Het grote complimententopic

Reactiescore
195
Der is toch gewoon een samenwerking dan tussen jullie stam of begrijp ik dat dan verkeerd?


En zo niet, (wat je denk ik met je screenshots wilt bewijzen) ben je toch wel uiterst incapabel als je toelaat dat je vijand VV doet in je eigen stam?
Waarom zouden ze geen vv mogen doen om iemand te internen? iedereen weet dat ALONES 99% deff speelt wat veranderd die vv er aan? Een vv zonder stamfuncties en pm’s, veel heb je daar niet echt aan volgens mij
 
Reactiescore
2.878
Nee dat niet, maar als de leider dat nog ziet en toestaat dat de VV bij jullie ligt, worden zaakjes toch wel langzamerhand duidelijk imo.

Persoonlijk denk ik toch echt dat je de leden van ALONES die deze wereld zat zijn los moet zien van het gross dat nog door wilt. Het deel dat nog door wilt is blijkbaar akkoord dat die dorpen vergeven worden. Buiten dat is er op moment van spreken geen afspraak tussen Salt en ALONES waar ik van weet. Zeker niet tussen Qui en alones, heb zelfs al meerdere malen interns afgewezen.

@IMakeYouHappy gras is altijd groener.. :D

EDIT: Er zijn naar mijn weten ook geen gespreken. Op moment van spreken is enkel om Melvin's mogelijke quote over 2,5 week te counteren.
 
Reactiescore
241
Reactiescore
195
uhm, 30-35 stamdeffjes die wegvallen in dat geval?

Kan hij groene bolletjes niet zien van leden?


Dat is het ook effectief... Ik heb geen gras
Wat maken die stamdeffjes nog uit jullie doen alsof ALONES een stam is die nog lang mee zal gaan.

Spelen nog puur voor extra vlaggen en Tyrant in de weg te liggen, voor de rest neemt niemand deze wereld nog serieus.;) En nee hier is niks afgesproken met Salt, komt door onze eigen voorgeschiedenis met sommige Tyrant leden

en dan is het volgens mij toch erg logisch dat als je de wereld effectief beu bent en niet meer wilt loggen je je dorpen aan de grootste vijand van Tyrant geeft:D
 
Reactiescore
241
Wat maken die stamdeffjes nog uit jullie doen alsof ALONES een stam is die nog lang mee zal gaan.

Spelen nog puur voor extra vlaggen en Tyrant in de weg te liggen, voor de rest neemt niemand deze wereld nog serieus.;)

Deffen is toch goed voor extra vlaggen? :)
Daarnaast geef je het gewoon toe dat ALONES: Tyrant gewoon zal in de weg liggen. Hoe kan je dan van geen ‘samenwerking’ spreken?
 
Reactiescore
2.878
Kan hij groene bolletjes niet zien van leden?

Je sugereert toch niet dat Salt (Duck/Qui) al langer op die vv zit en zo zijn blitzen heeft gecoordineerd? Hebben doorgaans vriendelijk contact in-game en clashen wat op het AF maar blijkbaar zie je ons wel voor erg vuil aan dan? Of het was een informatieve vraag, kan ook he.
 
Reactiescore
195
Deffen is toch goed voor extra vlaggen? :)
Daarnaast geef je het gewoon toe dat ALONES: Tyrant gewoon zal in de weg liggen. Hoe kan je dan van geen ‘samenwerking’ spreken?
Hoe kan er een samenwerking zijn als ze 3-4 weken geleden zijn begonnen met ons te bashen en tot op heden nog bezig zijn. Dit is te zien op voorgaande screenshots, bizarre samenwerking als je het mij vraagt
 
Reactiescore
195
als je je posts achteraf gaat wijzigen heeft het inderdaad weinig zin :)
Nu begin je volgens mij door te slaan, het is duidelijk bewezen dat er geen samenwerking is of zal zijn.

Het enige dat ook nog bewezen is is dat ALONES liever zijn dorpen afstaat aan Salt en Tyrant hier niet goed mee overweg kan.
 
