Spotprenten

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum
Reactiescore
2.386
Als de leider van Tides gratis dorpen internt op 10-12 uur edelafstand en als er 1 niet kan behouden Geenpala strak laat recappen. Denk het wel
Mijn leiderschap heeft niks te maken met het account Finnvard, Justin.
 
Reactiescore
1.647
Wat is er mis met internen?

Internen zegt het al, dat doe je IN je stam/BG/mb. Dus als jullie idd Geenpala en Plague aan internen zijn en tijden doorgev voor recaps aan hen, ga dan niet ontkennen dat je samenwerkt. Niks mis mee, maar kom er dan gewoon open voor uit.
 
Reactiescore
1.226
Internen zegt het al, dat doe je IN je stam/BG/mb. Dus als jullie idd Geenpala en Plague aan internen zijn en tijden doorgev voor recaps aan hen, ga dan niet ontkennen dat je samenwerkt. Niks mis mee, maar kom er dan gewoon open voor uit.

Waarom moeten wij ergens voor uit komen als jij klaarblijkelijk je eigen conclusie al getrokken hebt?
 
Reactiescore
1.647
Ik praat nergens overheen, het is toch prima als je een conclusie trekt. Waarom heb je zo bevestiging nodig van ons? :)

Jij/je stam trekt die conclusie in twijfel? Dus dan wel erg benieuwd hoe dit dan allemaal kan gebeuren als het onjuist is.

Zou liever ongelijk hebben ;)
 
Reactiescore
1.226
Jij/je stam trekt die conclusie in twijfel? Dus dan wel erg benieuwd hoe dit dan allemaal kan gebeuren als het onjuist is.

Zou liever ongelijk hebben

Ik trek het nergens in twijfel. Ik vraag waarom wij ergens voor moeten uitkomen als jij je conslusies al getrokken hebt, en vervolgens vraag ik nog een keer, maar dan op een andere manier, waarom je bevestiging van ons nodig hebt :)
 
Reactiescore
50
Je had jezelf zoveel moeite kunnen besparen door het dus gewoon te bevestigen :p
 
Reactiescore
358
Vind schrijnender dat je dit zegt IPV inhoudelijk reageert. Meer Trump gedrag dan wat ik doe ;)

Best grappig dit, dacht nl. dat je sinds het verlaten van de onderhandelingen mbt de wereldafspraken wel duidelijk hebt aangegeven dat je het op een lopen zet vanaf er inhoud aan een conversatie te pas komt. Beetje zoals Trump en het klimaatplan destijds, de wereld is tegen ons en het zijn allemaal regels om ons én enkel ons te pesten.
 
Reactiescore
1.647
Best grappig dit, dacht nl. dat je sinds het verlaten van de onderhandelingen mbt de wereldafspraken wel duidelijk hebt aangegeven dat je het op een lopen zet vanaf er inhoud aan een conversatie te pas komt. Beetje zoals Trump en het klimaatplan destijds, de wereld is tegen ons en het zijn allemaal regels om ons én enkel ons te pesten.

Dan moet je misschien toch beter op de hoogte zijn hoe die gesprekken gelopen zijn. Als ik ze nooit wilde, waarom was ik dan er oorspronkelijk ingestapt bij de gesprekken? En hadden we oorspronkelijk goedkeuring gegeven?
 
Bovenaan