Praathoek

Reactiescore
1.380
tja als je alleen maar kan boosten en internen he.
Ow en bizar veel pp erin pompen die moeten we niet vergeten. Dacht dat wij het goed konden maar prone is wel koploper
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
290
tja als je alleen maar kan boosten en internen he.
Ow en bizar veel pp erin pompen die moeten we niet vergeten. Dacht dat wij het goed konden maar prone is wel koploper
Komt hij weer met zijn PP als jij nu eens een screenshot stuurt van je pp spended deze wereld zal ik hem ook plaatsen... durf te wedden dat er al min 10 accounts deze wereld meer gebruikt hebben en zei staan ook geen eerste?
we hebben niet geboost en we hebben misschien 250k intern gehad? Wauw veel man! We hebben vooral andere interns gegeven...
 
Reactiescore
1.380
Moet je niet nog wat afspraken verbreken of alvast dreigen ze te verbreken ook al word er volgens de afspraken gehandeld?

Daar is ie weer de oude bjorn.
Jammer dat je prive geen reactie meer geeft op een vraag. Als je nou eens leert om niet meteen zo fel te reageren en als je nou eens leert om te lezen wat er gezegd wordt, dan hoef je ook niet meteen zo fanatiek en fel te reageren of te blocken om wat voor rede dan ook.
 
Reactiescore
290
Daar is ie weer de oude bjorn.
Jammer dat je prive geen reactie meer geeft op een vraag. Als je nou eens leert om niet meteen zo fel te reageren en als je nou eens leert om te lezen wat er gezegd wordt, dan hoef je ook niet meteen zo fanatiek en fel te reageren of te blocken om wat voor rede dan ook.
Prima dat je dat vind.
En volgens mij begon je zelf ook redelijk fel op skype he.
Als je zo met “afspraken”omgaat heb ik niks meer te zeggen simpel toch? Enige wat jij altijd zit te roepen is inteen/boost..
 
Bovenaan