleden heeft gequoted vond ik opmerkelijk. Na te hebben nagedacht denk ik echter dat een wolf wellicht beter op zou letten om deze tegenstrijdigheden te voorkomen, want tegenwoordig wordt hier veel op afgerekend. De supply drops naar hem toe vond ik opmerkelijk en uit het niks komen. Daarentegen geeft hij mij wel veel gelijk en dat doet mijn ego weer een beetje te goede. Voor mij is materlotti meer een twijfelgeval dan de door Blue genoemde spelers (Bappos, Kerouac en Combino) en zou ik mijn stem naar materlotti zetten mocht het tussen één van deze drie en mater gaan.

Mijn voorkeur gaat echter uit naar Xena prinses, daarnaast vind ik het trio van Dash, simeco en nonkel ook levensgevaarlijk en fietsen ze makkelijk door alle verdenkingen heen.

Edit: Eens met bovenstaande post.

Edit2: Volgens mij gaat de supply drop overigens nu naar Dash, met daarachter blond en daarachter een aantal mensen met een enkele stem.
 
Reactiescore
1.577
Is het nog niemand opgevallen hoe extreem verdacht Simeco aan het spelen is? Hij kan zich in elke lynch wel redelijk vinden, dropt een lijstje zonder ook maar iets van argumenten en ondertussen loopt hij gewoon een beetje te trollen en te posten zonder iets van inhoud.

Goedje simeco zou normaal gezien veel actiever zich mengen in de discussie en proberen een wolfje te vinden.

ik ben het hiermee eens
 
Reactiescore
723
DL groene stemmen (sorry voor het misverstand. Time en ik werken aan onze miscommunicaties)
(Het is geen probleem als je niet gestemd hebt)
Ik tel even na
 
Reactiescore
1.804
Is het nog niemand opgevallen hoe extreem verdacht Simeco aan het spelen is? Hij kan zich in elke lynch wel redelijk vinden, dropt een lijstje zonder ook maar iets van argumenten en ondertussen loopt hij gewoon een beetje te trollen en te posten zonder iets van inhoud.

Goedje simeco zou normaal gezien veel actiever zich mengen in de discussie en proberen een wolfje te vinden.
Waarom kom jij hier beweren wat ik daarnet al ontkracht heb? Ik kan me helemaal niet in elke lynch vinden. Ik kan me enkel in de namen vinden die ik zelf noemde: kerouac, combino of jij. Anderen op dit moment niet. Beperkte argumentatie klopt, wat verwacht je op dag 2? Ik stel alleen vast dat combino gisteren verdacht speelde en ook vandaag geen goede indruk maakt. Jij en kerouac staan op mijn lijst door de gebeurtenissen van gisteren. Wij twee zijn blijkbaar de enigen die gisteren onze stem nog van kerouac haalden. ALs hij slecht is heb ik wel een vermoeden wat jouw rol is. Vandaar dat je ook in mijn lijst staat.

Veel meer kan ik er momenteel niet mijn vinger opleggen
 

Deleted User - 487963986

Guest
Hele terechte vraag aangezien hij al enkele keren met mij in verband wordt gebracht. Ik vind dat blond rare sprongen maakt dit potje al betrap ik hem daar wel meerdere potjes op zoals toen hij mij beulde. De tegenstrijdigheden die ILT een aantal pagina's geleden heeft gequoted vond ik opmerkelijk. Na te hebben nagedacht denk ik echter dat een wolf wellicht beter op zou letten om deze tegenstrijdigheden te voorkomen, want tegenwoordig wordt hier veel op afgerekend. De supply drops naar hem toe vond ik opmerkelijk en uit het niks komen. Daarentegen geeft hij mij wel veel gelijk en dat doet mijn ego weer een beetje te goede. Voor mij is materlotti meer een twijfelgeval dan de door Blue genoemde spelers (Bappos, Kerouac en Combino) en zou ik mijn stem naar materlotti zetten mocht het tussen één van deze drie en mater gaan.

Mijn voorkeur gaat echter uit naar Xena prinses, daarnaast vind ik het trio van Dash, simeco en nonkel ook levensgevaarlijk en fietsen ze makkelijk door alle verdenkingen heen.

Edit: Eens met bovenstaande post.

Edit2: Volgens mij gaat de supply drop overigens nu naar Dash, met daarachter blond en daarachter een aantal mensen met een enkele stem.

het verband heb ik gemist, maar van alle spelers die actief waren afgelopen pagina's liet je mater buiten schot.
maar het gaat tussen deze personen, maar toch stem je op Xena?
die bijna niets heeft toegevoegd. Waarom dan niet ineens op een van die 4 stemmen?
 
Reactiescore
397
het verband heb ik gemist, maar van alle spelers die actief waren afgelopen pagina's liet je mater buiten schot.
maar het gaat tussen deze personen, maar toch stem je op Xena?
die bijna niets heeft toegevoegd. Waarom dan niet ineens op een van die 4 stemmen?
Dat ga ik nog wel doen, maar ik ga eerst kijken of mensen mee gaan stemmen. Ik ga nu niet stemmen op mensen die ik denk dat goed zijn.

Mater liet ik buiten schot omdat er mensen zijn waarvan ik denk dat ze wolf zijn. Over materlotti twijfel ik. Ik vind de stemmen op Kerouac matig onderbouwd en niet goed doordacht.
 
Bovenaan