Het grote complimententopic

Reactiescore
864
Et Murus die zelf dus blijkbaar ook Dien-o had geinternt, maar omdat dat niet gelukt is. Is het nu huilen geblazen op het AF en een Melvin die praat over kwaliteit van de wereld.

Ik snap dat dit nogal raar overkomt. Begin en eind situatie zouden hetzelfde zijn, maar de weg daarnaartoe was wel degelijk anders. Zo hebben wij besloten de stamleider te benaderen welke vervolgens ons toestemming geeft om edels te versturen naar dit account.
 
Reactiescore
984
Dit is uiteindelijk zo gelopen, omdat WASTE niet alles aan jullie wilde geven.
Maar volgens mij eiste jullie zelf dat iedereen de dorpen aan jullie moest geven. Die berichten die hier op het AF gepost werden zeiden dat tenminste.
Nu heeft Salt inderdaad ook een deel gekregen, maar jullie hadden het liefst gezien dat heel WASTE naar jullie ging. Nu dat niet is gebeurt gaan lopen zeuren om interns, is wel een beetje heel zielig.
Nou ik weet niet van wie je dat gehoord hebt maar dat is gewoon verre weg van waar. In de leiding is er een keuze gemaakt voor een aantal accounts, waaronder THC,TBC en Stolz. Verder kregen een aantal accounts een aanbieding voor MB/DU, de rest werd allemaal een NAP aangeboden dus wat zit je nou te zeveren joh. Wij wilde 0.0 alle Waste interns, ook wisten (vermoedde) wij al dat de rest naar Salt ging rennen, wat dus gebeurde.

Volgende keer graag wel wat waarheden posten want dit van jou trekt op niks.
 
Reactiescore
2.444
Ik snap dat dit nogal raar overkomt. Begin en eind situatie zouden hetzelfde zijn, maar de weg daarnaartoe was wel degelijk anders. Zo hebben wij besloten de stamleider te benaderen welke vervolgens ons toestemming geeft om edels te versturen naar dit account.

Zoals al meermaals is aangegeven door zowel Salt als ALONES is dat hier ook het geval geweest...
 
Reactiescore
241
De overgebleven waste spelers kregen de keuze intern te worden voor jullie en misschien in de rim nog wat doorspelen of op een van de grote accounts van tyrant als co komen spelen. Zo niet kregen ze een 2 weken NAP die meteen beëindigd werd als er ook maar iets van een samenwerking was tussen Salt en de overgebleven leden.

Je speelt toch op het leiding account? dan heb je de PMs naar waste ook gezien toch?

Ik lees de leiding zaken ten eerste niet. Ik krijg ze ook niet vroeger dan anderen trouwens. Wat is anders de functie als leider dan? Als je nog 10 andere co’s hebt die er ook in zitten te moeien.

Want bij Salt hebben ze meer opties gekregen dan?
 
Reactiescore
195
Luvian was hiervan op de hoogte en heeft iedereen binnen Alones op de hoogste gesteld van Kiektaj dus waarom blijven zeiken als alles ontkracht wordt
 
Reactiescore
241
In dat bericht leek het heel anders. Wat een man ben ik toch? Misschien moet je eerst eens kijken naar je stamgenoten die deze hele discussie begonnen. Terwijl zij zelf geen recht van spreken hebben.
Et Murus die zelf dus blijkbaar ook Dien-o had geinternt, maar omdat dat niet gelukt is. Is het nu huilen geblazen op het AF en een Melvin die praat over kwaliteit van de wereld.
Alsjeblieft, houd toch eens op man.



Ahh, dus als Kiektjai als MB was aangenomen, was dat wel correct geweest?
Want volgens mij was Juvy de MB stam van Defect.

Ten eerste post ik voor mezelf. Graag laat ik anderen dus ook posten voor hunzelf.

In de laatste alinea verwar je toch enorm veel zaken volgens mij. Eelke met Kiektaj vergelijken kan je echt gewoon niet doen.

Eelke speelt gewoon nog door, Kiektaj niet.
Eelke geeft geen VV aan ons, Kiektaj wel aan Salt.
Eelke zit niet in een stam die wij momenteel aanvallen. Kiektaj wel in eentje dat door Salt wordt aangevallen.

Ga zo maar door... Te belachelijk sorry
 
Reactiescore
253
De overgebleven waste spelers kregen de keuze intern te worden voor jullie en misschien in de rim nog wat doorspelen of op een van de grote accounts van tyrant als co komen spelen. Zo niet kregen ze een 2 weken NAP die meteen beëindigd werd als er ook maar iets van een samenwerking was tussen Salt en de overgebleven leden.

Je speelt toch op het leiding account? dan heb je de PMs naar waste ook gezien toch?

