[Speeltopic] WvW #316

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Hé, jij ook hier :)
ik neem je stem uiteraard niet serieus

De enige theorie op Ctrl is dat hij denkt dat andere mensen een betere BM zou zijn.... dat is niet heel veel

Dan is het heel wolf om te zeggen dat Materlotti wss ctrl wil gaan redden?
 
Reactiescore
999
En nu is plots huijsen je verdachte? Ik begrijp echt niet hoe jij aan het spelen bent materlotti. Eerst ben ik je verdachte, dan zie je geen alternatief als lynch voor ctrl alt del, dan ben ik terug je verdachte en nu stem je op huijsen? Je verwijt mij dat ik mij aan de stemming onttrek maar doet dan eigenlijk net hetzelfde? Volgens mij ben jij gewoon wolf, materlotti.

Verder heb ik eerder al gezegd wat ik van speeder en ctrl vond. Speeder: zou wolf kunnen zijn maar goed zijn gedrag hier is niet zo uitzonderlijk. Dus op dag 1 zou ik hier niet te veel conclusies aan vasthangen. Ctrl blijf ik een rare uitspraak vinden. Maar aangezien hij niet de enige blijkt die zo redeneert vind ik dit ook wat mager voor een lynch.

In tegenstelling tot jou ga ik niet in mijn eentje een stem op iemand zetten die totaal geen betekenis heeft om mij volledig aan de stemming te onttrekken. Momenteel zijn vooral speeder en ctrl verdacht, ik vind ze beide niet verdacht, dus ga ik liever op Huijsen omdat Dash een goede case maakt voor hem en ik liever op hem stem dan op jou omdat je toch 0 stemmen hebt.

Verder vind jij mij in elk potje verdacht, dus daar ga ik niet van wakker liggen. Vanaf dat ik jou ook maar een beetje verdacht noem ga je onmiddellijk in de tegenaanval dus ja, verbaast mij niet meer.
 
Reactiescore
1.804
Welke post bedoel je?
sorry dat stukje had ik daarnet getikt maar vergeten verzenden blijkbaar. Gaat om deze post

zoals eerder gezegd vind ik het heel gemakkelijk om op CTRL te gaan door zijn ongelukkige opmerking. Ik wil graag BM worden omdat ik 1) denk dat ik een goede speler ben en capabel genoeg ben om de goedjes te leiden en 2) omdat ik niets te verliezen heb en het geen probleem vind als de ziener mij zou bekijken

ik heb de indruk dat CTRL door zijn gebrek aan ervaring zijn eigen doodsvonnis heeft getekend, en een domme opmerking gemaakt heeft. Het zou mij dan ook heel erg verbazen moest hij een wolf blijken te zijn, aangezien een wolf zo'n opmerking niet snel zou maken en beter zou nadenken voor hij zoiets post (of door de andere wolven erop gewezen zou worden)

zoals Dash net zegt vind ik zowel de stem op CTRL als de stemmen op speeder ook zware onzin stemmen

ik denk dat we het moeten zoeken bij de mensen die zich meer op de achtergrond houden, zoals bijvoorbeeld een predator, jokersbrain of een simeco die goed gestart was maar dan plots na zijn BM verkiezing direct verdween

Toen ik deze post terugzocht vond ik ook deze post van materlotti terug:
enige reden hiervoor is dat ik nu wat meer tijd heb, in de week ben ik heel druk en is het soms moeilijk om mij echt in een potje in te werken. Vorige 2 potjes was ik vrij inactief maar de potjes ervoor heb ik soms heel erg actief gespeeld (en daardoor krijg ik nu ook soms een BM stem) dus zo verwonderlijk is het niet

zo te zien lijkt het toch CTRL te gaan worden, beetje jammer voor hem om er dan toch door zo'n ongemakkelijke uitspraak direct uit te vliegen maar goed voor de rest zie ik ook op het eerste zicht niet echt een serieuze kandidaat. Van fam en anthraxxol kun je wel verwachten dat ze een simpele stem uitbrengen maar bij de spelers die zo makkelijk volgen moeten we misschien wel eens gaan kijken indien CTRL een goedje blijkt te zijn. Allemaal heel makkelijke meeloopstemmen daar
Hij hekelt de snelle volgers op ctrl, maar volgt dan zelf ook wel snel op huijsen.

