[Speeltopic] WvW #317 Werewolves of Disney

  • Topicstarter Deleted User - 487963986
  • Startdatum
Reactiescore
1.577
Ik zie het meer mensen doen. Nonkel zet ook voor bappos capri in het rijtje. Misschien is hij wel de kleine wilde of ben jij het en ben je daarom nu wolf bappos aan het steunen.

Kalmte bewaren goedjes, eerst mike dan bappos en dan verder kijken. Dit is paniek voetbal.

Ik ben iets zekerder van Capricorno dan van Bappos, omwille van die ene post waarbij ze heel opzichtig Anthraxx verdedigt. Bovendien praat ze haar mond voorbij, want vandaag zegt ze dat ze ook Miketijger hard verdedigd heeft. Dat lijkt alvast op indekken omdat Mike wolf is.

Bappos ook vrij zeker hoor, daar niet van. Dus maakt me an sich niet veel uit wie eerst.

Ik zie dat mensen ervan uitgaan dat er bepaalde rollen in het spel zitten (cupido, wilde boer). Dat zijn helaas speculaties, want niemand is zeker dat die erin zitten. Enige wat we weten, is dat er nog een heks (zonder krachten wellicht) rond loopt.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.283
@Tigor93 wat mij betreft mag je al aan de uitslag werken, 100% is het miketijger
 

Deleted User - 487977578

Guest
Hij is bewezen omdat we het unaniem eens zijn dat die wolf is.
 
Reactiescore
2.196
Ik ben iets zekerder van Capricorno dan van Bappos, omwille van die ene post waarbij ze heel opzichtig Anthraxx verdedigt. Bovendien praat ze haar mond voorbij, want vandaag zegt ze dat ze ook Miketijger hard verdedigd heeft. Dat lijkt alvast op indekken omdat Mike wolf is.

Bappos ook vrij zeker hoor, daar niet van. Dus maakt me an sich niet veel uit wie eerst.

Ik zie dat mensen ervan uitgaan dat er bepaalde rollen in het spel zitten (cupido, wilde boer). Dat zijn helaas speculaties, want niemand is zeker dat die erin zitten. Enige wat we weten, is dat er nog een heks (zonder krachten wellicht) rond loopt.

Cupido zit er altijd in met 25 man tho, dat weet jij ook. Voor de rest gewoon bappos eerst, daarmee word fam ook meteen bewezen slechtje.
 
Reactiescore
1.279
Ik ben iets zekerder van Capricorno dan van Bappos, omwille van die ene post waarbij ze heel opzichtig Anthraxx verdedigt. Bovendien praat ze haar mond voorbij, want vandaag zegt ze dat ze ook Miketijger hard verdedigd heeft. Dat lijkt alvast op indekken omdat Mike wolf is.

Bappos ook vrij zeker hoor, daar niet van. Dus maakt me an sich niet veel uit wie eerst.

Ik zie dat mensen ervan uitgaan dat er bepaalde rollen in het spel zitten (cupido, wilde boer). Dat zijn helaas speculaties, want niemand is zeker dat die erin zitten. Enige wat we weten, is dat er nog een heks (zonder krachten wellicht) rond loopt.
Dank.

Dat bedoel ik inderdaad. Eerst de bewezen slechtjes eruit. Als er goed slecht in zit, lekker laten zitten. Die moet nog best wel wat goedjes eruit werken.
 
Reactiescore
723
ll0ll king negeert mij? Verdacht toch?
Mijn gebruikersnaam is miketijger met kleine letters en dat wil hij niet toegeven. Ik schrijf toch ook niet Ll0ll king?
Mike wordt natuurlijk weer met een grote letter geschreven.
 

Deleted User - 487977578

Guest
Fam en Bappos lijken me gewoon mensen die zouden daten. Dus waarschijnlijk een koppeltje.
 
Reactiescore
1.577
Cupido zit er altijd in met 25 man tho, dat weet jij ook. Voor de rest gewoon bappos eerst, daarmee word fam ook meteen bewezen slechtje.

Kans is bestaande, maar heb voorlopig behalve Mike en anthraxxol geen echte indicaties gezien daarvan. En mocht er G/s of s/s zijn, blijft de makkelijkste manier om te zoeken naar de wolf.

Denk dat enkel de geïnfecteerde nog tricky wordt.
 
Reactiescore
421
wat maakt hem bewezen ik denk dat ik eroverheen gelezen heb

kan iemand dit beantwoorden?

we gaan er nu van uit dat miketijger wolf is maar als je een leugen vaak genoeg herhaalt wordt het niet plots de waarheid

de nazi's gebruikten deze tactiek ook en kijk wat voor desastreuze gevolgen dat had. willen we hetzelfde met dit potje wvw?
 
Bovenaan