Daar zeg je het toch al? We hebben ze de keuze gegeven om nog een functie uit te oefenen binnen Tyrant, als co of mb. Dat niet elk Waste-account een hoofdaccount kon worden zal jij wel begrijpen, toch? We hebben geprobeerd om een alternatief te creëren waarbij zoveel mogelijk Waste spelers nog perspectief hadden op spelplezier op deze wereld. Dat dit wordt neergezet als het eisen van interns vind ik toch wel vrij lachwekkend.
 
Reactiescore
195
Ten eerste post ik voor mezelf. Graag laat ik anderen dus ook posten voor hunzelf.

In de laatste alinea verwar je toch enorm veel zaken volgens mij. Eelke met Kiektaj vergelijken kan je echt gewoon niet doen.

Eelke speelt gewoon nog door, Kiektaj niet.
Eelke geeft geen VV aan ons, Kiektaj wel aan Salt.
Eelke zit niet in een stam die wij momenteel aanvallen. Kiektaj wel in eentje dat door Salt wordt aangevallen.

Ga zo maar door... Te belachelijk sorry

Dan denk je dat @Kyuka de grootste clown van Tyrant is maar dan verschijnt er een nieuwe.

Dit alles komt er gewoon op neer dat heel ALONES ook al worden we gebashed toch liever onze dorpen naar Salt zien gaan dan naar jullie circus

Dus kap nou maar met een drama te maken over iets waar heel ALONES geen enkel probleem in ziet, alleen de mening van ALONES telt aangezien zij volgens jullie de gedupeerden zijn. Speculaties langs Tyrant kant zijn overbodig zeker na alle acties van kyuka & murus.

Wees er maar zeker van dat Kiektaj niet de laatste is die zijn dorpen ter adoptie zal aanbieden in het nadeel van Tyrant
 
Reactiescore
241
Dan denk je dat @Kyuka de grootste clown van Tyrant is maar dan verschijnt er een nieuwe.

Dit alles komt er gewoon op neer dat heel ALONES ook al worden we gebashed toch liever onze dorpen naar Salt zien gaan dan naar jullie circus

Dus kap nou maar met een drama te maken over iets waar heel ALONES geen enkel probleem in ziet, alleen de mening van ALONES telt aangezien zij volgens jullie de gedupeerden zijn.

Wees er maar zeker van dat Kiektaj niet de laatste is die zijn dorpen ter adoptie zal aanbieden in het nadeel van Tyrant

Je vindt jezelf wel helemaal super he? Veel succes nog op de wereld, voor zolang het nog duurt voor jou.
Hoe weet jij trouwens dat ik clown ben in bijberoep? Harde tijden atm, corona...
Kom jij dan een opleiding als clown volgen bij Melvin en ik?

Hoewel, Pinokkio beter past bij jou,. Je neus is toch al ferm aan het groeien.

1605613174769.png

(normaal post ik geen privé gesprekken maar dit wou ik wel even delen... We zijn daarentegen toch al goed op weg.)
 
Reactiescore
271
Van wat ik nu begrijp zijn salt en ALONES vijanden van elkaar.

Salt valt alones aan en heeft tijdens deze aanval de vv van de op 1 na grootste speler van alones (goed voor bijna 20% van de stam). Tevens is dit account 1 vd nabij gelegen frontspelers en wordt gelijktijdig met de aanval leeggezet en geinternd. Hierdoor valt dus nabijgelegen frontdef weg waardoor de rest van alones verliest en relatief goedkoop kapot gebashed kan worden. Alones vind dit blijkbaar wel prima en salt heeft gratis dorpjes, goedkoop verkregen dorpjes en wat oda voor de show.

Daarnaast heeft dit internaccount (kiektjai) Murus aangevallen zonder dat zij daadwerkelijk front met elkaar hebben (noch eerder contact?), heeft alones een intern van salt (mystery) verder mogen overnemen nadat kyuka dit account weg aan t spelen was (en salt er torendorpen heeft neergezet) en pakt alones meerdere cfs binnen tyrant cluster.

Jaja, beetje ODA boosten zodat het geen intern lijkt zeker, bah!

Dit was als grap bedoeld

Dit alles komt er gewoon op neer dat heel ALONES ook al worden we gebashed toch liever onze dorpen naar Salt zien gaan dan naar jullie circus

...

Wees er maar zeker van dat Kiektaj niet de laatste is die zijn dorpen ter adoptie zal aanbieden in het nadeel van Tyrant

Maar het komt toch zeer dichtbij de waarheid xD



Tldr; salt krijgt gratis dorpen van alones, boost oda via alones en zet alones op om tyrant lastig te vallen. Maar toch zijn salt en alones vijanden en is er geen samenwerking.
 
Reactiescore
286
Ten eerste post ik voor mezelf. Graag laat ik anderen dus ook posten voor hunzelf.

In de laatste alinea verwar je toch enorm veel zaken volgens mij. Eelke met Kiektaj vergelijken kan je echt gewoon niet doen.

