Stelling van de dag

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Vind t allemaal leuk en wel hoor, maar THC is gebroken door pure edelspam. Dit komt mede door de moraalbunkers die salt tussen ons en thc neerlegt en internt. Als we die afspraken realiteit maken, wil ik dat er GEEN ENKEL contact meer is tussen Alones/waste en salt. Niks. Nada. noppes. Anders blijft salt veruit in het voordeel de komende maand(en). Dan kunnen we de afspraken net zo goed niet afspreken.
 
Reactiescore
490
Reactiescore
490
Reactiescore
1.365
Lau gerekt door new gen strats? Wat n noob zeg
 
Reactiescore
2.064
Jezus wat een regels allemaal, over 5 werelden hebben we alles vastgelegd tot aan de grootte van mijn eigen clears en is het een wedstrijd wie voor deze regels vastliggen al snel een massa'tje heeft ge-edelspammed of diepe torens heeft gezet. Doe mij het oude tribalwars terug.
Wel grappig dat het idee van je eigen stam komt, en je zo erop reageert. Joachim komt daarbij gewoon met een aantal andere opties om alles te overwegen. Opzich niet verkeerd, want dit kan weer tot goede inzichten leiden.

Vind t allemaal leuk en wel hoor, maar THC is gebroken door pure edelspam. Dit komt mede door de moraalbunkers die salt tussen ons en thc neerlegt en internt. Als we die afspraken realiteit maken, wil ik dat er GEEN ENKEL contact meer is tussen Alones/waste en salt. Niks. Nada. noppes. Anders blijft salt veruit in het voordeel de komende maand(en). Dan kunnen we de afspraken net zo goed niet afspreken.

Dit is natuurlijk onzin Laurens. Salt heeft geen enkele moraalbreker tegen THC aangelegt. Tyrant heeft zelf voor gekozen om THC uit Waste te recruiten met het feit dat er nog meerdere oude stamleden van hem aan de verkeerde kant (tussen Tyrant en THC) lagen. Salt heeft hier niks mee te maken, en het zijn voor ons alles behalve moraalbrekers. De betreffende spelers willen wij een kans geven op de wereld door bij ons te MB'en, echter hebben we ze zeker niet vol gepropt met def, en dat is ook niet de bedoeling. Voorderest zijn wij zelf ook al een aantal keer op Alones geknald, en hebben we alles behalve een BG met deze stam.
 
Reactiescore
2.878
Geen intern? Sad
 
Reactiescore
614
Wel grappig dat het idee van je eigen stam komt, en je zo erop reageert. Joachim komt daarbij gewoon met een aantal andere opties om alles te overwegen. Opzich niet verkeerd, want dit kan weer tot goede inzichten leiden.

Ik reageerde op de extra regels (zonder daar verder op in te gaan) die ook nog werden voorgesteld. Daarnaast, zelfs als al die regels uit mijn stam kwamen, hoeft dat niet te betekenen dat ik het (allemaal) goede regels vindt dus heel grappig is dat niet. Ieder een eigen mening die niet noodzakelijkerwijs overeen hoeft te komen met een collectief.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Want chico en manowar 90% def te laten gaan, net zoals alones. Dat zouden geen moraalbrekers zijn?? Give me a break rene.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Jezus wat een regels allemaal, over 5 werelden hebben we alles vastgelegd tot aan de grootte van mijn eigen clears en is het een wedstrijd wie voor deze regels vastliggen al snel een massa'tje heeft ge-edelspammed of diepe torens heeft gezet. Doe mij het oude tribalwars terug.

doe maar denigrerend? Ik zou ook wel naar het oude tribalwars terug willen maar helaas bestaan events edelspam en alles en kan daar eventueel op ingespeeld worden? Deze regels brengen juist meer het oude tribalwars terug zelfs.


Dit soort regels zijn natuurlijk vooral interessant voor de partij met de kleinere phalanxen en het kwantitatieve voordeel.

Verklaar? Dit allemaal had ik opgesteld voor een mogelijk leukere en gezondere strijd, is toch aan beide partijen om er wat van te vinden? Alsof ik heb gekeken welke partij in het voordeel zou zijn, dat kan je ook niet zomaar vaststellen?
 
Reactiescore
614
doe maar denigrerend? Ik zou ook wel naar het oude tribalwars terug willen maar helaas bestaan events edelspam en alles en kan daar eventueel op ingespeeld worden?

Wat is er denigrerend aan? Ik geef enkel aan dat zoveel regels mij persoonlijk teveel van het goede zijn. Als ik had gezegd dat ik verlangde naar een wereld zoals vroeger, toen jij nog in de luiers zat, zonder al dit geneuzel, dan was het inderdaad denigrerend geweest. Niet zo snel op de teentjes getrapt, nergens voor nodig.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Wat is er denigrerend aan? Ik geef enkel aan dat zoveel regels mij persoonlijk teveel van het goede zijn. Als ik had gezegd dat ik verlangde naar een wereld zoals vroeger, toen jij nog in de luiers zat, zonder al dit geneuzel, dan was het inderdaad denigrerend geweest. Niet zo snel op de teentjes getrapt, nergens voor nodig.

ik vond het een denigrerende opmerking over deze discussie. Nothing more, nothing less. Als je het niet eens bent met extra regels kun je dat ook op een andere manier tot expressie laten komen. Het zijn geen absurde waanideeën ofzo.
 
Reactiescore
614
ik vond het een denigrerende opmerking over deze discussie. Nothing more, nothing less. Als je het niet eens bent met extra regels kun je dat ook op een andere manier tot expressie laten komen. Het zijn geen absurde waanideeën ofzo.

Wat je vindt moet je naar de politie brengen, zelf ben je niet de forumpolitie dus stel je niet zo aan. Of mijn bijdrage aan de discussie en de manier waarop jou aanstaat zal me persoonlijk namelijk vrij weinig uitmaken. Zeker wanneer ik je daarin allesbehalve denigreer, discrimineer of noem het allemaal maar op. Mocht het daadwerkelijk erg zijn geweest had iemand anders het allang opgebracht zij het niet jouw stamgenoten dan wel die van mij.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Wat je vindt moet je naar de politie brengen, zelf ben je niet de forumpolitie dus stel je niet zo aan. Of mijn bijdrage aan de discussie en de manier waarop jou aanstaat zal me persoonlijk namelijk vrij weinig uitmaken. Zeker wanneer ik je daarin allesbehalve denigreer, discrimineer of noem het allemaal maar op. Mocht het daadwerkelijk erg zijn geweest had iemand anders het allang opgebracht zij het niet jouw stamgenoten dan wel die van mij.

Tgoh tis niet t einde van de wereld nee? Iedereen moet het idd zelf weten, neemt niet weg dat je een mening mag hebben over iemands stijl. Je stelt je zelf aan in deze post :biggrin:
 
Bovenaan