Wat mij betreft is het eerste wolfje gevangen jongens!!
 
Reactiescore
1.804
In tegenstelling tot jou ga ik niet in mijn eentje een stem op iemand zetten die totaal geen betekenis heeft om mij volledig aan de stemming te onttrekken. Momenteel zijn vooral speeder en ctrl verdacht, ik vind ze beide niet verdacht, dus ga ik liever op Huijsen omdat Dash een goede case maakt voor hem en ik liever op hem stem dan op jou omdat je toch 0 stemmen hebt.

Verder vind jij mij in elk potje verdacht, dus daar ga ik niet van wakker liggen. Vanaf dat ik jou ook maar een beetje verdacht noem ga je onmiddellijk in de tegenaanval dus ja, verbaast mij niet meer.
Met andere woorden: je volgt liever Dash dan dat je je eigen instinct volgt. Net wat je een pagina geleden verwijt aan anderen (zie mijn vorige post).

Verder zette ik mijn stem op jou ruim voor de DL dus met nog tijd genoeg om anderen te overtuigen. Je zegt het al zelf: vooral speeder en ctrl zijn verdacht. Jij vindt geen van beiden verdacht genoeg voor een stem (net als ik overigens), dus stemt op geen van beiden. In die zin onttrek je jezelf even hard van deze stemming als ik.

Die laatste alinea vol platitudes zal ik maar negeren.
 
Reactiescore
1.279
Maar Dash, je citeert zelf mijn post van vanochtend vroeg er nog bij waarin ik ook al aangeef waarschijnlijk naar Speeder te gaan. Daarnaast stond Speeder op moment van mijn vote 4-1 achter in Lynch votes op CTRL. Ik vind je meeloop argument dus om twee redenen een beetje vaag?

De waan van de dag in dit artikel is dat de stemming naar Ctrl of Speed zou gaan. Zoals je zelf aangeeft leef je je graag in in een onervaren speler, dus zul je van mij begrijpen dat ik tot op enige hoogte de voorgedragen opties volg en daar mijn conclusies in probeer te trekken. Mijn conclusie was (en is) dat Control niet raar handelt. Ik hoef zelf ook geen BM te zijn, zoals jij je van een nieuwe speler wel kunt voorstellen. Überhaupt heeft minder dan 50% van de mensen die meedoet zich verkiesbaar gesteld? Als ik dus een van beide argumentenstromen in dit artikel moet volgen, is dat momenteel diegene richting Speeder.


Dat is exact het punt. Je bent zeer terughoudend. Een klassieke beginnersfout in wvw. Het spelletje draait niet op het volgen maar op je eigen observaties vertrouwen. Maar het kwaad is al geschiet, ik ga niet meer switchen.

@simeco wat vind jij van huijzer?
 
Reactiescore
1.804
Dat is exact het punt. Je bent zeer terughoudend. Een klassieke beginnersfout in wvw. Het spelletje draait niet op het volgen maar op je eigen observaties vertrouwen. Maar het kwaad is al geschiet, ik ga niet meer switchen.

@simeco wat vind jij van huijzer?
eens dat hij terughoudend speelt. Eens dat dat een klassieke beginnersfout is. Maar een beginnersfout die zowel door goedjes als door slechtjes gemaakt kan worden.
 
Reactiescore
4
Dat is exact het punt. Je bent zeer terughoudend. Een klassieke beginnersfout in wvw. Het spelletje draait niet op het volgen maar op je eigen observaties vertrouwen. Maar het kwaad is al geschiet, ik ga niet meer switchen.

@simeco wat vind jij van huijzer?

Ik zal ‘t op zijn minst al tip voor volgende pot(ten) onthouden. Bedankt.