Eelke speelt gewoon nog door, Kiektaj niet.
Eelke geeft geen VV aan ons, Kiektaj wel aan Salt.
Eelke zit niet in een stam die wij momenteel aanvallen. Kiektaj wel in eentje dat door Salt wordt aangevallen.

Ga zo maar door... Te belachelijk sorry

Ik probeerde er alleen maar mee aan te geven waarom ik die voorbeelden erbij haalde (wat volgens jullie soms oude koeien uit de sloot halen was). Maar dat geeft gewoon verduidelijking.

Daarnaast kan je situaties nooit 1 op 1 vergelijken.

Het punt is, dat Eelke aan het front ligt in een stam die eerst MB stam was van een vijandelijke/neutrale stam. Jullie hem recruteren als MB en het dan goedgekeurd is.

Maar de situatie van Dien-o met Murus is een betere vergelijking dan. Echter heeft Dien-o zijn edels geblockt. Snap de frustratie naar Alones toe. Maar ik vind het wel een geweldige actie eigenlijk.
 
Reactiescore
195
Je vindt jezelf wel helemaal super he? Veel succes nog op de wereld, voor zolang het nog duurt voor jou.
Hoe weet jij trouwens dat ik clown ben in bijberoep? Harde tijden atm, corona...
Kom jij dan een opleiding als clown volgen bij Melvin en ik?

Hoewel, Pinokkio beter past bij jou,. Je neus is toch al ferm aan het groeien.

Bekijk bijlage 24697

(normaal post ik geen privé gesprekken maar dit wou ik wel even delen... We zijn daarentegen toch al goed op weg.)

Op welk account speel jij dan, clown kunnen we even de stats vergelijken op andere werelden?

Raar dat zo goed als iedereen die ik gesproken had me zei dat ze op de hoogte waren en waarschijnlijk hetzelfde gaan doen.

Trouwens ik ga jullie aangeven wegens stalking, 1000’n pm’s die jullie rondsturen naar iedereen om toch maar ergens jullie gelijk in de kunnen halen, schattig.
 
Reactiescore
241
@Rarwghhh.

Heb je wel gelijk in. Dien-O heb ik niet over te zeggen. Ik heb verder ook geen contact met ALONES.

Op welk account speel jij dan, clown kunnen we even de stats vergelijken op andere werelden?

Raar dat zo goed als iedereen die ik gesproken had me zei dat ze op de hoogte waren en waarschijnlijk hetzelfde gaan doen.

Trouwens ik ga jullie aangeven wegens stalking, 1000’n pm’s die jullie rondsturen naar iedereen om toch maar ergens jullie gelijk in de kunnen halen, schattig.

Hahaha, Je weet niet wie ik ben!

Zo goed als iedereen? Daarnet was het nog iedereen van ALONES?

Ik heb 1 pm verstuurd. Gewoon omdat ik wist dat enkel daar met zekerheid wat rapen viel. Je mag ons best aangeven wegens stalking hoor. Je hebt geen poot om op te staan. Kinderachtig manneke...
 
Reactiescore
292
Op welk account speel jij dan, clown kunnen we even de stats vergelijken op andere werelden?

Raar dat zo goed als iedereen die ik gesproken had me zei dat ze op de hoogte waren en waarschijnlijk hetzelfde gaan doen.

Trouwens ik ga jullie aangeven wegens stalking, 1000’n pm’s die jullie rondsturen naar iedereen om toch maar ergens jullie gelijk in de kunnen halen, schattig.

Ad hominem argument dat niets ter zake doet hier.

Hearsay argument dat niet te controleren valt. Heeft exact dezelfde waarde als ik die zeg "mijn buurmeisje heb ik gesproken en die vind dat Alones en Tyrant samenwerken". Sowieso is het woord "waarschijnlijk" in een discussie als dit lachwekkend vaag.

Argument ad absurdum. Er kunnen nooit duizenden pm's rondgestuurd zijn. Daarnaast maakt de hoeveelheid pm's niet uit. Als ze geen gelijk hebben kunnen ze dat ook niet halen uit die pm's.


Ik heb geen horse in deze race en zal mij boeien wie gelijk heeft. Wel ben ik als neutrale lezer (toch een beetje vermaak op het AF) een beetje tegen de borst gestoten door jouw manier van discussie voeren. Een hele reeks drogargumenten en verwijten zonder ooit echt ter zake te komen. Doe beter of stop met posten graag.
 
Reactiescore
2.477
Tldr; salt krijgt gratis dorpen van alones, boost oda via alones en zet alones op om tyrant lastig te vallen. Maar toch zijn salt en alones vijanden en is er geen samenwerking.
Je zou maar full deffjes bashen op kut moraal om ODA te boosten. :biggrin:
 
Reactiescore
449
Allemachtig het Salar de Uyuni is hier niks bij. Get a grip TooHot.
 
Bovenaan