Reactiescore
241
Hoe kan er een samenwerking zijn als ze 3-4 weken geleden zijn begonnen met ons te bashen en tot op heden nog bezig zijn. Dit is te zien op voorgaande screenshots, bizarre samenwerking als je het mij vraagt

Je sugereerd toch niet dat Salt (Duck/Qui) al langer op die vv zit en zo zijn blitzen heeft gecoordineerd? Hebben doorgaans vriendelijk contact in-game en clashen wat op het AF maar blijkbaar zie je ons wel voor erg vuil aan dan? Of het was een informatieve vraag, kan ook he.

Ik spreek over laatste dag(en)
Hoezo zou ik dit als vuil zien? Je wilt mij nu gewoon iets in mijn mond praten wat ik nooit heb gezegd of nooit zal zeggen...

EDIT: ik weet oprecht niet 100% zeker of je groene bolletjes kan zien op een VV. (Noire neemt nooit vv's aan, ego trippers :cool: )
 
Reactiescore
195
Ik spreek over laatste dag(en)
3-4 weken geleden zijn begonnen met ons te bashen en tot op heden nog bezig zijn.


Jawel hoor, Tyrant kan hier zeker mee overweg. Liever What The Duck bashen dan jullie tbh.
Stuur me een lief berichtje en misschien mogen jullie mijn dorpen :oops: De helft van ons kunnen jullie niet bashen door de 20:1 regel daar zal het wel mee te maken hebben
 
Reactiescore
2.878
Ik spreek over laatste dag(en)
We hebben zelfs vanacht nog geblitzt. :D
Zodoende dat het op mij overkomt alsof je sugereert dat wij vanacht groene bolletjes hebben zitten kijken.

Edit: wat ik dan erg vuil spel zou vinden zou dit zo geweest zijn.
 
Reactiescore
319
Ik zal, als ik mij goed genoeg voel, morgen wel met wat uitleg komen. Tipje van de sluier: Tyrant zit er voor 90% naast.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik zal, als ik mij goed genoeg voel, morgen wel met wat uitleg komen. Tipje van de sluier: Tyrant zit er voor 90% naast.

Er had denk ik ook niemand verwacht dat je hier zou zeggen dat Tyrant gelijk had en je inderdaad een easy interntje gepakt had met wat andere voordelen.

Ik ben benieuwd welk bullshit verhaal er deze keer wordt opgehangen om uit te leggen waarom deze intern geen negatieve impact heeft op de kwaliteit van de wereld.
 
Reactiescore
319
Er had denk ik ook niemand verwacht dat je hier zou zeggen dat Tyrant gelijk had en je inderdaad een easy interntje gepakt had met wat andere voordelen.

Ik ben benieuwd welk bullshit verhaal er deze keer wordt opgehangen om uit te leggen waarom deze intern geen negatieve impact heeft op de kwaliteit van de wereld.
Ok.
 
Reactiescore
286
Er had denk ik ook niemand verwacht dat je hier zou zeggen dat Tyrant gelijk had en je inderdaad een easy interntje gepakt had met wat andere voordelen.

Ik ben benieuwd welk bullshit verhaal er deze keer wordt opgehangen om uit te leggen waarom deze intern geen negatieve impact heeft op de kwaliteit van de wereld.

Nee want dat barbarendorp wat jij bijna een maand geleden pakte als CF in het cluster van Alones, om een toren te bouwen tegen Salt droeg zeker wel veel bij aan de kwaliteit van de wereld?

Melvin jij bent zo hypocriet als wat man..
 
Reactiescore
1.239
Nee want dat barbarendorp wat jij bijna een maand geleden pakte als CF in het cluster van Alones, om een toren te bouwen tegen Salt droeg zeker wel veel bij aan de kwaliteit van de wereld?

Melvin jij bent zo hypocriet als wat man..
Tactisch outplayed!
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Nee want dat barbarendorp wat jij bijna een maand geleden pakte als CF in het cluster van Alones, om een toren te bouwen tegen Salt droeg zeker wel veel bij aan de kwaliteit van de wereld?

Melvin jij bent zo hypocriet als wat man..

Volgens mij heeft ALONES meer dan genoeg barbs in ons cluster gepakt
 
Bovenaan