Is de Huijzer trouwens een grap/verwijzing ergens naar of een misread?
 
Reactiescore
999
Jeetje wat een onzin simeco ik ha
sorry dat stukje had ik daarnet getikt maar vergeten verzenden blijkbaar. Gaat om deze post



Toen ik deze post terugzocht vond ik ook deze post van materlotti terug:

Hij hekelt de snelle volgers op ctrl, maar volgt dan zelf ook wel snel op huijsen.

Wat mij betreft is het eerste wolfje gevangen jongens!!


Het is 1 uur voor de deadline en zoals je zelf (terecht) aanbrengt had ik nog niet gestemd. Er is een groot verschil tussen iemand volgen meer dan 5 uur voor de deadline, zoals veel spelers op CTRL gedaan hebben , of een uurtje voor de deadline kleur bekennen en tonen op wie je gaat, zoals ik nu doe met Huijsen. Dan is er nog tijd voor andere spelers om eventueel te volgen, of hierop in te gaan. Normaal gezien stem ik sneller op iemand om wat uit te lokken, maar ik was pas vanmiddag thuis en gisterenavond heel de dag weg, en ik zag dat CTRL heel wat stemmen had. Dus ja. Wat je ervan vindt maakt mij heel weinig uit, als jij je stem op mij wilt laten staan doe gerust, maar als BM vind ik toch dat je wat meer kleur moet bekennen en niet gewoon op iemand moet gaan stemmen die 0 stemmen heeft.

Ik stem op Huijsen omdat hij één stem heeft van Dash, met argumentatie waarin ik mij grotendeels kan vinden. Ik stem niet op CTRL en Speeder omdat ik ze minder verdacht vind. Zo moeilijk is dit niet om te begrijpen?
 
Reactiescore
1.279
Ik zal ‘t op zijn minst al tip voor volgende pot(ten) onthouden. Bedankt.

Is de Huijzer trouwens een grap/verwijzing ergens naar of een misread?
Hahaha sorry ik zit op me mobiel en ook voetbal te kijken. Ik dacht dat het huijzer was, huijsen.
 

Deleted User - 487963986

Guest
@killingsspreeee

Ik was jou nog een uitleg schuldig maar de quotes werken niet mee. Ik heb jou niet random benoemt, maar steeds als ik het topic doorlas zag ik jou de claim terug boven halen. En dan kwam het stukje van ILT, en heb ik jou met speeder vergeleken voor mij eigen gevoel.

Niet zo zeer dat het lynch moet zijn maar wel om in het achterhoofd de houden.
 
Reactiescore
1.804
Jeetje wat een onzin simeco ik ha



Het is 1 uur voor de deadline en zoals je zelf (terecht) aanbrengt had ik nog niet gestemd. Er is een groot verschil tussen iemand volgen meer dan 5 uur voor de deadline, zoals veel spelers op CTRL gedaan hebben , of een uurtje voor de deadline kleur bekennen en tonen op wie je gaat, zoals ik nu doe met Huijsen. Dan is er nog tijd voor andere spelers om eventueel te volgen, of hierop in te gaan. Normaal gezien stem ik sneller op iemand om wat uit te lokken, maar ik was pas vanmiddag thuis en gisterenavond heel de dag weg, en ik zag dat CTRL heel wat stemmen had. Dus ja. Wat je ervan vindt maakt mij heel weinig uit, als jij je stem op mij wilt laten staan doe gerust, maar als BM vind ik toch dat je wat meer kleur moet bekennen en niet gewoon op iemand moet gaan stemmen die 0 stemmen heeft.

Ik stem op Huijsen omdat hij één stem heeft van Dash, met argumentatie waarin ik mij grotendeels kan vinden. Ik stem niet op CTRL en Speeder omdat ik ze minder verdacht vind. Zo moeilijk is dit niet om te begrijpen?

Je kan mij wel verwijten dat ik het niet begrijp, maar jij bent degene die mijn punt helemaal niet lijkt te vatten. Ik doe opnieuw een poging:

Ik BEGRIJP dat jij niet op speeder of ctrl stemt. Meer zelfs: ik vind hen zelf ook niet verdacht genoeg om erop te stemmen. Daarom heb ik ook niet op hen gestemd. Dat maakt jou voor mij dus ook helemaal niet verdacht. Wat jou WEL verdacht maakt is dat je mij verwijt dat ik mij niet meng in die stemming, maar het dan zelf ook eigenlijk niet doet. Je verwijt mij dat ik op iemand stem die geen stemmen had, maar ik doe het ruim voor DL zodat - om het in jouw eigen woorden te zeggen - andere spelers kunnen volgen of er op in kunnen gaan. Iemand moet toch de eerste zijn die stemt?

Verder heb je al mijn andere posts genegeerd over het feit dat je bijna in elke post van verdachten wisselt
 
Reactiescore
723
Ik ging waarschijnlijk stemmen op speeder of iemand anders zoeken, maar in candiu kan ik volledig inkomen, ik ben even enkele potjes gaan terugkijken en toen ze wolf was had ze het ook wel eens over het redden van personen bij de lynch.


sorry dat stukje had ik daarnet getikt maar vergeten verzenden blijkbaar. Gaat om deze post



Toen ik deze post terugzocht vond ik ook deze post van materlotti terug:

Hij hekelt de snelle volgers op ctrl, maar volgt dan zelf ook wel snel op huijsen.

Wat mij betreft is het eerste wolfje gevangen jongens!!
Ik kan je volgen, maar ik zet lotti zeker niet op mijn verdachtenlijst, want ik doe bijna het zelfde. De stemredenen op ctrl zijn er niet.
+ je haalde aan dat hij je eerst verdacht en dan weer niet om dan wel weer te verdenken, maar zouden wolfjes niet meer letten op wat ze zeggen en dit minder snel vergeten?
 
Reactiescore
338
Fuck ik heb weer wat gemist -_-

Op wat ik gelezen heb eerder en wat ik zoal zie ga ik toch op speeder

Omdat we daar misschien toch extra informatie uit gaan kunnen krijgen? Ook is hij ineens ook niet zo actief meer? Dat wil misschien ook iets zeggen.

Het is wel een heel bitsig spelletje en dat op wapenstilstand.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Fuck ik heb weer wat gemist -_-

Op wat ik gelezen heb eerder en wat ik zoal zie ga ik toch op speeder

Omdat we daar misschien toch extra informatie uit gaan kunnen krijgen? Ook is hij ineens ook niet zo actief meer? Dat wil misschien ook iets zeggen.

Het is wel een heel bitsig spelletje en dat op wapenstilstand.

Ik kan ook niet volgen, maar heb nog even tijd.om te beslissen. +er moet ergens oorlog zijn he!
 
Reactiescore
999
Je kan mij wel verwijten dat ik het niet begrijp, maar jij bent degene die mijn punt helemaal niet lijkt te vatten. Ik doe opnieuw een poging:

Ik BEGRIJP dat jij niet op speeder of ctrl stemt. Meer zelfs: ik vind hen zelf ook niet verdacht genoeg om erop te stemmen. Daarom heb ik ook niet op hen gestemd. Dat maakt jou voor mij dus ook helemaal niet verdacht. Wat jou WEL verdacht maakt is dat je mij verwijt dat ik mij niet meng in die stemming, maar het dan zelf ook eigenlijk niet doet. Je verwijt mij dat ik op iemand stem die geen stemmen had, maar ik doe het ruim voor DL zodat - om het in jouw eigen woorden te zeggen - andere spelers kunnen volgen of er op in kunnen gaan. Iemand moet toch de eerste zijn die stemt?

Verder heb je al mijn andere posts genegeerd over het feit dat je bijna in elke post van verdachten wisselt

OK, dat is helder, dank voor de repliek. Dan is het zeker je goed recht om op mij te stemmen als je dat zo ziet.

Verder wissel ik inderdaad veel van verdachten, maar als ik zie dat er niemand hapt of erin volgt dan stopt het ook, zeker als die allemaal 0 stemmen hebben. Ik schop wat tegen schenen en kijk of er eentje terugbijt, maar helaas was dit vandaag weinig het geval door de focus op CTRL. Overigens zou je mij toch al langer moeten kennen dan vandaag dat ik in de eerste paar dagen ongeveer de helft van de spelerslijst verdenk.
 
Reactiescore
397
Ik heb geen goed gevoel bij hoe veel stemmen ctrl alt delete momenteel heeft. Mijn stem heeft momenteel geen impact. Team Maligator Mijn stem zal waarschijnlijk gaan naar Huijsen tenzij mike me zo een quote geeft.

@Calamus Incendium Leuk dat je mee komt spelen. Ik verwacht meer van je komende dagen.

@Tigor93 Helder.

Ik ging waarschijnlijk stemmen op speeder of iemand anders zoeken, maar in candiu kan ik volledig inkomen, ik ben even enkele potjes gaan terugkijken en toen ze wolf was had ze het ook wel eens over het redden van personen bij de lynch.



Ik kan je volgen, maar ik zet lotti zeker niet op mijn verdachtenlijst, want ik doe bijna het zelfde. De stemredenen op ctrl zijn er niet.
+ je haalde aan dat hij je eerst verdacht en dan weer niet om dan wel weer te verdenken, maar zouden wolfjes niet meer letten op wat ze zeggen en dit minder snel vergeten?
Heb je toevallig een quote van het dikgedrukte? Welk potje?
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik ben aan het twijfelen geweest tussen materlotti en candiu

het zint me niet dat ze zo vroeg het redden van benoemt en hamert er wel heel graag op om ctrl te stemmen. Zoals al een paar x genoemd is.
 
Reactiescore
723
Veel stiller? Ik typ me een ongeluk om te zeggen dat ik met materlotti verkeerd zat. Ik ben gevallen door zijn slechte spel en dat wordt nu elke keer gelinkt aan het redden van pastasaus(?!)

zie mijn post voor dl en lynch van materlotti. Ik dacht echt hem te hebben.
Ja,,,iedereen kan naast een bed staan


Dit is redding tov mohniel, gezien de plotseling stemmen op yube (?)
Ik vond het verdacht, dat mohniels indirect rol claimde en dat jij dat met naam en toe naam herhaalde.
Voor als mensen de hint niet hadden gezien. Dus misschien was dit een reddingsactie van een wolf, die mohniels er duidelijk niet uit wilde hebben.

Al dacht ik eerst, dat je de aandacht op jou wilde verplaatsen naar mohniels.
@killingsspreeee
potje 311, 312
 
Reactiescore
1.804
OK, dat is helder, dank voor de repliek. Dan is het zeker je goed recht om op mij te stemmen als je dat zo ziet.

Verder wissel ik inderdaad veel van verdachten, maar als ik zie dat er niemand hapt of erin volgt dan stopt het ook, zeker als die allemaal 0 stemmen hebben. Ik schop wat tegen schenen en kijk of er eentje terugbijt, maar helaas was dit vandaag weinig het geval door de focus op CTRL. Overigens zou je mij toch al langer moeten kennen dan vandaag dat ik in de eerste paar dagen ongeveer de helft van de spelerslijst verdenk.
hm hm
wat vind jij van candiu?

verder had ik nog niet gestemd voor een BM bappos
 
Reactiescore
3.586
Dit is bij afstand de lastige dag 1 lynch stemming van alle potjes ik al heb mee gespeeld. Argumentatie tegen ctrl vind ik ook echt nergens op slaan, ITL gaf een interessante theorie op Speeder (waar hij zelf al vanaf zag), daarbij komt kijken Candiu het nogal opneemt voor Speeder wat mij redelijk zelfmoord lijkt om zo een medewolf te willen beschermen. Dus ik zie af van de 2 voornamelijkste opties en volg dan gewoon mee op Huijsen,...
 
Bovenaan